Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
62 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
54
4
1
0
3
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
54
4
1
0
3
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 62 κριτικές
Η κριτική έγινε: 15 Δεκεμβρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Ακυρωσαμε την κρατηση μας λόγω ανωτερας βιας (κορονοΐος) και ο επιτήδειος αντιεπαγγλματιας ιδιοκτήτης παρανόμως μας κρατησε το 100% . Επειτα απο επικοινωνία μαζι τους και μετα απο αρκετη πιεση με το μας επέστρεψε το 50%. Δυστυχώς τέτοιοι ανθρωποι δυσφήμουν την ελληνική φιλοξενία!

Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με φίλους
1  Ευχαριστούμε, Christos K
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Yannis Triantafyllos, Ιδιοκτήτης του Thalasea, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 16 Δεκεμβρίου 2020

Ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη αλλά αγαπάει και τον νοικοκύρη λένε στα χωριά μας.
Ερμηνεία... Με την πάροδο του χρόνου ο κλέφτης αποκαλύπτεται.
Αγαπητέ μου φίλε μετά από 6 μήνες αποφασίσατε να γράψετε μια κακή κριτική για το κατάλυμα μας στην οποία και φυσικά επιβάλλεται να απαντήσουμε για την αποκατάσταση της αλήθειας.
Η κράτηση σας εγινε μέσω της πλατφόρμας της Booking. com, ήταν όντως για τις 16 Αυγούστου και έγινε στις 5 Ιουλίου .
Σαν μορφωμένος και σύγχρονος άνθρωπος ( μας συστηθηκατε σαν νομικός..) πριν κάνετε την κράτηση και δώσετε τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας φαντάζομαι θα διαβάσατε και συμφωνήσατε με την πολιτική του καταλύματος η οποία έλεγε κατά γράμμα ότι
ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΆΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΥΜΦΩΝΕΊΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΏΣΕΤΕ ΤΟ 50% ΤΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΌΛΟΙΠΟ 50% ΘΑ ΕΞΩΦΛΗΘΕΙ 30 ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΆΦΙΞΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΊΟ.
Οπότε καταλαβαίνετε πολύ καλά ότι το λογιστήριο θα μπορούσε να εισπράξει το όλο ποσό στις 16 Ιουλίου.
Εσείς επικοινωνησατε με την ρεσεψιόν του ξενοδοχείου στις 13 Αυγούστου και ενημερωσατε ότι δεν επιθυμείτε να επισκεφθείτε το νησί μετά τις περιπέτειες της πανδημίας. Βέβαια εδώ να σημειωθεί ότι δεν υπήρχε lockdown στο νησί, απλά πάρθηκαν μερικά αυστηρότερα μέτρα. Και φυσικά πολλοί άλλοι επισκέπτες ήρθαν στο νησί τις συγκεκριμένες ημερομηνίες...
Στην τηλεφωνική μας επικοινωνία σας εξηγήσαμε ότι το 50% έχει εισπραχθεί και έχει καταχωρηθεί σαν έσοδο για την επιχείρηση και φυσικά έχει χρεωθεί ο ανάλογος ΦΠΑ και ο φόρος που αναλογεί.
Σας προτείναμε με καλή διάθεση αν και στην δικη σας περιπτωση δεν ήμασταν υποχρεωμένοι, όπως κάναμε με άλλους πελάτες να σας δώσουμε ανοιχτό πιστωτικό voucher για το καλοκαίρι του 2021 για όλο το ποσό και εσείς και οι γονείς σας αντί να δεχτείτε μας απειλησατε και μας βρίσατε χυδαία με συνεχή τηλεφωνήματα και μας ενημερώσατε ότι θα μας μηνυσετε και θα τα πούμε στα δικαστήρια. Ολα αυτά έγιναν όταν ακόμα η κρατηση σας ήταν σε ισχύ με αποτελεσμα να μην μπορουμε να ανοιξουμε το συγκεκριμενο διαμερισμα που ειχατε κανει κρατηση και τελικα εμεινε κενο οπως καταλαβαινετε .
Την ακυρωσατε μόλις στις 14 Αυγούστου μετά από δική μου παραίνεση. Ο λογιστής μας ακολουθώντας την πολιτική του καταλύματος προέβη στην είσπραξη του υπολοίπου 50 % 2 μέρες πριν την άφιξη σας.
Έπειτα μάλλον λάθος από ότι διαπιστώνω τώρα σας επέστρεψε το 50% πριν το περάσει στα έσοδα. Φυσικά η Booking. com μας κράτησε το 15 % του όλου ποσού. Δηλαδή 139,50 ευρώ αφού η ακύρωση σας έγινε εκτός από αυτό που είχατε ήδη συμφωνήσει.....
Σας ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο που διαθέσατε για την πικροχολη κριτική σας για ένα καταλύμα που ποτέ δεν επισκεφτηκατε.( τι να κανουμε σε μερικες 100δες αριστα σχολια και κριτικες ας υπαρχουν και 2,3 γραμμενα με μισος και κακια ...)
Οι κριτικές μας στις τουριστικές πλατφόρμες και εδώ στο TripAdvisor από ότι διαπιστώνετε και εσείς είναι πάρα πολύ υψηλές και γι αυτό είμαστε υπερήφανοι και συνεχίζουμε όσο μπορούμε καλύτερα τις υπηρεσίες μας.
Να είστε πάντα καλά.
Δεν ειναι εφικτο εδω να σας επισυναψω οπτικα την ακριβη κρατηση ,ημερομηνιες, ακυρωση και ακυρωτικα τελη της booking.com .Αλλα οπως ενημερωθηκαμε εχετε ενοχλήσει επανειλημμενα υπαλληλους της booking.com οι οποιοι και αυτοι σας ενημερωσαν οτι εχετε 100% αδικο.
με εκτιμηση
Τριανταφυλλος Γιαννης


Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 15 Δεκεμβρίου 2020

Το καλοκαίρι για πρώτη φορά στα χρονικά ήρθα αντιμέτωπος με μια τόσο κακή εμπειρία. Τον Αύγουστο που μας πέρασε αποφασίζουμε με την παρέα μου να επισκεφθούμε το νησί της Αντιπάρου. Κλείνουμε στο συγκεκριμένο κατάλυμα, δωμάτιο τετρακλινο για 6 διανυκτερεύσεις και προκαταβάλουμε το 50% του συνολικού μισθώματος.(Η ελληνική νομοθεσία ορίζει το 25% του συνολικού μισθώματος ως το ανώτατο ποσό προκαταβολής.) Ωστόσο, την περίοδο 16-22 Αυγούστου που επρόκειτο να βρεθούμε στο νησί επιβάλλεται τοπικό λοκνταουν και υποχρεωτική χρήση μάσκας σε όλους τους δημόσιους χώρους και κλειστά μαγαζιά. Εξ αυτού του λόγου ανωτέρας βίας που προέκυψε τελευταία στιγμή και δεν δυναμεθα να κάνουμε τέτοια πρόβλεψη προβαίνουμε άμεσα σε ακύρωση της κράτησης. Ο επιτήδειος-κακοβουλος-εξυπνακιας-αντιεπαγγελματίας ιδιοκτήτης του καταλύματος παρανόμως μόλις διαπιστώνει ότι προχωρήσαμε σε ακύρωση της κράτησής μας, προβαίνει παρανόμως μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής του μπουκινγκ,απ'την οποία έγινε η κράτηση, σε δέσμευση του συνολικού ποσού των 900 και κάτι ευρώ και όχι μόνο του 50% της προκαταβολής. Εν συνεχεία και έπειτα από τηλέφωνική επικοινωνία μάς επισημαίνει ότι θα μας επιστέψει το 50% ενώ για το υπόλοιπο ποσό θα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί, μιας και δεν ήταν στα σχέδιά μας η ακύρωση της κράτησης αλλά λόγω της ανωτέρας βίας που προέκυψε στο νησί ακυρώσαμε την κράτηση καθώς η επικείμενη κατάσταση του λοκνταουν δε θα μας επέτρεπε να κάνουμε ελεύθερα "διακοπές".

Τέτοιοι ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών μονάδων που στο βωμό του κέρδους δρουν σε βάρος του καλόπιστου καταναλωτή δεν θεωρούνται επαγγελματίες. Θέλω να προϊδεάσω τους μελλοντικούς επισκέπτες για το "ποιον" και τον αντιεπαγγελματισμό του συγκεκριμένου ξενοδόχου προς αποφυγήν παρομοίων εμπειριών.

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2020
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, kostaszygouris
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Yannis Triantafyllos, Ιδιοκτήτης του Thalasea, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 16 Δεκεμβρίου 2020

Ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη αλλά αγαπάει και τον νοικοκύρη λένε στα χωριά μας.
Ερμηνεία... Με την πάροδο του χρόνου ο κλέφτης αποκαλύπτεται.
Αγαπητέ μου φίλε μετά από 6 μήνες αποφασίσατε να γράψετε μια κακή κριτική για το κατάλυμα μας στην οποία και φυσικά επιβάλλεται να απαντήσουμε για την αποκατάσταση της αλήθειας.
Η κράτηση σας εγινε μέσω της πλατφόρμας της Booking. com, ήταν όντως για τις 16 Αυγούστου και έγινε στις 5 Ιουλίου .
Σαν μορφωμένος και σύγχρονος άνθρωπος ( μας συστηθηκατε σαν νομικός..) πριν κάνετε την κράτηση και δώσετε τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας φαντάζομαι θα διαβάσατε και συμφωνήσατε με την πολιτική του καταλύματος η οποία έλεγε κατά γράμμα ότι
ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΆΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΥΜΦΩΝΕΊΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΏΣΕΤΕ ΤΟ 50% ΤΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΌΛΟΙΠΟ 50% ΘΑ ΕΞΩΦΛΗΘΕΙ 30 ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΆΦΙΞΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΊΟ.
Οπότε καταλαβαίνετε πολύ καλά ότι το λογιστήριο θα μπορούσε να εισπράξει το όλο ποσό στις 16 Ιουλίου.
Εσείς επικοινωνησατε με την ρεσεψιόν του ξενοδοχείου στις 13 Αυγούστου και ενημερωσατε ότι δεν επιθυμείτε να επισκεφθείτε το νησί μετά τις περιπέτειες της πανδημίας. Βέβαια εδώ να σημειωθεί ότι δεν υπήρχε lockdown στο νησί, απλά πάρθηκαν μερικά αυστηρότερα μέτρα. Και φυσικά πολλοί άλλοι επισκέπτες ήρθαν στο νησί τις συγκεκριμένες ημερομηνίες...
Στην τηλεφωνική μας επικοινωνία σας εξηγήσαμε ότι το 50% έχει εισπραχθεί και έχει καταχωρηθεί σαν έσοδο για την επιχείρηση και φυσικά έχει χρεωθεί ο ανάλογος ΦΠΑ και ο φόρος που αναλογεί.
Σας προτείναμε με καλή διάθεση αν και στην δικη σας περιπτωση δεν ήμασταν υποχρεωμένοι, όπως κάναμε με άλλους πελάτες να σας δώσουμε ανοιχτό πιστωτικό voucher για το καλοκαίρι του 2021 για όλο το ποσό και εσείς και οι γονείς σας αντί να δεχτείτε μας απειλησατε και μας βρίσατε χυδαία με συνεχή τηλεφωνήματα και μας ενημερώσατε ότι θα μας μηνυσετε και θα τα πούμε στα δικαστήρια. Ολα αυτά έγιναν όταν ακόμα η κρατηση σας ήταν σε ισχύ με αποτελεσμα να μην μπορουμε να ανοιξουμε το συγκεκριμενο διαμερισμα που ειχατε κανει κρατηση και τελικα εμεινε κενο οπως καταλαβαινετε .
Την ακυρωσατε μόλις στις 14 Αυγούστου μετά από δική μου παραίνεση. Ο λογιστής μας ακολουθώντας την πολιτική του καταλύματος προέβη στην είσπραξη του υπολοίπου 50 % 2 μέρες πριν την άφιξη σας.
Έπειτα μάλλον λάθος από ότι διαπιστώνω τώρα σας επέστρεψε το 50% πριν το περάσει στα έσοδα. Φυσικά η Booking. com μας κράτησε το 15 % του όλου ποσού. Δηλαδή 139,50 ευρώ αφού η ακύρωση σας έγινε εκτός από αυτό που είχατε ήδη συμφωνήσει.....
Σας ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο που διαθέσατε για την πικροχολη κριτική σας για ένα καταλύμα που ποτέ δεν επισκεφτηκατε.( τι να κανουμε σε μερικες 100δες αριστα σχολια και κριτικες ας υπαρχουν και 2,3 γραμμενα με μισος και κακια ...)
Οι κριτικές μας στις τουριστικές πλατφόρμες και εδώ στο TripAdvisor από ότι διαπιστώνετε και εσείς είναι πάρα πολύ υψηλές και γι αυτό είμαστε υπερήφανοι και συνεχίζουμε όσο μπορούμε καλύτερα τις υπηρεσίες μας.
Να είστε πάντα καλά.
Δεν ειναι εφικτο εδω να σας επισυναψω οπτικα την ακριβη κρατηση ,ημερομηνιες, ακυρωση και ακυρωτικα τελη της booking.com .Αλλα οπως ενημερωθηκαμε εχετε ενοχλήσει επανειλημμενα υπαλληλους της booking.com οι οποιοι και αυτοι σας ενημερωσαν οτι εχετε 100% αδικο.
με εκτιμηση
Τριανταφυλλος Γιαννης




Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 17 Αυγούστου 2020 μέσω κινητής συσκευής

5/5! Πεντακάθαρο και όμορφο δωμάτιο! Με το που φτάσαμε ο Κύριος Γιάννης μας καλωσόρισε με δικιά του τσικουδιά και φρέσκα φρούτα! Εξυπηρετικότατος σε ότι του ζητήσαμε. Πολύ καλή τοποθεσια, δίπλα σε όλα! Σίγουρα θα το ξανά προτιμήσουμε όταν θα ξαναέρθουμε στην όμορφη Αντίπαρο!

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με φίλους
Ευχαριστούμε, freichri
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 12 Αυγούστου 2020

Όπως κάθε φορά που επισκέπτομαι την Αντίπαρο, έτσι και φέτος επέλεξα το Thalasea.

Σταθερή αξία, λογικές τιμές, καθαριότητα και τρομερή φιλοξενία από τον κ. Γιάννη.
Κάθε φορά είμαι ήσυχος για τη διαμονή κι έχω να ασχοληθώ με όλα τα υπόλοιπα.

Ημερομηνία διαμονής: Ιούλιος 2020
    • Αξία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, Stratos P
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 11 Αυγούστου 2020

Ευγενικός και πολύ εξυπηρετικός οικοδεσπότης. Καλό σημείο δίπλα σε όλα. Πολύ καθαρό δωμάτιο. Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν έχει πρωινό. Παρκινγκ ακριβώς απ' έξω. Ησυχο και όμορφο. Θα το ξαναπροτιμήσουμε σίγουρα στο μέλλον!

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2020
    • Αξία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, kostaskor
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές