Ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη αλλά αγαπάει και τον νοικοκύρη λένε στα χωριά μας.
Ερμηνεία... Με την πάροδο του χρόνου ο κλέφτης αποκαλύπτεται.
Αγαπητέ μου φίλε μετά από 6 μήνες αποφασίσατε να γράψετε μια κακή κριτική για το κατάλυμα μας στην οποία και φυσικά επιβάλλεται να απαντήσουμε για την αποκατάσταση της αλήθειας.
Η κράτηση σας εγινε μέσω της πλατφόρμας της Booking. com, ήταν όντως για τις 16 Αυγούστου και έγινε στις 5 Ιουλίου .
Σαν μορφωμένος και σύγχρονος άνθρωπος ( μας συστηθηκατε σαν νομικός..) πριν κάνετε την κράτηση και δώσετε τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας φαντάζομαι θα διαβάσατε και συμφωνήσατε με την πολιτική του καταλύματος η οποία έλεγε κατά γράμμα ότι
ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΆΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΥΜΦΩΝΕΊΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΏΣΕΤΕ ΤΟ 50% ΤΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΌΛΟΙΠΟ 50% ΘΑ ΕΞΩΦΛΗΘΕΙ 30 ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΆΦΙΞΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΊΟ.
Οπότε καταλαβαίνετε πολύ καλά ότι το λογιστήριο θα μπορούσε να εισπράξει το όλο ποσό στις 16 Ιουλίου.
Εσείς επικοινωνησατε με την ρεσεψιόν του ξενοδοχείου στις 13 Αυγούστου και ενημερωσατε ότι δεν επιθυμείτε να επισκεφθείτε το νησί μετά τις περιπέτειες της πανδημίας. Βέβαια εδώ να σημειωθεί ότι δεν υπήρχε lockdown στο νησί, απλά πάρθηκαν μερικά αυστηρότερα μέτρα. Και φυσικά πολλοί άλλοι επισκέπτες ήρθαν στο νησί τις συγκεκριμένες ημερομηνίες...
Στην τηλεφωνική μας επικοινωνία σας εξηγήσαμε ότι το 50% έχει εισπραχθεί και έχει καταχωρηθεί σαν έσοδο για την επιχείρηση και φυσικά έχει χρεωθεί ο ανάλογος ΦΠΑ και ο φόρος που αναλογεί.
Σας προτείναμε με καλή διάθεση αν και στην δικη σας περιπτωση δεν ήμασταν υποχρεωμένοι, όπως κάναμε με άλλους πελάτες να σας δώσουμε ανοιχτό πιστωτικό voucher για το καλοκαίρι του 2021 για όλο το ποσό και εσείς και οι γονείς σας αντί να δεχτείτε μας απειλησατε και μας βρίσατε χυδαία με συνεχή τηλεφωνήματα και μας ενημερώσατε ότι θα μας μηνυσετε και θα τα πούμε στα δικαστήρια. Ολα αυτά έγιναν όταν ακόμα η κρατηση σας ήταν σε ισχύ με αποτελεσμα να μην μπορουμε να ανοιξουμε το συγκεκριμενο διαμερισμα που ειχατε κανει κρατηση και τελικα εμεινε κενο οπως καταλαβαινετε .
Την ακυρωσατε μόλις στις 14 Αυγούστου μετά από δική μου παραίνεση. Ο λογιστής μας ακολουθώντας την πολιτική του καταλύματος προέβη στην είσπραξη του υπολοίπου 50 % 2 μέρες πριν την άφιξη σας.
Έπειτα μάλλον λάθος από ότι διαπιστώνω τώρα σας επέστρεψε το 50% πριν το περάσει στα έσοδα. Φυσικά η Booking. com μας κράτησε το 15 % του όλου ποσού. Δηλαδή 139,50 ευρώ αφού η ακύρωση σας έγινε εκτός από αυτό που είχατε ήδη συμφωνήσει.....
Σας ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο που διαθέσατε για την πικροχολη κριτική σας για ένα καταλύμα που ποτέ δεν επισκεφτηκατε.( τι να κανουμε σε μερικες 100δες αριστα σχολια και κριτικες ας υπαρχουν και 2,3 γραμμενα με μισος και κακια ...)
Οι κριτικές μας στις τουριστικές πλατφόρμες και εδώ στο TripAdvisor από ότι διαπιστώνετε και εσείς είναι πάρα πολύ υψηλές και γι αυτό είμαστε υπερήφανοι και συνεχίζουμε όσο μπορούμε καλύτερα τις υπηρεσίες μας.
Να είστε πάντα καλά.
Δεν ειναι εφικτο εδω να σας επισυναψω οπτικα την ακριβη κρατηση ,ημερομηνιες, ακυρωση και ακυρωτικα τελη της booking.com .Αλλα οπως ενημερωθηκαμε εχετε ενοχλήσει επανειλημμενα υπαλληλους της booking.com οι οποιοι και αυτοι σας ενημερωσαν οτι εχετε 100% αδικο.
με εκτιμηση
Τριανταφυλλος Γιαννης