Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Tripadvisor
Καβάλα
Δημοσίευση
Εισερχόμενα
Αναζήτηση
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
931 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
371
370
135
38
17
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
371
370
135
38
17
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
5 - 10 από 931 κριτικές
Η κριτική έγινε: 8 Ιανουαρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Πήγαμε το Σάββατο των Φώτων για μια διανυκτέρευση και μείναμε ευχαριστημένοι. Κλείσαμε δίκλινο δωμάτιο σε προσφορά (55€) από ιστοσελίδα κρατήσεων και πηγαίνοντας στο ξενοδοχείο μας δώσανε με θέα στη θάλασσα (αναβάθμιση). Το δωμάτιο ευρύχωρο, μεγαλο κρεβάτι, ζεστό, με ωραία ντουζιερα και θέα όλο το λιμάνι. Υπαρχει δυνατότητα room service με ικανοποιητική ποικιλία. Το καλύτερο μέρος του ξενοδοχείου το roof garden με εξαιρετική θέα, όπου σερβίρεται το πρωινό το οποίο ήταν πλούσιο σε όλα του. Χρίζουν προσοχής λεπτομέριες στη καθαριότητα αλλά και στη συντήρηση των δωματίων που χαλάνε την εικόνα για τα μικρά πράγματα. Γενικά είναι μια πολύ καλή επιλογή σε εξαιρετικό σημείο και θα το ξανα επιλεγαμε άφοβα.

Ημερομηνία διαμονής: Ιανουάριος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
Ευχαριστούμε, Ioannis_Koutsis
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η GROUP-AIROTEL, Assistant Hotel Manager του Airotel Galaxy, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: πριν από 3 εβδομάδες

Aγαπητέ Ioannis_Koutsis,
Αρχικά θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για το χρόνο σας να συντάξετε αυτή την αναφορά σχετικά με την επίσκεψη σας στο Airotel Galaxy Hotel. Μας χαροποιεί ιδιαίτερα ότι απολαύσατε την διαμονή σας. Εκτιμούμε πολύ τα σχόλιά σας για τις προσφερόμενες υπηρεσίες και το πλούσιο πρωινό. Είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό για εμάς να διαβάζουμε ότι μείνατε απόλυτα ικανοποιημένος με την εξυπηρέτηση από το προσωπικό μας. Στόχος μας πάντα είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών μας. Θα είναι χαρά μας να έχουμε την τιμή να σας φιλοξενήσουμε και πάλι στην επόμενη επίσκεψη σας στην πόλη της Καβάλας.
Με εκτίμηση,
Νικολέτα Κανέλη
Υποδιευθύντρια

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 8 Ιανουαρίου 2020

Μείναμε για ακόμη μια φορά στο ξενοδοχείο το χρονικό διάστημα 4-7/1/20. FREE UPGRADE to 6th FLOOR with Harbor View & EARLY CHECK-IN (11:30)!! Τι άλλο να ζητήσει κάποιος; Όλα τα € η τοποθεσία του πρωινού: Rooftop 7th FLOOR με θέα στο λιμάνι και στην παλιά πόλη....ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ!! CONGRATULATIONS σε όλο το προσωπικό και ιδιαίτερα στην Κ. Ναταλία (Supervisor Booking Manager) για την ευγένεια, τη διαλακτικότητα, την ευελιξία της καθώς και για το FREE UPGRADE!! Ευτυχώς υπήρχε μόνο 1 δωμάτιο διαθέσιμο με θέα Harbor View όπου και μας το παραχώρησε, κάτι ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΟ για το εν λόγω ξενοδοχείο μιας και είναι συχνά αυτά τα δωμάτια fully booked!! Σίγουρα θα επιλέξουμε πάλι το εν λόγω ξενοδοχείο το οποίο βρίσκεται σε Zero Point!!

Συμβουλή για το δωμάτιο: Επιλέξτε δωμάτιο με θέα Harbor View!
Ημερομηνία διαμονής: Ιανουάριος 2020
    • Αξία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, tzinim
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η GROUP-AIROTEL, Assistant Hotel Manager του Airotel Galaxy, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: πριν από 3 εβδομάδες

Αγαπητέ tzinim,

Ευχαριστούμε που επιλέξατε το ξενοδοχείο μας για τη διαμονή σας στην πόλη μας και για το χρόνο που δαπανήσατε για να γράψετε τα σχόλιά σας για το ξενοδοχείο μας.Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που είχατε μια τόσο ευχάριστη διαμονή. Ειλικρινά σας ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια σχετικά με το ευγενικό μας προσωπικό, τα οποία έχω ήδη μεταφέρει. Ελπίζουμε να σας καλωσορίσουμε και πάλι σε οποιοδήποτε ξενοδοχείο του ομίλου μας στην Ελλάδα, προκειμένου να διαπιστώσετε ότι το ίδιο επίπεδο παροχής υπηρεσιών ισχύει για όλο τον όμιλό μας.
Με εκτίμηση,
Nικολέτα Κανέλη
Υποδιευθύντρια

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 7 Ιανουαρίου 2020

Διαμονή μόνο μια βραδιά. Κεντρικό ξενοδοχείο με εύκολη πρόσβαση στην παραλία και στα κυριότερα σημεία ενδιαφέροντος στην πόλη της Καβαλας. Εξαιρετική θέα στο κεντρικό λιμάνι και στο κάστρο. Το πρωινό ήταν πλούσιο, πολλές παροχές, εξυπηρετικό προσωπικό και καλή σχέση ποιότητας - τιμής.

Ημερομηνία διαμονής: Ιανουάριος 2020
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με αυτό το ξενοδοχείο
Ευχαριστούμε, alexmsam
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η GROUP-AIROTEL, Assistant Hotel Manager του Airotel Galaxy, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: πριν από 3 εβδομάδες

Αγαπητέ Αlexmsam ,
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που επιλέξατε το Airotel Galaxy Hotel για την διαμονή σας στην πόλη της Καβάλας και για το χρόνο που αφιερώσατε για να μοιραστείτε τις εμπειρίες σας. Με μεγάλη μας ευχαρίστηση διαβάζουμε πως είστε απόλυτα ευχαριστημένος με τις παροχές και την ποιότητα του ξενοδοχείου μας. Στόχος μας πάντα είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών μας. Εκτιμούμε πολύ τα σχόλιά σας για την εξυπηρέτηση του προσωπικού μας και να είστε σίγουρος ότι θα μεταφερθούν στους ίδιους. Θα χαρούμε πολύ να σας καλωσορίσουμε ξανά σύντομα στο ξενοδοχείο μας.
Με εκτίμηση,
Νικολέτα Κανέλη
Υποδιευθύντρια

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 7 Ιανουαρίου 2020

Ωραίο πρωίνο ευγενέστατο προσωπικό καθαρό ξενοδοχείο. Θα το προτιμούσα ξανά. Άνετη διαμονή καθαρό δωμάτιο ωραία θέα στη πόλη, καλό πρωινό, παρκινηπ δεν υοαρυπά άνετο. Μέσα στη πόλη εύκολη προδπρόση παντού

Ημερομηνία διαμονής: Ιανουάριος 2020
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με φίλους
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με αυτό το ξενοδοχείο
Ευχαριστούμε, nellosg12
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η GROUP-AIROTEL, Assistant Hotel Manager του Airotel Galaxy, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: πριν από 3 εβδομάδες

Αγαπητέ nellosg12,

Ευχαριστούμε που επιλέξατε το ξενοδοχείο μας Airotel Galaxy Hotel για τη διαμονή σας στην Καβάλα. Η ζωντανή, λεπτομερής περιγραφή είναι η καλύτερη διαφήμιση για το ξενοδοχείο μας και τις παροχές του. Αντίστοιχα μας "σκλαβώνουν" τα καλά σας λόγια για το προσωπικό μας, τα οποία δεσμεύομαι προσωπικά ότι θα μεταφέρω. Μας τιμά ιδιαιτέρως η βαθμολόγησή σας και ευελπιστούμε να έχουμε τη χαρά να σας καλωσορίσουμε και πάλι σύντομα κοντά μας.
Με εκτίμηση,
Νικολέτα Κανέλη
Υποδιευθύντρια

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 25 Δεκεμβρίου 2019 μέσω κινητής συσκευής

Μειναμε 3 βραδια με γκρουπ απο παραμονη Χροστουγεννων.Το πρωινο σε αρκετη ποσοτητα αλλα κακης ποιοτητας προιοντα.Οι πιτες απαραδεκτες μαλλον μπαγιατικες δεν τρωγοντουσαν.τα υπολοιπα αδιαφορα. Δυστυχως ειχαμε και δειπνο απαραδεκτο και αυτο.Κανενα φαγητο δεν ηταν της προκοπης.Για το δειπνο της παραμονης θα πρεπει να ντρεπονται που προσεφεραν τετοιο φαγητο λες κ ο κοσμος δεν καταλαβαινει. Οσο για το δωματιο μεγαλο ομως η πορτα του μπανιο δεν εκλεινε το τηλεφωνο του ντους δεν λειτουργουσε κ μονο τετραστερο δεν το λες Μονο η θεση του στο κεντρο αξιζει.

Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2019
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Ευχαριστούμε, helen4632
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η GROUP-AIROTEL, Assistant Hotel Manager του Airotel Galaxy, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: πριν από 4 εβδομάδες

Αγαπητή helen4632,

Σας ευχαριστούμε θερμά για το χρόνο σας να μοιραστείτε την εμπειρία σας στο Airotel Galaxy Hotel. Λυπούμαστε για το γεγονός ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες δεν ικανοποίησαν τις προσδοκίες σας. Η εποικοδομητική σας άποψη έχει μεταβιβαστεί στα τμήματα του ξενοδοχείου. Σας ευχαριστούμε και πάλι για τα σχόλιά σας και μόνο μέσω αυτών, μπορούμε να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας. Ευελπιστούμε να σας καλωσορίσουμε ξανά στο ξενοδοχείο μας στο σύντομο μέλλον.

Με εκτίμηση,
Νικολέτα Κανέλη
Υποδιευθύντρια Airotel Galaxy Hotel

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές