Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Οι χαμηλότερες τιμές για τη διαμονή σας
Booking.com
75 $
Προβολή προσφοράς
Κάντε κράτηση τώρα και πληρώστε όταν φτάσετε
Expedia.com
75 $
Προβολή προσφοράς
FindHotel
81 $
63 $
Προβολή προσφοράς
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΤΕ 18 $
Hotels.com75 $
Priceline78 $
Hurb81 $
Προβολή και των 15 προσφορών
Οι τιμές παρέχονται από τους συνεργάτες μας και αντικατοπτρίζουν τις τιμές των δωματίων ανά διανυκτέρευση, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων και τελών που είναι γνωστά στους συνεργάτες μας. Ανατρέξτε στους συνεργάτες μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
964 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
385
382
138
41
18
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
385
382
138
41
18
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
2 - 7 από 964 κριτικές
Η κριτική γράφτηκε πριν από 3 εβδομάδες

ειναι απαραδεκτο το θεμα του parking
ειναι αδιανοητο μετα απο ενα πολυωρο ταξιδι να σου υποδεικνυουν να ψαχνεις parking στα γυρω στενα
ισως θα πρεπει να γινει μια ιδιωτικη συμβαση για την εξυπηρετηση των πελατων

Ημερομηνία διαμονής: Μάιος 2021
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με αυτό το ξενοδοχείο
Ευχαριστούμε, utah12021
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η AIROTEL GROUP, Owner του Airotel Galaxy, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: πριν από 3 εβδομάδες

Αγαπητέ Utah12021, ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ξενοδοχείο μας. Εκτιμούμε την αξιολόγηση σας και τη λάβαμε σοβαρά υπόψιν μας. Για εμάς η άποψη και τα σχόλια των πελατών μας αποτελούν οδηγό για την βελτίωση των υπηρεσιών μας. Λυπούμαστε για το γεγονός ότι κάποιες από τις παρεχόμενες υπηρεσίες δεν ικανοποίησαν τις προσδοκίες σας. Σας ευχαριστούμε και πάλι για τα σχόλιά σας και μόνο μέσω αυτών, μπορούμε να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας. Ελπίζουμε να μας δώσετε ακόμη μια ευκαιρία να σας έχουμε σύντομα κοντά μας και να σας προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με εκτίμηση, Νικολέτα Κανέλη Υποδιευθύντρια Airotel Galaxy Hotel

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 2 Νοεμβρίου 2020

Ιστορικό ξενοδοχείο στο λιμάνι της Καβάλας. Τα δωμάτια "sea view" αξίζουν την διαφορά, η θέα είναι μαγευτική και απεριόριστη. Καταλύσαμε στην σουϊτα του 6ου ορόφου (ουσιαστικά πρόκεται για μικρό διαμέρισμα με τεράστιο υπνοδωμάτιο, τραπεζαρία και δύο μαρμάρινα μπάνια), που κι αυτή αξίζει τα λεφτά της. Οι συνθήκες ήταν βέβαια δύσκολες λόγω covid, έλειπαν πολλά είδη (πχ. ποτήρια, άδειο mini bar), το πρωϊνό δεν είχε την συνήθη ποιότητα και ποικιλία. Κρίμα, που το εστιατόριο roof garden ήταν κλειστό. Η στάθμευση είναι ένα ζήτημα. Συνολικά, το συστήνω και θα το προτιμήσω στην επόμενη επίσκεψή μου!

Ημερομηνία διαμονής: Οκτώβριος 2020
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με αυτό το ξενοδοχείο
Ευχαριστούμε, mrassas
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η AIROTEL GROUP, Owner του Airotel Galaxy, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 5 Νοεμβρίου 2020

Αγαπητέ mrassas, Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που επιλέξατε το Airotel Galaxy Hotel για την διαμονή σας στην πόλη της Καβάλας και για το χρόνο που αφιερώσατε για να μοιραστείτε τις εμπειρίες σας. Με μεγάλη μας ευχαρίστηση διαβάζουμε ότι απολαύσατε την διαμονή σας στο ξενοδοχείο. Στόχος μας πάντα είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών μας. Λάβαμε υπόψη μας τις παρατηρήσεις σας και σας ευχαριστούμε για αυτές. Θα χαρούμε πολύ να σας καλωσορίσουμε ξανά σύντομα στο ξενοδοχείο μας. Με εκτίμηση, Νικολέτα Κανέλη Υποδιευθύντρια Airotel Galaxy Hotel

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 24 Οκτωβρίου 2020

Τον Μάρτιο του 19' πραγματοποιήθηκε μια κράτηση προ-Covid. Με σεβασμό στην ισχύουσα κατάσταση, και έπειτα από συνεννόηση με τη διεύθυνση του ξενοδοχείου, η κράτηση θα ίσχυε για ένα χρόνο, οποιοδήποτε χρονικό διάστημα, εφόσον κρατήθηκε όλο το ποσό. Μετά από μήνες, αποφασισμένοι να χρησιμοποιήσουμε τη διαμονή, μας ζητήθηκε από το ξενοδοχείο να δώσουμε επιπλέον 25€. Εκτός αυτού, το ξενοδοχείο ακύρωσε το Booking Number και το PIN, στοιχεία που μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει για τη booking. Με λυπεί ιδιαίτερα το γεγονός, καθώς φαινομενικά , παρουσιάζεται το κατάλυμα όμορφο και καθαρό με άψογη εξυπηρέτηση.
Ίσως τελικά τα όμορφα, να μην είναι απαραίτητα και αξιόπιστα!

Ημερομηνία διαμονής: Οκτώβριος 2020
    • Αξία
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, nektariosss9
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η AIROTEL GROUP, Owner του Airotel Galaxy, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 5 Νοεμβρίου 2020

Αγαπητέ nektarios9, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για το χρόνο σας να αναρτήσετε την αξιολόγηση σας. Λυπούμαστε πολύ που η εμπειρία σας δεν ήταν αντάξια των προσδοκιών σας. Εφόσον έγινε επιλογή να σας κρατηθεί το ποσό για μελλοντική κράτηση, το Booking Number όπως και η αρχική σας κράτηση δεν μπορούσε να είναι πλέον σε ισχύ και ακυρώνεται αυτομάτως. Στην συνέχεια σας αποστάλει Voucher, το οποίο αναγράφεται το ποσό που είχατε πληρώσει, και αφαιρείτε από το σύνολο της νέα σας κράτησης. Εάν η διαφορά ήταν μικρή, φυσικά παραμένατε με την ίδια τιμή. Στην δική σας περίπτωση παρόλο που η διαφορά ήταν 23€, παραμείνατε με την ίδια τιμή, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Ευχαριστούμε για την καλή διάθεση και ελπίζουμε την επόμενη φορά να σας ικανοποιήσουμε. Με εκτίμηση, Νικολέτα Κανέλη Υποδιευθύντρια

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 5 Οκτωβρίου 2020

μειναμε ευχαριστημενοι και απο το δωματιο και απο την τοποθεσια............ηταν μια πολυ καλη επιλογη.......θα το συνηστουσα ανεπιφυλακτα.........το μονο που δεν με χαροποιησε ηταν το οτι δεν λειτουργουσε το RG, αλλα μαλλον ετυχε αυτο το διαστημα...

Ημερομηνία διαμονής: Οκτώβριος 2020
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με αυτό το ξενοδοχείο
Ευχαριστούμε, stylcucine
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η AIROTEL GROUP, Owner του Airotel Galaxy, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 6 Οκτωβρίου 2020

Αγαπητή stylcucine, Σας ευχαριστουμε που επιλέξατε το ξενοδοχείο Airotel Galaxy Hotel για την διαμονή σας. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για όλα σας τα σχόλια αναφορικά με τις υπηρεσίες μας. Θα χαρούμε σύντομα να σας καλωσορίσουμε και πάλι κοντά μας. Με εκτίμηση, Νικολέτα Κανέλη Υποδιευθύντρια

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 2 Οκτωβρίου 2020

Κατ'αρχας ο επαγγελματισμός, καί κυρίως ή φιλικότητα, είναι ο καλύτερος συνδυασμός επιτυχίας στην παροχή υπηρεσιών. Στην τετραήμερη παραμονή μου στο ξενοδοχείο σας, τό αντιληφθηκα πλήρως.
Συγχαρητήρια, καί ευχές για Υγεία καί καλή δύναμη σε όλους σας, για νά συνεχίσετε έτσι στις δύσκολες εποχές πού διανύουμε.

Ημερομηνία διαμονής: Σεπτέμβριος 2020
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
1  Ευχαριστούμε, AntoAnto
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η AIROTEL GROUP, Owner του Airotel Galaxy, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 6 Οκτωβρίου 2020

Αγαπητέ ΑntoAnto, Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που επιλέξατε το Airotel Galaxy Hotel για την διαμονή σας στην πόλη της Καβάλας και για το χρόνο που αφιερώσατε για να μοιραστείτε τις εμπειρίες σας. Με μεγάλη μας ευχαρίστηση διαβάζουμε πως είστε απόλυτα ευχαριστημένος με τις παροχές και την ποιότητα του ξενοδοχείου μας. Στόχος μας πάντα είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών μας. Εκτιμούμε πολύ τα σχόλιά σας για τον επαγγελματισμό και την φιλικότητα του προσωπικού μας και να είστε σίγουρος ότι θα μεταφερθούν στους ίδιους. Θα χαρούμε πολύ να σας καλωσορίσουμε ξανά σύντομα στο ξενοδοχείο μας. Σας ευχαριστούμε ιδιαιτέρα για τις ευχές σας. Με εκτίμηση, Νικολέτα Κανέλη Υποδιευθύντρια

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές