Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Scandic Palace Hotel(Κοπεγχάγη)
262 $
237 $
Expedia.com
Δείτε την προσφορά
  • Δωρεάν WiFi
  • Περιλαμβάνεται πρωινό
SKT. PETRI(Κοπεγχάγη)
307 $
Booking.com
Δείτε την προσφορά
Πιστοποιητικό διάκρισης
  • Δωρεάν WiFi
  • Εστιατόριο
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen(Κοπεγχάγη)
226 $
199 $
Expedia.com
Δείτε την προσφορά
  • Δωρεάν WiFi
  • Εστιατόριο
210 $
Hotels.com
Δείτε την προσφορά
Πιστοποιητικό διάκρισης
  • Δωρεάν WiFi
  • Εστιατόριο
Tivoli Hotel(Κοπεγχάγη)
198 $
Booking.com
Δείτε την προσφορά
  • Δωρεάν WiFi
  • Πισίνα
254 $
Expedia.com
Δείτε την προσφορά
  • Εστιατόριο
  • Υπηρεσία δωματίου
Wakeup Copenhagen, Borgergade(Κοπεγχάγη)(Ιδανικός συνδυασμός τιμής/ποιότητας!)
179 $
149 $
Expedia.com
Δείτε την προσφορά
  • Δωρεάν WiFi
168 $
152 $
Official Site
Δείτε την προσφορά
  • Δωρεάν WiFi
  • Εστιατόριο
Generator Copenhagen(Κοπεγχάγη)(Ιδανικός συνδυασμός τιμής/ποιότητας!)
113 $
Booking.com
Δείτε την προσφορά
  • Δωρεάν WiFi
  • Εστιατόριο
Φιλτράρισμα κριτικών
927 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
434
351
99
31
12
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
434
351
99
31
12
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 927 κριτικές
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε από: Αγγλικά. Προβολή πρωτότυπου
Η κριτική γράφτηκε 15 Νοεμβρίου 2010

Ένας φίλος μου έκλεισε δυο μονόκλινα πριν δυο μήνες. Φτάσαμε αργά και μας είπαν ότι μπορεί να χρειαστεί να αλλάξουμε δωμάτια την επόμενη μέρα. Το επόμενο πρωί μάς ξύπνησαν οι υπάλληλοι της υποδοχής για να μας αλλάξουν δωμάτια. Δε μας άρεσε αυτό. Το πρώτο δωμάτιο είχε μπανιέρα και το είχαν υποσχεθεί στους νέους πελάτες. Ζήτησα ευγενικά κάποια αποζημίωση, πχ δωρεάν πρωινό. Δε μας έδωσαν τίποτα. Η υπάλληλος στην υποδοχή, η κυρία Slachtova, ζήτησε συγνώμη αλλά μας είπε ότι ο διευθυντής δεν της επέτρεψε να μας προσφέρει κάτι. Ήταν ευγενική, αλλά κατάλαβα ότι ούτε κι αυτή συμφωνούσε με την πολιτική του ξενοδοχείου. Κύριε διευθυντή, χάνεις πελάτες έτσι!

Ευχαριστούμε, IlariHoevenaars
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.Υποβλήθηκε αρχικά σε Αγγλικά στις www.tripadvisor.co.uk. Προβολή πρωτότυπου
Ο/η BHGuld, Owner του Bertrams Guldsmeden - Copenhagen, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 16 Νοεμβρίου 2010
Μετάφραση Google

Dear "IlariHoevenaars"

Thank you for taking the time to post a comment regarding your recent stay with us. As I always mention, feedback is an important aspect to our operations, and both constructive critique and positive feedback are appreciated.

However, when I have to respond to this particular input I am at a challenge, as there are two versions of every event, and I see no need to elaborate with a long discussion on a web forum.

I would like to thank you and your friends for staying with us, and hope that your celebrations in Copenhagen were in accordance to plans.

Nikolas HALL - Owner

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε από: Αγγλικά. Προβολή πρωτότυπου
Η κριτική γράφτηκε 8 Νοεμβρίου 2010

Τα καλά:
εξαιρετικό πρωινό, καθαρό δωμάτιο και μπάνιο, άνετο καθιστικό και τραπεζαρία.

Τα κακά:
λίγο μακριά από το κέντρο αν και λέει στη διαφήμιση ότι πας με τα πόδια. Αλλά περπατάς πολύ... Πολύ μικρά δωμάτια, το ασανσέρ σταματάει ανάμεσα στους ορόφους κι έτσι πρέπει να κουβαλάτε τις βαλίτσες στα σκαλιά πάνω κάτω, ακόμα και όταν πάτε στο ισόγειο. Η είσοδος του ξενοδοχείου είναι μπροστά από μια στάση του λεωφορείου και έχει πολύ κόσμο μπροστά που περιμένει. Και πρέπει να χωθείτε ανάμεσά τους για να μπείτε.

Τα άσχημα:
Οι υπάλληλοι στην υποδοχή ήταν μια ευγενικοί μια όχι. Μια εξυπηρετικοί, μια αυθάδεις και απότομοι. Πετύχαμε τρεις διαφορετικούς τύπους στην υποδοχή και ο ένας είχε πολύ άσχημη συμπεριφορά. Δε μας βοήθησε καθόλου. Δε θα έπρεπε να δουλεύει στην υποδοχή!

Στο πρωινό ούτε μια καλημέρα δε μας είπαν, ούτε να μας εξηγήσουν τίποτα.

Όπως είπαν και πριν, επειδή πρέπει να κουβαλάς βαλίτσες στις σκάλες, θα μπορούσαν να βοηθήσουν και λίγο οι υπάλληλοι... υποτίθεται ότι είναι ξενοδοχείο πολυτελείας.

Ευχαριστούμε, reco73
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.Υποβλήθηκε αρχικά σε Αγγλικά στις www.tripadvisor.co.uk. Προβολή πρωτότυπου
Ο/η BHGuld, Owner του Bertrams Guldsmeden - Copenhagen, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 9 Νοεμβρίου 2010
Μετάφραση Google

Dear Reco73

Firstsly - thank you for taking the time to comment on your stay with us... the good, the bad & the ugly. As I have previously pointed out all feedback, positive as well as constructive criticism is appreciated.

Our location is about a 15 walk to the city center - and this distance is considered by some as being far, while others have no challenge with it. Which leads to the bus stop... handy if you do not want to walk into the city... unfortunately it does create challenges for us, with people blocking our entrance. Believe you me, I am in dialog with the city authorities on this one, and it is a very steep up hill climb... with more sliding down and backwards than progress.

As you correctly point out, our elevator does stop between floors, which can be a challenge for traveller's with heavy luggage. Most clients do not hesitate to ask for assistance should they require it. My staff are always more than willing to give a hand.

Being a 3 stared property, and not as you point out a "luxury" exclusive hotel.... (these words have never been used by us), we do have limitations on the service levels... this is also reflected in our pricing. Friendliness however has no price, and it surprises me to read your comments regarding on of our staff members - an issue which I will bring up for discussion with my staff.

Should you wish to further elaborate on the points that you have drawn to my attention, please do not hesitate to contact me - my details are available on the website.

I hope that your trip to Copenhagen was a successful one.

Yours sincerely

Nikolas HALL - Owner

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Language Weaver
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 2 εβδομάδες

  • Διαμονή: Ιούλιος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Αξία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Language Weaver
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 3 εβδομάδες

  • Διαμονή: Ιούλιος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Language Weaver
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 3 εβδομάδες μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Ιούλιος 2018
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές