Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Tripadvisor
Λευκωσία
Δημοσίευση
Εισερχόμενα
Αναζήτηση
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
986 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
593
270
78
26
19
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
593
270
78
26
19
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
3 - 8 από 986 κριτικές
Η κριτική έγινε: 18 Δεκεμβρίου 2019

Το καλύτερο ξενοδοχείο στην περιοχή.!Τα δωμάτια είναι πολύ καθαρά και ο χώρος πολύ όμορφος! Το προσωπικό είναι πάντα ευγενικό και πολύ πρόθυμο να εξυπηρετήσει σε ότι και αν χρειαστήκαμε.Περάσαμε πολύ όμορφα!

Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2019
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, Ioannapavlidou
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η HiltonParkNicosia, General Manager του Hilton Nicosia, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 23 Δεκεμβρίου 2019
Μετάφραση Google

Thank you for your excellent review. It is with great pleasure knowing that you enjoyed your stay with us and for considering us the best hotel in the area. We certainly look forward to your return visit and may you have a wonderful holiday season.

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 16 Δεκεμβρίου 2019

1. Μη εξειδίκευμενο προσωπικό, δεν γνώριζαν στοιχειώδη πράγματα και υπήρχε καθυστέρηση προς την εξυπηρέτηση του κόσμου.
2. Άσχημη μυρωδιά στην σάουνα (βόθρων) και βρώμικη εσωτερική πισίνα, πολύ θολά νερά. Χαλασμένες ντουζιέρες.
3. Χαλασμένο air conditions δεν ζεστάθηκε ποτέ το δωματιο.
4. Πολύ κακό φαγητό στο room service παρήγγειλα σαλάτα και το κοτόπουλο ήταν ώμο.
5. Δύο μέρες ο δισκός στον διάδρομο με τα άπλυτα πιάτα.
6. Βρώμικα μπουρνούζια και όχι συσκευασμένα.
7. Καλούμε για πρόβλημα και δεν στέλνουν ποτέ ειδικό να το κοιτάξει γιατί το ξέχασαν και μετά την δεύτερη παρατήρηση ήρθε ο υπεύθυνος και μας άλλαξαν δωμάτιο λόγο του ατελείωτου θορύβου του air condition .
8. Δεν συνδέθηκα ποτέ με το WiFi γιατί δεν λειτουργούσε το ίντερνετ σε όλο το ξενιδοχειο.
9. Οι καθαριστριες έμπαιναν στο δωμάτιο εάν δεν κλειδώνναμε την πόρτα. Έμπαιναν 8:00 το πρωί να καθαρίσουν ενω εσύ κοιμόμουν και ζηταηαν συγγνώμη μετά. Τι να την κάνω καλέ όταν με ξυπνάς τα άγρια χαράματα..

Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2019
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Ευχαριστούμε, klaudianak
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η HiltonParkNicosia, General Manager του Hilton Nicosia, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 17 Δεκεμβρίου 2019
Μετάφραση Google

Thank you for taking the time to write and for bringing certain matters to my attention.

Your comments have been taken into very serious consideration and we sincerely apologise for any discomfort and for leaving a wrong impression during your visit. A meeting has been held with the departments concerned to improve our services. It would be highly appreciated if you would contact Mr. Pambos Sivakas, Front Office Manager at pambos.sivakas@hilton.com the next time you plan your visit so that he may handle your next reservation personally. We would like to apologise once again and certainly look forward to welcoming you again soon.

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 16 Δεκεμβρίου 2019

Πολύ πρόθυμο προσωπικό. Άψογη reception και τρομερή διάθεση 24 ώρες την ημέρα από τους ανθρώπους του ξενοδοχείου.

Πολύ κακό φαγητό στο δωμάτιο και δίσκοι με φαγητά στους διαδρόμους για περισσότερες από 24 ώρες.

Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2019
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Hilton Hotels & Resorts
Ευχαριστούμε, petrosp247
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η HiltonParkNicosia, General Manager του Hilton Nicosia, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 23 Δεκεμβρίου 2019
Μετάφραση Google

Thank you for taking the time to review the hotel and for bringing certain matters to my attention. We would like to thank you for your comments concerning the reception team in which your comments have been shared. In reference to the room service trays, a meeting has been held with the department concerned and sincerely apologise for the matter. We hope we will have the opportunity to welcome you again and may you have a joyous holiday season.

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 28 Νοεμβρίου 2019

Επισκεφτηκα το μπαρ του ξενδοχειου μεταξυ 13:30-14:30 στις 28/11/19. Παρήγγειλα στην σερβιτόρα ένα απλό νεγκρόνι (τίποτα εξεζητημένο δηλαδή). Αρχικά δεν φαινόταν να δουλεύει κάποιος μέσα στο μπαρ και ετσι πηγε η κοπέλα να ετοιμάσει το ποτό όπου και φανηκε ότι δεν ηξερε τι έπρεπε να κάνει. Στη συνέχεια εμφανίστηκε ακόμα ενα ατομο στο μπαρ και έπειτα από 15 λεπτά προσπάθειας και ενώ στο μπαρ ζητημα αν καθονταν ακόμα 2 ατομα μου εφεραν το κοκτεηλ το οποίο πραγματικά ηταν τόσο δυνατό απο το αλκοολ και τα μπιτερς που δεν καταφερα να το πιω ολο. Η φέτα λεμονιού (!!!!) που εβαλαν σαν γαρνιτούρα έπιανε τόπο στο μισό ποτήρι. Η εξυπηρέτηση δεν δικαιολογά καθόλου τα 10 ευρώ που μου κόστισε το ποτό.

Ημερομηνία διαμονής: Νοέμβριος 2019
Ευχαριστούμε, MilosRaz
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η HiltonParkNicosia, General Manager του Hilton Nicosia, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 29 Νοεμβρίου 2019
Μετάφραση Google

Thank you for taking the time to comment and for bringing certain matters to my attention. We would like to sincerely apologise for any misunderstanding and the service provided to you while the hotel's Barman was not available during the time you requested your drink. It would be highly appreciated if you would contact Ms. Styliani Papalazarou, Bar Manager at styliani.Papalazarou@Hilton.com so that she may provide the service you well deserve during your next visit. We look forward to welcoming you again and apologise once again for your experience.

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 20 Νοεμβρίου 2019

Απίθανη η πισίνα, το coffe lunch και το γεύμα εκπληκτικό με φοβερά gourme πιάτα και γλυκά και σαλάτες!!!!!!!!!!Εξαιρετικό προσωπικό, πολύ οικείο και φιλόξενο, Εξαιρετικοί χώροι σε όλο το ξενοδοχείο, Εξαιρετικά γεύματα!!!

Ημερομηνία διαμονής: Νοέμβριος 2019
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
    • Ποιότητα ύπνου
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, Klelia V
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η HiltonParkNicosia, General Manager του Hilton Nicosia, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 21 Νοεμβρίου 2019
Μετάφραση Google

Thank you for your excellent review and rating. It is with great pleasure to read that you were happy with our service as well as the food and the pool. Thank you for your comments concerning the exceptional service from the staff in which your comments will surely be shared and we certainly hope we will have the opportunity to welcome you again.

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές