Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Αποθήκευση
Δείτε τα καλύτερα
Ευχάριστο περιβάλλον

Από Πειραιά για Πάρο. Κατανοητή η μικρή ταλαιπωρία της αναμονής επιβίβασης, λόγω κορωναϊού. Το... διαβάστε περισσότερα

Η κριτική έγινε: 17 Οκτωβρίου 2020
Saltpilgrim
,
Πάρος, Ελλάδα
Πολικό ψύχος!

Διαδρομή Πειραιάς-Τήνος με Blue Star Paros και μας έπιασε ψύξη. Αλήθεια συμφέρει από άποψη εξόδων... διαβάστε περισσότερα

Η κριτική έγινε: 23 Σεπτεμβρίου 2020
sandymc2016
,
Αθήνα, Ελλάδα
μέσω κινητής συσκευής
Διαβάστε και τις 986 κριτικές
  
Φιλτράρισμα κριτικών
986 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
322
274
95
66
229
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
322
274
95
66
229
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 986 κριτικές
Η κριτική έγινε: 22 Οκτωβρίου 2020

Blue Star Ferries

Απαράδεκτη εξυπηρέτηση!!! Έχουν αυτό τον μήνα - 50 % στο bonus miles. Φεύγοντας από το πρακτορείο της Χίου άφησα αριθμούς καρτών και με πήραν τηλέφωνο όταν ήταν έτοιμα τα εισιτήρια. Φτάνοντας να κόψω από τον Πειραιά για Χίο στο συγκεκριμένο πρακτορείο και θέλοντας να εξαργυρώσω και τους υπόλοιπους πόντους που είχα, μου λένε ένα τηλέφωνο το οποίο πρέπει να καλέσω ,να μου δώσει κωδικό για να εκδοθεί εισητήριο. Τους λέω δεν το ήξερα στην Χίο δεν έγινε έτσι. Εδώ έτσι το κάνουμε απαντάνε. Παίρνω αυτό το νούμερο περίμενα 45' αναμονή!!! Το σηκώνει κάποια της εξηγώ τι θέλω και μου κλείνει το κινητό γιατί μου άδειασε δύο κάρτες!!! Στέλνω email δεν απαντά κανείς. Από εκεί που μιλούσα ούτε με κάλεσαν πίσω ...Και τα λέω εκνευρισμένη στο πρακτορείο, και μου λένε ναι είναι πολύ η αναμονή ελάτε να σας το κόψω κανονικά!!! Απαράδεκτοι!!!! Τι εξυπηρέτηση είναι αυτή;;; Τι διαφημίζεται την προσφορά και μου στέλνετε μηνύματα. Και στο πρακτορείο και αυτή που μου μίλησε στο τηλέφωνο αγενέστατοι!!!!!

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2020
Ευχαριστούμε, Addtrave
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 17 Οκτωβρίου 2020

Από Πειραιά για Πάρο. Κατανοητή η μικρή ταλαιπωρία της αναμονής επιβίβασης, λόγω κορωναϊού. Το πλοίο πολύ καθαρό και οι θέσεις άνετες. Το προσωπικό ευγενικό και το ταξίδι χωρίς απρόοπτα. Το περιβάλλον στο Blue Star Delos είναι σταθερά ευχάριστο, τόσο πριν όσο και μετά τα προβλήματα της πανδημίας. Το μόνο που θα ήθελε βελτίωση, είναι η ανάγκη επίβλεψης από το προσωπικό για τη χρήση μάσκας από όλους τους επιβάτες. Έστω κι αν γινόμαστε "ενοχλητικοί" κάποιες φορές, η μάσκα είναι απαραίτητη για όλους!

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2020
99  Ευχαριστούμε, Saltpilgrim
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 15 Οκτωβρίου 2020

Το πλοιο προς Τηνο σύγχρονο και καλο! Παρόλα αυτά, η εμπειρια μου δεν ηταν καθόλου καλή, καθώς το a/c ήταν στο φουλ με αποτέλεσμα να κρυώνω καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Επίσης, ο φωτισμός για πρωινή ωρα ήταν πολύ έντονος και ενοχλητικός!!!

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2020
Ευχαριστούμε, _J2747UA
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 12 Οκτωβρίου 2020

Χειρότερο πρωσοπικο πουθενα. Έχουν δίκιο ότι πληρωνεις παιρνεις. Αγενεστατο προσωπικο. Διαδρομή πειραιας Νάξος. Με γνωμάτευση γιατρου λογο αναπνευστικού δεν φοραω μάσκα γιατί επιβάρυνε την υγεία μου. Στο δε πηγαινε απαράδεκτη η συμπεριφορά του σερβιτόρου στο μπαρ για τον καφέ στο δε ελα με έβγαλαν λες κι είχα λέπρα έξω να αναπνέω τα τσιγάρα στο κατάστρωμα και να παλευω με τον αέρα με μωρό παιδι μαζί μου ενώ πουθενα στην ΚΥΑ δεν λέει κάτι τέτοιο. Για να γίνω ακόμη χειρότερα με το αναπνευστικό που έχω. Έλεος. Να χρωστάνε χάρη που όλα τα αλλά είναι πιο ακριβά. Αλλά αυτό δεν αξίζει ουτε τα λίγα που παιρνει

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2020
Ευχαριστούμε, ΓΙΑΝΝΑ Κ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 2 Οκτωβρίου 2020

Απλά σταματήστε να βγάζετε ειδοποιησεις για το παραμικρό! Μέσα σε 1 ώρα ταξιδιού η μισή ώρα ήταν ειδοποιησεις! Μην κάνετε χειρότερο ένα ταξίδι 6 ωρών, είναι ήδη δύσκολο με αυτές της παροχές του Naxos.
Υ. Γ. Δεν ειναι το ίδιο στα καινούρια πλοία της γραμμής delos και Patmos...η κατάσταση στο Naxos έχει γινει πολύ κακή

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2020
Ευχαριστούμε, diamantis_sofikitis
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές