Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
336 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
173
124
27
7
5
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
173
124
27
7
5
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
5 - 10 από 336 κριτικές
Η κριτική γράφτηκε 13 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Πολυ καλο ξενοδοχείο με εξαιρετική υποδοχή. Ο υπάλληλος ικανοποιούσε παράλληλα 4 πόστα με χαμόγελο, υπομονή και επαγγελματισμό . Αξίζει καλύτερης αντιμετώπισης. Μπράβο στο παλληκάρι.
Το ξενοδοχείο πολυ καλο και σχετικά κεντρικό.

Διαμονή: Αύγουστος 2018, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
Ευχαριστούμε, Thanos T
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 27 Ιουλίου 2018

Επισκεφθηκα δύο φορές το ξενοδοχείο λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων και η άποψη μου είναι ίδια.Καθαρο δωμάτιο, άνετο,με ότι χρειάζεται για την διαμονή σου, καλή ποιότητα ύπνου, φανταστικό πρωινό με μεγάλη ποικιλία, ευγενικό καί εξυπηρετικό προσωπικό, τό υπογειο πάρκιν λίγο δύσκολο αλλά μπορείς να παρκάρεις δίπλα και πίσω από το ξενοδοχείο άνετα, πολύ κοντα στον Άγιο Ανδρέα,και στην τριών Ναυάρχων για φαγητό ή αν θες σε λίγα λεπτά με τα πόδια είσαι στο κέντρο.Η μόνη ένσταση που έχω είναι ότι δεν υπήρχε κουρτίνα η κάτι άλλο στο ντους, τουλάχιστον στα δωμάτια πού μείναμε.

Συμβουλή: Επιλέξτε δωμάτια σε υψηλότερους ορόφους για καλύτερη θέα και λιγότερο θόρυβο.
  • Διαμονή: Απρίλιος 2018, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, Nionios N
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 1 Ιουλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Επισκεφθήκαμε το ξενοδοχείο έχοντας κανει κρατηση κ έχοντας πληρωσει δικλινο δωματιο!!Στην πράξη μας εβαλαν να κοιμηθούμε σε ενα κρεββάτι ημιδιπλο.. Όταν Ρωτήσαμε την υπάλληλο μας είπε εχουμε διπλά κ ημιδιπλα..Ούτε λόγος βεβαια για αλλαγή δωματίου,Πληρώσαμε όμως δικλινο....Στο πρωινό της Κυριακης ψάχναμε στις 10,15 κρουασανακια αφου το πρωινό ηταν μεχρι τις 11 ουτε λόγος για ανανέωση.. ενα ξερό τελείωσαν..Ούτε λόγος να το επισκεφθουμε ξανα!!

Διαμονή: Ιούνιος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
1  Ευχαριστούμε, Veltiston
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 25 Ιουνίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Καλοί και φιλικοι όλοι τους !!! Καθαρο , με θεα τη θάλασσα και τον αυτοκινητόδρομο ,που παρόλα αυτά δεν μας ενοχλησε καθόλου στον ύπνο μας!!υπόγειο πάρκινγκ με περιορισμένες θέσεις (όποιος πρόλαβε, πρόλαβε). Σχετικά δίπλα στο κέντρο, θέλει ενα τεταρτακι ποδαροδρομο

Διαμονή: Ιούνιος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
1  Ευχαριστούμε, niktsao
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η GROUP-AIROTEL, Διευθυντής του Airotel Patras Smart Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 2 Ιουλίου 2018

Αγαπητέ πελάτη,

Ευχαριστούμε που επιλέξατε το ξενοδοχείο μας για τη διαμονή σας στην πόλη της Πάτρας.

Χαιρόμαστε ιδιαιτέρως που εξυπηρετηθήκατε από την τοποθεσία του ξενοδοχείου.

Ειλικρινά χαιρόμαστε για τα καλά σας λόγια σχετικά με το προσωπικό και την καθαριότητα που είναι βασικό μέλημα για το ξενοδοχείο μας.

Ευελπιστούμε πως θα έχουμε τη χαρά να σας καλωσορίσουμε και πάλι σύντομα κοντά μας.

Με εκτίμηση,

Ιωάννης Τσούλης
Διευθυντής

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 24 Ιουνίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

καθαρό δωμάτιο ,ευγενικό προσωπικό και με 24ωρη ρεσεψιόν.το υπόγειο πάρκινγκ είναι ένα από τα ατού του αν δεν το βρεις γεμάτο.εμας μας εξυπηρέτησαν παρά πολύ καλά.επισεις μας πρόσφεραν πρωινό ενώ είχε περάσει η ώρα του.

Διαμονή: Ιούνιος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
1  Ευχαριστούμε, Konstantinos S
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η GROUP-AIROTEL, Manager του Airotel Patras Smart Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 28 Ιουνίου 2018

Αγαπητέ Κωνσταντίνε,
Σας ευχαριστούμε πολύ που επιλέξατε το ξενοδοχείο μας για τη διαμονή σας και για το χρόνο που αφιερώσατε για το πολύ χρήσιμα προς εμάς σχόλια!
Χαιρόμαστε ειλικρινά που η εικόνα που αποκομίσατε από το ξενοδοχείο μας ήταν πολύ καλή όπως φαίνεται και από τη βαθμολογία μας. Χαιρόμαστε ιδιαιτέρως που εξυπηρετηθήκατε από την τοποθεσία του ξενοδοχείου και τις θέσεις στάθμευσης.
Ειλικρινά χαιρόμαστε για τα καλά σας λόγια σχετικά με το προσωπικό αλλά και το πρωινό μας, που προσπαθούμε συνεχώς να βελτιώνουμε και να εμπλουτίζουμε
Ευελπιστούμε πως θα έχουμε τη χαρά να σας καλωσορίσουμε και πάλι σύντομα κοντά μας.
Με εκτίμηση
Ιωάννης Τσούλης
Διευθυντής

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές