Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Οι χαμηλότερες τιμές για τη διαμονή σας
Εξασφαλίστε τη χαμηλότερη τιμή από αυτούς τους ιστότοπους
Agoda.com65 $
Priceline64 $
eDreams61 $
StayForLong
ZenHotels.com
Οι τιμές παρέχονται από τους συνεργάτες μας και αντικατοπτρίζουν τις τιμές των δωματίων ανά διανυκτέρευση, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων και τελών που είναι γνωστά στους συνεργάτες μας. Ανατρέξτε στους συνεργάτες μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
127 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
32
63
24
4
4
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
32
63
24
4
4
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
4 - 9 από 127 κριτικές
Η κριτική έγινε: 24 Ιουλίου 2016

This hotel is into city center, that helps visitos to be close to a lot of central destinations. Hotel Rea is a too clean, cheap and beautiful place for living in Heraklion city.( wiht my family we booked a 3-bed room for 1 night and we΄ve paid 57 euros)
Το συγκεκριμένο ξενοδοχείο είναι στο κέντρο της πόλης κάνοντας την πρόσβαση των επισκεπτών σε κεντρικούς προορισμούς ακόμα πιο εύκολη. Ο χώρος είναι πολύ καθαρός και ανακαινισμένος ενώ η τιμή είναι πολύ οικονομική (προσωπικά επιλέξαμε 1 τρίκλινο για μια βραδιά σε high season περίοδο και πληρώσαμε 57 ευρώ)

Συμβουλή για το δωμάτιο: δεν περιείχε ψυγειάκι στο δωμάτιο που είμασταν, οπότε μην πάρετε πράγματα που χρειάζονται ψύξη
Ημερομηνία διαμονής: Ιούλιος 2016
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
    • Αξία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, Zea_Mays_neuro
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 20 Ιουλίου 2015

Επειδή ταξιδεύω συχνά στην Κρήτη με τη σύζυγό μου και η άφιξή μας είναι πρωινές ώρες, επικοινωνώ με ξενοδοχεία τα οποία έχω επισκεφθεί, ώστε να έχουν έτοιμο δωμάτιο στις 9.30 περίπου που φθάνουμε.
Μένουμε συνήθως μέχρι αργά το απόγευμα για επαγγελματικούς λόγους και στη συνέχεια κατευθυνόμαστε σε παραπλήσιο νομό.

Το Σάββατο 18/7, επρόκειτο να κατέβω Ηράκλειο.
Η σύζυγός μου σημειωτέον εργάζεται ως υποδοχή σε μεγάλη διεθνή τουριστική αλυσίδα.
Ένεκα καλοκαίρι και όλων των συναφών οικονομικών θεμάτων που είχαν προκύψει, έκανα μια κράτηση σε ένα πολύ μικρό ξενοδοχείο στα στενά του Ηρακλείου, πίσω από το Ιστορικό Μουσείο, στο οποίο είχαμε καταλύσει άλλη μια φορά στο παρελθόν.
Το ΡΕΑ, όπου ιδιοκτήτης διαχειριστής εμφανίζεται κάποιος κος Χρονάκης Στυλιανός.
Τους επισήμανα, όπως κάνω κάθε φορά, πως θα φτάσουμε κατά τις 9.30 και να έχουν έτοιμο το δωμάτιο.
Όλα εντάξει μου είπαν.
Μετά το αεροδρόμιο λοιπόν, καθίσαμε να πιούμε έναν καφέ.
Μου κάνουν μια κλήση κατά τις 10.00 και με ρωτάει κάποιος κύριος εάν θα έρθουμε.
Του απαντώ φυσικά, απλώς κάναμε μια στάση για καφέ κι ερχόμαστε.
Εντάξει μου λέει, άλλωστε δεν είναι έτοιμο το δωμάτιο ακόμη.
Στις 10.30, φθάσαμε στο ξενοδοχείο.
Αφού περιμέναμε μαζί με ξένους τουρίστες πέντε λεπτά περίπου, εμφανίζεται από την μικρή κουζίνα απέναντι από το γραφειάκι της ρεσεψιόν, ένας κύριος με γυαλιά, ιδρωμένος και λερωμένος, με παντόφλες, βλέμμα αγχωμένο και καθόλου φιλική διάθεση.
Του λέμε ποιοι είμαστε, ξύνει το κεφάλι του, κοιτάζει κάτι κακογραμμένες σελίδες με μουτζούρες σ’ ένα πρόχειρο μπλοκ, λέει μισό λεπτό, πάει μέσα στην κουζίνα κι αφού βγαίνει με έναν δίσκο πρωινού, κατευθύνεται σε έναν υπόγειο χώρο.
Περιμένουμε κι εμείς και οι τουρίστες λίγο ακόμη υπομονετικά.
Επιστρέφει, ξανασυμβουλεύεται το τεφτέρι του και μας λέει.
Ξέρετε, δεν είναι έτοιμο ακόμη το δωμάτιο, ξύνει το κεφάλι του.

Το φυσιολογικό τι είναι λοιπόν μετά από κάτι τέτοιο;
Να ζητήσεις συγνώμη από τον πελάτη και να του βρείς λύση.
Στη χειρότερη, πάντα ευγενικά όμως, να τον προτρέψεις αν μπορεί να περιμένει λίγο.
Εκείνος όμως τι έκανε;

Παίρνει ένα επιθετικό ύφος, χαμηλώνει τα μάτια και μας λέει.
Γνωρίζετε ότι διεθνώς οι αναχωρήσεις είναι φυσιολογικά μετά τις 12, 12.30; Άρα πριν δεν μπορείτε να μπείτε.
Και λοιπόν; του απαντώ. Γι αυτό σας πήρα τηλέφωνο για να σας ενημερώσω ότι θα είμαστε νωρίς. Αν δεν μπορούσατε να εξυπηρετήσετε, γιατί δεν μας το είπατε να ξέρουμε να έρθουμε την ώρα που θα μας υποδείξετε ή να βρούμε άλλο ξενοδοχείο;
Εκείνος συνεχίζει στο ίδιο ύφος και μας λέει ειρωνικά.
Προφανώς δεν έχετε εμπειρία και δεν έχετε ταξιδέψει, αλλιώς θα ξέρατε πως είτε στην Αμερική είτε στη Γερμανία είτε στην Κίνα, οι ώρες άφιξης είναι 12, 12.30.
Αυτό δε λύνει το πρόβλημά μου κύριε του λέω, θέλουμε να εξυπηρετηθούμε και ήμασταν σαφείς εξαρχής, αν δεν μπορούσατε να εξυπηρετήσετε να μας το λέγατε, τι μου κάνετε μάθημα τώρα του λέω. Θα σας ενημερώσω εάν έχω ταξιδέψει και πόσο, για να καλύψω τη δική σας ανευθυνότητα και κακή συμπεριφορά;
Ο οποιοσδήποτε με στοιχειώδη ευφυΐα, μας ξαναλέει, το καταλαβαίνει πως πρέπει να έρθει στις 12.
Η σύζυγός μου του λέει: συγνώμη κύριε, εργάζομαι σε μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα και όταν με ειδοποιούν πως θα έρθουν νωρίς, ενημερώνω εάν υπάρχουν ελεύθερα δωμάτια πριν τις 12, 12.30 κι εφόσον υπάρχουν, φροντίζω να έχω δωμάτια καθαρά, συνέχεια γίνεται αυτό. Και είστε πολύ προσβλητικός, δεν μιλάνε έτσι στους πελάτες.
Προφανώς δεν μιλάμε την ίδια γλώσσα, μας λέει πάλι, συνεχίζοντας με αμετροέπεια, ενώ παράλληλα μαζεύονται κι άλλοι τουρίστες και παρακολουθούν τη στιχομυθία με αμηχανία.
Προφανώς του λέω δεν μιλάμε την ίδια γλώσσα, είστε αγενής και συμπεριφέρεστε απαράδεκτα στον πελάτη, για τουριστικός εκπρόσωπος. Μπορούσατε απλά να μας πείτε δεν είναι έτοιμο το δωμάτιο για να βρούμε μια λύση, αλλά εσείς επιλέξατε να μας μαλώσετε κι από πάνω. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο κι ακόμη αν δεν έχει, θα έπρεπε να φροντίσετε να βρείτε μια λύση.
Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο, μας λέει και μάλιστα από την εμπειρία μου δεν έχει ποτέ. Τι να σας κάνω που είσαστε άσχετοι από ταξίδια; συνεχίζει το τροπάριο.
Άνθρωπέ μου, του λέω, πως σε λένε;
Δημήτρη, μου λέει.
Ωραία, Χρήστος. Κύριε Δημήτρη, του λέω, σας πήρα τηλέφωνο να σας ενημερώσω τι ώρα θα έρθουμε. Μας παίρνεις να μας πείς ότι το δωμάτιο δεν είναι έτοιμο ακόμη κι όταν ερχόμαστε καθυστερημένοι για να σας διευκολύνουμε, αντί να μας πείτε περιμένετε λίγο, δεν είμαστε έτοιμοι ή οτιδήποτε άλλο, μας κατηγορείτε κιόλας που δεν ήρθαμε στις 12.30 που σας βολεύει και μας πουλάτε εξυπνάδες λες κι είμαστε από άλλο πλανήτη! Έτσι χάνετε πελάτες και χαλάτε τη φήμη σας κι ύστερα παραπονιέστε ότι έχει πέσει ο τουρισμός.
Εμείς είμαστε μια χαρά και έχουμε πολλή δουλειά δόξα το θεό, μου απαντάει. Δουλεύουμε με ξένους μια χαρά, που δεν παραπονιούνται. Δεν θέλουμε τους Έλληνες, να μας λείπουν. Και η φήμη μας είναι γνωστή.
Εντάξει του λέμε. Έχετε δίκιο κύριε, ότι πείτε. Δεν υπάρχει λόγος να σας μεταπείσουμε, αφού κάνετε τόσο σωστά τη δουλειά σας, για να μετακυλύετε στον πελάτη τις ελλείψεις και την ανωριμότητά σας.
Αποχωρήσαμε.

Στους υποψήφιους πελάτες, θέλω να πω, χωρίς κακή πρόθεση, θυμό ή δεύτερη σκέψη (γι αυτό κι έγραψα το κείμενο με ψυχρό αίμα κι όχι εν θερμώ), να επιλέγουν πολύ προσεκτικά, να διεκδικούν και να υποστηρίζουν τη θέση τους.
Τα κακώς κείμενα πρέπει να τα αποκαλύπτουμε και να τα γνωστοποιούμε στους συνανθρώπους μας, που είναι ανυποψίαστοι.
Το τι θα κάνει ο καθένας από εκεί και πέρα, είναι επιλογή του.
Εάν είναι ξένος, Έλληνας, αν μιλάει ίδια γλώσσα ή άλλη, έχει λίγη σημασία μπροστά στο πόσο επιτρέπεις να σε κοροϊδεύουν, να σου μεταβιβάζουν την ευθύνη και την ανεπάρκειά τους τέτοιοι «επιχειρηματίες» που θέλουν να κάνουν επενδύσεις με τα δικά σου τα λεφτά.

Για τους ανθρώπους του τουρισμού και τους υπευθύνους στην Κρήτη, απλά να προτείνω πως τέτοιες συμπεριφορές θα ήταν ιδανικό να διδάσκονται σε σεμινάρια… προς αποφυγή.
Εάν είναι ανύπαρκτος ο σεβασμός στον εαυτό σου, είναι ανύπαρκτος σε όλες τις εκφάνσεις τη ζωής σου και στις συναναστροφές.
Στον επαγγελματισμό όμως, υπάρχουν άλλοι κανόνες και όρια, τα οποία καλό θα ήταν να τα επισημαίνετε στους συναδέλφους σας που δυσφημούν τον τουρισμό, την Κρήτη, την Ελλάδα μας.

Όσον αφορά δε στον κύριο στο ξενοδοχείο, που μας «εξυπηρέτησε», να του ευχηθώ όπως συνεχίσει σε αυτή την κατεύθυνση, εφόσον είναι τόσο σίγουρος σε ότι κάνει και να μη θεωρήσει ούτε μια στιγμή πως έχω κάτι μαζί του για να τον δυσφημώ. Δε χρειάζεται βοήθεια, το καταφέρνει μόνος του.

Υ.Γ. Ιδιαίτερη μνεία να κάνω για την άψογη συμπεριφορά και τον επαγγελματισμό που έχουμε συναντήσει στο CASTELLO CITY και στο ATRION HOTEL.
Με εκτίμηση,
ΧΧ
Τραπεζικός υπάλληλος

Συμβουλή για το δωμάτιο: Βάλτε τους να σας επιβεβαιώσουν για τις παροχές που επιθυμείτε. Υπάρχει μεγάλη ανοργανωσιά.
Ημερομηνία διαμονής: Ιούλιος 2015
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
    • Τοποθεσία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
3  Ευχαριστούμε, Christos H
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η HotelRea, Ιδιοκτήτης του Rea Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 13 Μαΐου 2016
Μετάφραση Google

We hereby intend to reply to the comment posted by Mr. about our hotel, providing evidence in regard to our policy that impinges on the reliability and accuracy of the comment in question.

For any client visiting our hotel, regardless of whether they have made a reservation or not, check-in is only possible after 12 pm of the day they booked their room or requested accommodation without prior reservation.
The reason for this rule is that a sufficient time period is necessary in order to disinfect and clean the rooms, as required by the hygiene regulations governing any decent hotel unit intending to offer comfortable accommodation to its new visitors. In any case, our hotel reception cannot guarantee the availability of our rooms prior to the time limit specified above.
The aforementioned limitation governs our hotel policy, which is communicated to all clients at the time of reservation and can be found on all websites that promote our hotel, at the disposal of all potential guests. I will be including some links where anyone can verify the exact time the first check-in is possible in the case of prior reservation.

https://hotelrea.book-onlinenow.net/

http://www.booking.com/hotel/gr/rea-crete.el.html?sid=c7d5598d71ceda9b8d3760e584b15bf8;dcid=4;checkin=2015-11-12;checkout=2015-11-13;dist=0;group_adults=2;srfid=14915ce821f74f39b3e9d2a0bf998a84cb5e6562X19;type=total;ucfs=1&#policies

http://www.hostelworld.com/hosteldetails.php/Hotel-Pension-Rea/Heraklion/8527?dateFrom=2015-09-18&dateTo=2015-09-19&sc_sau=avdc&sc_pos=3


What surprises us the most is that Mr. did not verify or was not informed about this policy before his arrival at our hotel, since his arrival time was apparently of great importance to him.

We regret that we were unable to fulfill his desire as it was arguably impossible. We still did everything in our power to accommodate him, even though the hotel's policy does not permit check-ins before 12 pm.

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 15 Σεπτεμβρίου 2019 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2019
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 13 Ιουλίου 2019

Ημερομηνία διαμονής: Απρίλιος 2019
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι χωρίς παρέα
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 2 Ιουνίου 2019

Ημερομηνία διαμονής: Ιούνιος 2019
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι χωρίς παρέα
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές