Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Αποθήκευση
Δείτε τα καλύτερα
30 χρόνια πίσω

Έχει παραμείνει στάσιμη, δε κάνει την παραμικρή αλλαγή προς το καλό, και απλά επαναπαύεται στο να... διαβάστε περισσότερα

Η κριτική έγινε: 31 Αυγούστου 2021
kostaskor
hell of 12 hours travelling on the deck

Blue Star Ferries / Blue Star Chios Travelling to Kalymnos and Leipsi wth a poor DOG Πολύ... διαβάστε περισσότερα

Η κριτική έγινε: 5 Σεπτεμβρίου 2021
mysterytraveller100
,
Φρανκφούρτη, Γερμανία
Διαβάστε και τις 1.101 κριτικές
  
Κριτικές (1.101)
Φιλτράρισμα κριτικών
1.101 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
337
282
100
78
304
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
337
282
100
78
304
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
61 - 66 από 1.101 κριτικές
Η κριτική έγινε: 3 Ιουνίου 2021

Καλημέρα. Την Τρίτη 01/06/21 ταξίδευα από Πειραιά προς Πάρο. Με το blue star Naxos. Κατά την άφιξή μας στο λιμάνι της Πάρου κατεβήκαμε να παρουμε τις βαλίτσες μας και η μια από τις δύο είχε κάνει φτερά. Κάποιος η κάποια την πηρε η καταλάθος η επίτηδες. Δυστυχώς τόσο σοβαρή εταιρεία δεν παρέχει καμία απολύτως ασφάλεια. Όσον αφορά τις βαλίτσες η χειραποσκευές των ταξιδιωτών. Σε αυτό το κομμάτι είναι παντελώς ανεύθυνοι. Θα έπρεπε να βρεθεί τρόπος να ασφαλιζονται οι αποσκευές των ταξιδιωτών. Θα το σκεφτώ πολύ αν θα ταξιδέψω παλι με το συγκεκριμένο πλοιο

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούνιος 2021
Ευχαριστούμε, _H7149QS
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 23 Μαΐου 2021 μέσω κινητής συσκευής

Αρπακτικα μολις πηγα να μπω στο πλοιο η καρτα seasmiles ηταν στο ονομα του πατερα μου και εξηγω οτι ειμαι ανεργος 1,5 χρονο μαγειρας ειμαι και παω σεζον και μου λεει και εγω τι να κανω και μιλαμε για ενα ονομα ολο αυτο ολοι με
Μουτρα και αγενεις ακομα και στους καφεδες σαν να σου κανουν χαρη που περνεις καφε με νευρα μουτρα και ο καφες σαν νεροπλυμα! Ταξιδευω χρονια για παρο και η εταιρια αυτη μετα απο ολο αυτο με την πανδημια εγινε ακομη χειροτερη! Σαν να μας κανουν χαρη! Καλυτερα απο λαυριο και με αλλη εταιρια!

Ημερομηνία εμπειρίας: Μάιος 2021
Ευχαριστούμε, Alexander S
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 19 Μαΐου 2021

Εγώ σήμερα 19/5/2021 έκανα καταγγελία κατά της εταιρίας και γι αυτό περισσότερο κάνω κριτική για να υποκινήσω όσους έχουν πρόβλημα με την εταιρία να κάνουν καταγγελία στο 1520 στην Προστασία του Καταναλωτή. Μόνο έτσι θα σοβαρευτεί η εταιρία.Η σοβαρή εταιρία στο πρόβλημα φαίνεται από τον τρόπο που επιλύει κάποια διένεξη. Η Blue star έχει κάκιστη εξυπηρέτηση πελατών.

Ημερομηνία εμπειρίας: Μάιος 2021
1  Ευχαριστούμε, O7465ROjimmyc
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 16 Μαΐου 2021 μέσω κινητής συσκευής

Εχω χρειαστει πολλες φορες βοηθεια ή εξυπηρετηση και παντα ειχα αμεση ανταποκριση και ηταν παντα ευγενικοι

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2020
4  Ευχαριστούμε, RaphaelaF25
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 16 Μαΐου 2021 μέσω κινητής συσκευής

Ταξιδέψαμε από Κω για Ρόδο και από Ρόδο για Κω. Το προσωπικό ήταν πολύ ευγενικό. Τα ταξίδια μας ήταν πολύ ευχάριστα. Περάσαμε πολύ ωραία.

Ημερομηνία εμπειρίας: Μάιος 2021
5  Ευχαριστούμε, nikolakit106
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές