Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
453 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
186
159
61
32
15
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
186
159
61
32
15
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
4 - 9 από 453 κριτικές
Η κριτική έγινε: 28 Ιουλίου 2020

Επισκεφθήκαμε το ξενοδοχείο ξανά στη μετά του covid εποχή. Το ξενοδοχείο Αίγλη το θεωρώ ιδανικό διότι βρίσκεται στην καρδιά της παραλίας του Βόλου με μόνο αρνητικό το ότι δεν έχει πάρκινγκ δωρεάν. Από την πρώτη στιγμή που μπαίνεις αντικρίζεις τα μέτρα που έχουν πάρει οι άνθρωποι ακόμα και στη ρεσεψιόν. Υπάρχει αντισηπτικό ,διαχωριστικό και το check-in γίνεται ανέπαφα όπως και το check out. οι άνθρωποι είναι πολύ ευγενικοί και όλοι τους χαμογελαστοί. Αυτό που έχει αλλάξει είναι ότι το πρωινό πλέον σερβίρεται στο δωμάτιο (κρίμα διότι η αίθουσα του πρωινού και το πρωινό ήταν ένα μεγάλο ατού του ξενοδοχείου). Είναι ένα σύνολο συσκευασμένων προϊόντων και προϊόντων μιας χρήσης τα οποία στις 4 μέρες που μείναμε άλλαζε μόνο το φρούτο. Πετσέτες ,νερά κομπιούτερ τηλεόρασης στο δωμάτιο είναι όλα συσκευασμένα σε σακουλάκια. Στο δωμάτιο κατά την άφιξη ενημερώνεσαι ότι έχει απολυμανθεί υπάρχει και ένα αντισηπτικό. Τα σεντόνια άλλαζαν κάθε μέρα. Είχες και την επιλογή να μην πουν οι καθαρίστριες αν το δήλωνες. Ο κλιματισμός δούλευε άψογα κρατούσε το δωμάτιο δροσερό ακόμα και όταν δεν ήσουν εκεί και δεν μύριζε.Να προσθέσω επίσης ότι εμείς κλείσαμε εσωτερικό δωμάτιο αλλά λόγω ότι υπήρχαν διαθέσιμα δωμάτια με μπαλκόνι οι άνθρωποι μας έκαναν δωρεάν αναβάθμιση. Σίγουρα θα πρότεινα αυτό το ξενοδοχείο διότι εμπνέει ασφάλεια είναι καθαρό ανακαινισμένο και στο κέντρο της παραλίας του Βόλου.

Ημερομηνία διαμονής: Ιούλιος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
1  Ευχαριστούμε, georgegeopont
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Angela K Katsenis , Owner του Ξενοδοχείο Αίγλη, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 29 Ιουλίου 2020

georgegeopont,

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που επιλέξατε το Aegli hotel για την διαμονή σας!

Τα σχόλιά σας για την συνολική εμπειρία που αποκομίσατε από το ξενοδοχείο μας μας τιμούν ιδιαίτερα.

Επιπλέον, κάθε σας παρατήρηση λαμβάνεται υπόψη, προκειμένου να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας και να γινόμαστε όλο και καλύτεροι!

Στην επόμενη επίσκεψη σας στο Βόλο, θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε ξανά!

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 8 Ιουλίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Αυτή είναι μια από τις λίγες - αν όχι η μόνη - αρνητικές κριτικές μου.
Είχα πραγματοποίησε κράτηση στο καταλυμα για τις 4/1/20. Την ημέρα όμως που ήταν να φτάσω στο ξενοδοχείο, προέκυψε ο χιονιάς "Ζηνοβία" με απαραίτητη την χρήση αντιολισθητικων αλυσίδων στην εθνική οδό.
Ζήτησα λοιπον από το κατάλυμα την δυνατότητα ακύρωσης ή αλλαγης των ημερομηνιών για να μη βάλω σε κίνδυνο την οικογένειά μου.
Ωστόσο, στην αρχή με παρεπεμψαν στο λογιστήριο το οποίο θα άνοιγε 3 μερες μετά την κράτηση και στη συνεχεια, επικαλούμενοι την πολιτική της booking.com, έκαναν ακύρωση και δεν επέστρεψαν τα χρήματα.
Προφανώς, το κατάλυμα καλύπτεται νομικά. Ωστόσο, η κίνησή του να χρεώσει ή να μην δώσει στον πελάτη του την δυνατότητα αλλαγής ημερομηνιών κάτω από τέτοιες ειδικές συνθηκες είναι για μενα ηθικά απαράδεκτη.
Αν έτσι συμπεριφερονταν όλα τα ελληνικά καταλυματα, ειδικά σε αυτή την περίοδο του covid 19, τότε ο τουρισμός μας οχι μόνο θα είχε καταρρεύσει, αλλά θα είχε αποκτήσει και κακή φήμη.

Ημερομηνία διαμονής: Ιανουάριος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
Ευχαριστούμε, yannislekkas
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 3 Ιουλίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Επισκέφθηκα πρόσθετα το ξενοδοχείο και εντυπωσιάστηκα από τα μέτρα που πήραν ήταν καταπληκτικό. Λόγο του επαγγέλματος μου επισκέφθηκα αρκετά ξενοδοχεία μετά covid εποχή ήταν το μοναδικό με τέτοια μέτρα μπράβο για την οργάνωση

Ημερομηνία διαμονής: Ιούλιος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
1  Ευχαριστούμε, christossvogiatzis
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Angela K Katsenis , Marketing του Ξενοδοχείο Αίγλη, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 29 Ιουλίου 2020

christossvogiatzis,
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που επιλέξατε το Aegli hotel για την διαμονή σας!

Τα σχόλιά σας για την συνολική εμπειρία που αποκομίσατε από το ξενοδοχείο μας μας τιμούν ιδιαίτερα.

Επιπλέον, κάθε σας παρατήρηση λαμβάνεται υπόψη, προκειμένου να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας και να γινόμαστε όλο και καλύτεροι!

Στην επόμενη επίσκεψη σας στο Βόλο, θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε ξανά!

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 8 Μαρτίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Λειτουργικό και βολικό δωμάτιο με πολλή ζέστη, ανακαινισμένο με πολύ όμορφο και μεγάλο μπάνιο. Στα συν του ξενοδοχείου ήταν το υπέροχο και πλούσιο πρωινό με όλες τις επιλογές σε έναν πολύ ζεστό χώρο στο ισόγειο. Τέλος υπάρχει χώρος για πάρκινγκ μπροστά στο ξενοδοχείο.

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
Ευχαριστούμε, 374eleftheriab
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η AngKatsenis, Public Relations Manager του Ξενοδοχείο Αίγλη, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 9 Μαρτίου 2020

374eleftheriab καλησπέρα,
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που επιλέξατε το Aegli hotel για την διαμονή σας!

Τα σχόλιά σας για την συνολική εμπειρία που αποκομίσατε από το ξενοδοχείο μας μας τιμούν ιδιαίτερα.

Επιπλέον, κάθε σας παρατήρηση λαμβάνεται υπόψη, προκειμένου να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας και να γινόμαστε όλο και καλύτεροι!

Στην επόμενη επίσκεψη σας στο Βόλο, θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε ξανά!

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 15 Φεβρουαρίου 2020

Το ξενοδοχείο αυτό είναι απλά τέλειο. Στην παραλία του Βόλου, με καταπληκτική θέα, καταπληκτικά και πεντακάθαρα άνετα δωμάτια. Το προσωπικό είναι ευγενέστατο. Η Διευθύντρια του ξενοδοχείου ήταν πάντα χαμογελαστή και καλοσυνάτη και μας εξηπυρέτησε άμμεσα σε ότι χρειαστήκαμε. Το πρωϊνό καταπληκτικό σε ποιότητα και ποσότητα. Μείναμε δύο βράδυα στη διάρκει της πολυήμερης της Γ τάξης του σχολείου μας με 145 παιδιά και περάσαμε υπέροχα.

Συμβουλή για το δωμάτιο: Άριστη σχέση ποιότητς τιμής.
Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2020
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, ioannisp340
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η AngKatsenis, Public Relations Manager του Ξενοδοχείο Αίγλη, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 17 Φεβρουαρίου 2020

ioannisp340 καλησπέρα,

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που επιλέξατε το Aegli hotel για την διαμονή σας!

Τα σχόλιά σας για την συνολική εμπειρία που αποκομίσατε από το ξενοδοχείο μας μας τιμούν ιδιαίτερα.

Επιπλέον, κάθε σας παρατήρηση λαμβάνεται υπόψη, προκειμένου να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας και να γινόμαστε όλο και καλύτεροι!

Στην επόμενη επίσκεψη σας στο Βόλο, θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε ξανά!

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές