Έτοιμοι να κλείσουμε τη διαμονή μας για να μείνουμε ένα Σάββατο στη Σίφνο λόγω γάμου. Τολμήσαμε λοιπόν να κλείσουμε μέσω γνωστής online μηχανής κρατήσεων στο Windmill Villas, έναν ανεμόμυλο για τέσσερα άτομα και ένα διαμέρισμα.
Όταν κάλεσα στο κατάλυμα για να ρωτήσω κάτι, πριν προλάβω να πω οτιδήποτε πέραν του "Είμαι η κοπέλα που έκανε την κράτηση εκείνη την ημέρα..." βρέθηκα να ακούω έναν εξαγριωμένο ηλικιωμένο "κύριο" να μου μιλάει με πολύ άσχημο τρόπο, επειδή "τον κατέστρεψα" και "του χάλασα το τριήμερο κλείνοντας μόνο για μία μέρα από τις τρεις τον ανεμόμυλο".
Προσπάθησα μάταια να του εξηγήσω ήρεμα πως δεν υπήρχε κάποιος περιορισμός, και η κράτηση πέρασε κανονικά αλλά τίποτα, οι φωνές και ο παραλογισμός συνεχίστηκε...
Στη συνέχεια δέχτηκα τηλεφώνημα από την κορη του "κυρίου" η οποία ήταν εκείνη που είχε απαντήσει αρχικά στο τηλέφωνο και με είχε παραπέμψει στον πατέρα της για να συνεννοηθώ και ήθελε να μάθει τι συνέβη. Συμφωνήσαμε να την καλέσω μετά από δύο ώρες και να το συζητήσουμε ήρεμα, αλλά μέχρι να περάσουν οι δύο ώρες είχα ήδη λάβει e-mail που έλεγε να μην πάμε καθώς "ο ιδιοκτήτης δεν πρόκειται να μας δεχτεί". Να σημειωθεί πως ούτε στο τηλέφωνο, ούτε στο mail μου ζήτησαν έστω και μία φορά συγγνώμη ενώ και οι δύο πλευρές ξέραμε πως το λάθος ήταν 100% δικό τους.
Μετά από άπειρα νεύρα και χάσιμο χρόνου στο τηλέφωνο, η κράτηση ακυρώθηκε με τον όρο να μας πληρώσει το Windmill Villas τη διαφορά κόστους για να μείνουμε σε άλλο κατάλυμα ίδιας κατηγορίας στη Σίφνο.
Ελπίζω να βοήθησα τον επόμενο που θα ενθουσιαστεί με τις φωτογραφίες και την περιγραφή του συγκεκριμένου καταλύματος, καθώς θα πρέπει να το σκεφτεί δεύτερη φορά σε περίπτωση που επιχειρήσει να δοκιμάσει να κλείσει για να μείνει στον ανεμόμυλο σε τιμή και μέρες που ενδέχεται να μην αφήσουν ικανοποιημένο τον ιδιοκτήτη...