Σας ευχαριστούμε πολύ για τα χρήσιμα σχόλιά σας.
Προφανώς πρόκειται για ένα μεμονωμένο ατυχές περιστατικό κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου που πέρασε, το οποίο σαφώς κι έχει διορθωθεί ήδη αφ' ότου υπέπεσε στην αντίληψή μας. Λυπούμαστε φυσικά που δεν το αντιληφθήκαμε εγκαίρως, με αποτέλεσμα να επηρεάσει τη διαμονή σας.
Χρήσιμο και το φωτογραφικό υλικό που έχετε ανεβάσει προς ενημέρωση άλλων επισκεπτών και ταξιδιωτών. Καλό θα ήταν βεβαίως όλες οι φωτογραφίες να αφορούν το ξενοδοχείο μας, αν θέλετε κι εσείς ως επισκέπτης να παρέχετε μια καθ'όλα ρεαλιστική κριτική. Μια φωτογραφία (τραβηγμένη από το διάδρομο του ορόφου) ενός εγκαταλελειμμένου μπαλκονιού διπλανής πολυκατοικίας, που τυγχάνει να βρίσκεται σε ακάλυπτο χώρο δίπλα στο ξενοδοχείο, δεν αποτελεί προφανώς δείγμα του ξενοδοχείου μας και δυστυχώς είναι εκτός του δικού μας ελέγχου καθαριότητας, αν κι έχουμε προσπαθήσει να παρέμβουμε για προφανείς λόγους υγιεινής.
Σχετικά με τη στάθμευση, όντως υπάρχει χώρος για 3-4 αυτοκίνητα, αλλά πάντοτε υπάρχουν και εναλλακτικές, όπως οι οδοί Μονής Αγκαράθου και Μητσοτάκη, όπου επιτρέπεται η στάθμευση (μερικώς στη Μητσοτάκη) και φυσικά γειτονικό πάρκινγκ με μια χρέωση της τάξεως των 4 ευρώ ημερησίως. Γνωρίζοντας λοιπόν πόσο δύσκολο είναι το θέμα της στάθμευσης στην πόλη μας, υπάρχει 24ωρη εξυπηρέτηση από τους συναδέλφους στην υποδοχή μας, πρόθυμοι να σας βοηθήσουν και σε αυτό μεταξύ άλλων βεβαίως.
Τέλος, σχετικά με το πρωινό, το ξενοδοχείο μας παρέχει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιλέξουν μεταξύ τιμής με πρωινό ή χωρίς, αφού υπάρχει κόσμος ο οποίος εύλογα δεν επιθυμεί να πληρώσει μια υπηρεσία που δε θα χρησιμοποιήσει. Σε κάθε περίπτωση ο εκάστοτε πελάτης αποφασίζει τι προτιμά, ακριβώς όπως κι εσείς.
Ευχαριστούμε θερμά που μας επισκεφτήκατε, αλλά και για τις παρατηρήσεις σας.
Σίγουρα ωφελούμαστε όλοι από την κάθε κριτική, θετική ή αρνητική.
Με εκτίμηση
Εκ μέρους του ξενοδοχείου ΚΡΟΝΟΣ.
Μαρία Τσαγκαράκη