Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Αποθήκευση
Δείτε τα καλύτερα
Η χρόνια ταλαιπωρία των κατοίκων Πανοράματος - Χορτιάτη με την γραμμή 58 ΤΟΥ ΟΑΣΘ

Η Θεσσαλονίκη έχει ώς μέσω μαζικής μεταφοράς, δυστυχώς, μόνο τα λεωφορεία. Ενώ θα έπρεπε να είναι... διαβάστε περισσότερα

Η κριτική έγινε: 7 Νοεμβρίου 2017
GEORGIACHRISTINA28
,
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Θέλει βελτίωση.

+ Οι γραμμές είναι ικανοποιητικές θα έλεγα για τις ανάγκες της πόλης. Στις μισές στάσεις υπάρχουν... διαβάστε περισσότερα

Η κριτική έγινε: 28 Οκτωβρίου 2016
ZachosSymeon
,
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Διαβάστε και τις 33 κριτικές
  
Φιλτράρισμα κριτικών
33 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
3
3
9
5
13
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
3
3
9
5
13
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 33 κριτικές
Η κριτική έγινε: 10 Αυγούστου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Είναι πραγματικά εξοργιστικό κι από την άλλη λυπητερό σε μια μεγάλη πόλη σαν τη Θεσσαλονίκη τα ΜΜΜ - στην ουσία τα λεωφορεία (διότι δεν υπάρχει κι κάτι άλλο)- να είναι τόσο ανεύθυνα προς τους πολίτες-επιβάτες.
Κι εδώ δεν αναφέρομαι απλώς στα αραιά δρομολόγια, τις στάσεις εργασίας κι οτιδήποτε σχετίζεται με τα δικαιώματα των εργαζόμενων, αλλά αναφέρομαι, στην συλλογική ανεύθυνη συμπεριφορά του ΟΑΣΘ ως οργανισμού, στην λειτουργία και την τήρηση των ωραρίων, στην επικοινωνία και την εξυπηρετηση του κοινού, στη συμπεριφορά των υπαλλήλων-οδηγών.
Η τηλεματική υπηρεσία δεν ανταποκρίνεται ποτέ με τα αναρτημένα δρομολόγια, οι ώρες αφίξεων αλλάζουν συχνά, άλλη συχνότητα δρομολογίων έχουν αναρτήσει στην επίσημη ιστοσελίδα και την εφαρμογή τους και με άλλη συχνότητα εκτελούνται τα δρομολόγια, πολύ πιο αραιά και με καμία συνέπεια. Η απάντηση των οδηγών επι το πλείστον ειβαι του τύπου «έτσι ήταν πάντα» χωρίς καμία περαιτέρω επεξήγηση...
Όσες φορές κι αν προσπάθησα να ζητήσω εξήγηση γιατί έχουν αναρτήσει άλλες ώρες δρομολόγιων πιο συχνά κι άλλα δρομολόγια εκτελούνται (σχεδόν κάθε μισή ώρα με 50 λεπτά αναμονή. Δες για παράδειγμα: γραμμή 05, 06), δεν πήρα ποτέ απάντηση!
Ερχόμενοι στα της σημερινής ημέρας τώρα, είχαν προαναγγείλει απεργιακή στάση εργασίας (05-09), κι το λεωφορείο 02Κ ήρθε στη στάση Βόσπορος στις 09:54!!! Πως είναι δυνατόν κι δεν αρχίζουν τα δρομολόγια από τις 09:00 -αφού τελειώνει η απεργία. Γιατί δεν τηρούν ΜΟΝΟ ΤΟ ΤΥΠΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ. Γιατί δεν ξεκίνησαν από τα ΚΤΕΛ Μακεδονία στις 09:00 κατόπιν λήξης της απεργίας;;; Κι αυτό είναι σίγουρο δεν ισχύει μόνο για αυτή τη γραμμή.
Αυτή είναι η ανευθυνότητα του ΟΑΣΘ, αυτή είναι η μη βιώσιμη πλέον κατάσταση στα ΜΜΜ της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της χώρας.
Εμεις καλά να δείξουμε κατανόηση στα διάφορα προβλήματα που όντως μαστίζουν τη χώρα και τα σοβαρά προβλήματα του ΟΑΣΘ, μπορει ομως ο ΟΑΣΘ και οι υπαλλήλοι του τουλάχιστον να είναι σοβαροί, επαγγελματίες, συνεπείς;;;;

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2020
Ευχαριστούμε, alexnatsi
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 21 Οκτωβρίου 2019

Η χειρότερη διαδρομή που έχω κάνει. Τα δρομολόγια είναι λίγα και ο κόσμος που περιμένει να πάει στις δουλειές του είναι αρκετός. Ο ένας ειναι πάνω στον άλλο. ούτε να αναπνεύσουμε δεν μπορούμε. Ότι χειρότερο

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2019
Ευχαριστούμε, kiriακι c
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 6 Ιουλίου 2019 μέσω κινητής συσκευής

Περνούν ανθρώποι.. Κάνουν τις πρωινές δουλειές τους σε χαιρετούν στη στάση... Τελειώνουν τις δουλειές τους.. Ξαναπερνούν από τον ίδιο δρόμο κ εσύ ακόμα εκεί στη στάση να περιμένεις το 51 τουλάχιστον 50 λεπτά! Ο οδηγός ποτέ δεν ξέρει γιατί χάθηκαν 3-4 δρομολόγια και δεν τον νοιάζει στην τελική.. Εάν εσύ άργησες πάλι στη δουλειά σου, στο σπίτι σου, στη βόλτα σου. Και εννοείται πως σου λέει ότι θα έπρεπε να είσαι και ευχαριστημένος με τα δρομολόγια που γίνονται.. Αν σκεφτείς τις ελλείψεις που έχει ο οργανισμός... Ένα έχω να διατυπώσω.. Εαν σταματήσει ο καθένας να σκέφτεται το προσωπικό του συμφέρον και δώσει λίγη σημασία, αξία, κατανόηση στο σύνολο, σηκώσει τα μάτια του και δει τον άλλον, κάνει στην άκρη τον θυμό του και τον εγωκεντρισμό του... Ο κόσμος θα γινότανε ακόμα πιο μεγάλος...

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούλιος 2019
Ευχαριστούμε, R5894DL_
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 4 Ιουλίου 2019

Μακράν ο πιο αναξιόπιστος οργανισμός! Το λεωφορείο που παίρνω είναι το 64 και παίζουμε κορώνα-γράμματα αν θα περάσει η όχι...

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούλιος 2019
Ευχαριστούμε, Ανέστης Κ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 1 Ιουλίου 2019

Απαραδεκτο. Το χειροτερο μεσο μαζικης μεταφορας.Καθε μερα περιμενουμε ωρες μεχρι να ερθει το λεωφορειο .Τ περρισοτερα δρομολογια δεν εκτελουνται ενω στην ιστοσελιδα τους υπαρχουν αλλα τα λεωφορεια δεν
ερχονται
ς

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούνιος 2019
Ευχαριστούμε, MarilouM130
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές