Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
260 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
194
57
6
1
2
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
194
57
6
1
2
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
9 - 14 από 260 κριτικές
Η κριτική γράφτηκε 27 Φεβρουαρίου 2018

Βρίσκεται στο καλύτερο σημείο εντός κάστρου. Είναι λίγο πιο κάτω από τη κεντρική είσοδο του Ιτς Καλέ και στα σημαντικότερα αξιοθέατά του. Το κεντρικό σημείο που βρίσκεται εξυπηρετεί βόλτες τόσο στη παλιά όσο και στη νέα πόλη χωρίς να είναι απαραίτητο το αυτοκίνητο. Το προσωπικό είναι φιλόξενο, καθαρίζουν το δωμάτιο κάθε ημέρα και το πρωϊνό που φτιάχνουν είναι τόσο πλούσιο που αρκετές φορές δεν χρειάστηκε τόσο εγώ όσο και η κόρη μου να φάμε το μεσημέρι. Επίσης, μου επέτρεψαν να κάνω χρήση του κεντρικού ψυγείου και της κουζίνας για το ζέσταμα και τη φύλαξη γάλατος της κόρης μου. Συστείνεται ανεπιφύλακτα

  • Διαμονή: Αύγουστος 2017, ταξίδι με οικογένεια
    • Αξία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, Athina3
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 24 Φεβρουαρίου 2018

Έκανα κράτηση στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο για μία ημέρα και έδωσα προκαταβολή. Βρήκα δύσκολα δωμάτιο στην πόλη λόγω συνεδρίων και η πληρότητα σε όλα τα ξενοδοχεία ήταν μεγάλη. 4 ημέρες πριν το ταξίδι για προσωπικούς λόγους αναγκάστηκα να ακυρώσω την κράτηση. Μίλησα με το ξενοδοχείο και ζήτησα να μου επιστρεφεί η προκαταβολή. Η απάνητη ήταν ότι λόγω αυξημένης πληρότηττας κατά 90% τα χρήματα θα μου επιστραφούν. Τελικά το ξενοοδοχείο κράτησε την προκαταβολή.

Διαμονή: Δεκέμβριος 2017, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Ευχαριστούμε, Gerasimos K
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η HotelKastro I, Owner του Ξενοδοχείο Κάστρο, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 26 Φεβρουαρίου 2018

Αγαπητέ κύριε Γεράσιμε,

Αρχικά θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την προτίμησή σας.

Θα θέλαμε επιπλέον να σας υπενθυμίσουμε οτι ο ξενώνας μας, όπως άλλωστε όλα τα καταλύματα, έχει μια συγκεκριμένη πολιτική σχετικά με τις ακυρώσεις των κρατήσεων, που προκύπτει από το νόμο που διέπει τις σχέσεις ξενοδόχων και πελατών. Στην περίπτωσή μας, δωρεάν ακύρωση μπορεί να γίνει μέχρι και 7 ημέρες πριν την άφιξη, τη στιγμή που στα περισσότερα ξενοδοχεία συνήθως είναι 14 ημέρες και σε αρκετές περιπτώσεις ακόμα και 21 ημέρες πριν την άφιξη. Αυτό συμβαίνει γιατί ο ξενώνας μας δουλεύει με πολύ μεγάλη πληρότητα και μας δίνεται η δυνατότητα στις περισσότερες των περιπτώσεων, στο διάστημα αυτό των 7 ημερών, να διαθέσουμε κάπου αλλού το δωμάτιο.

Δυστυχώς, στην περίπτωσή σας, ακυρώσατε την κράτηση μόλις 4 ημέρες πριν την άφιξή σας. Παρά το γεγονός οτι ακύρωσή σας εμπίπτει στην πολιτική ακυρώσεων και έπρεπε σε κάθε περίπτωση να καταβάλετε το 50% της συνολική διαμονής, σας ενημερώσαμε οτι εφόσον καταφέρουμε να διαθέσουμε το δωμάτιο κάπου αλλού, θα σας επιστρέφαμε την προκαταβολή, όπως εξάλλου πράττουμε σε όλες τις αντίστοιχες περιπτώσεις.

Παρά το γεγονός οτι η πληρότητα στα Ιωάννινα, τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, ήταν πολύ μεγάλη, δυστυχώς δεν καταφέραμε να διαθέσουμε το δωμάτιο καθώς οι περισσότεροι πελάτες επιθυμούσαν να διαμείνουν 2 ή περισσότερες ημέρες και όχι μόνο τη μια ημέρα που είχατε κλείσει εσείς. Όπως καταλαβαίνετε, στη συγκεκριμένη περίπτωση δε ζημιωθήκατε μόνο εσείς αλλά και εμείς, αφού εισπράξαμε τη μισή διαμονή για τη συγκεκριμένη ημέρα και μάλιστα χωρίς να έχουμε κάποια ευθύνη.

Παρακαλούμε λοιπόν για την κατανόησή σας και ευχόμαστε να μπορέσετε να επισκεφθείτε τον ξενώνα μας κάποια στιγμή στο μέλλον.

Με εκτίμηση,

Ζώης Αντωνάκος,
Διαχειριστής,
Ξενώνας Κάστρο Ιωάννινα

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 23 Φεβρουαρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Απο τους ωραιότερους κ πιο ζεστούς ξενώνες,συγχαρητηρια για την ευγενια κ την προθυμία του ιδιοκτητη που σε κανει να θες να ξαναπας
Απ’οπου να ξεκινησω;
απο το δωματιο;τέλεια διακόσμηση κ σ αυτο οφείλεται οπως μαθαμε στην ιδιοκτήτρια
απο την καθαριότητα;
απο το πρωινό;όλα φρεσκότατα κ πεντανόστιμα!!!
Το λιγότερο που έχω να πω ειναι οτι
περαμε υπέροχα και επιλεξαμε τη διαμονη μας τυχαια αλλα καταληγοντας σε άνθρωπους που το μονο που θελουν ειναι να ανταποκριθουν στο μεγιστο δυνατο των απαιτησεων μας
Μόνο αν θα μείνετε θα καταλαβετε τη διαφορα απ ολα τα υπολοιπα.
Συνεχίστε πάντα έτσι.....

Διαμονή: Ιανουάριος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Ευχαριστούμε, thegirlofsummer
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 14 Φεβρουαρίου 2018

Απλά υπέροχο!Πεντακάθαρο(αλλάζουν πετσέτες κάθε μέρα!!!!!!),καλόγουστο, στο σωστο σημείο για να ευχαριστηθεις τις βόλτες σου στην πόλη,πλούσιο πρωινό,ευγενική ιδιοκτήτρια!Τι άλλο να ζητήσεις??Ανυπομονούμε να ξανάρθουμε!!

  • Διαμονή: Φεβρουάριος 2018, ταξίδι με οικογένεια
    • Αξία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, froso2018
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 14 Ιανουαρίου 2018

Το βρήκα τυχαία και όλη η παρέα στάθηκε απόλυτα ικανοποιημένη. Σε πολύ καλή θέση. Με άνετο πάρκινγκ. Πεντακάθαρο. Με πολύ καλό πρωινό. Με φιλικότατους ιδιοκτήτες. Με λογικές τιμές.
Το συστήνω ανεπιφύλακτα.

Συμβουλή: Διαλέξτε τα δωμάτια 7 η 6
  • Διαμονή: Ιανουάριος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Αξία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, ΘΩΜΑΣ Ν
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές