Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Δείτε τα καλύτερα
Απαράδεκτοι!

Ταξίδεψα από Βόλο για Σκιάθο στις 12/08/21. Το θεωρώ αδιανόητο εν έτη 2021 να μην υπάρχει μπάρα στο... διαβάστε περισσότερα

Η κριτική έγινε: 20 Αυγούστου 2021
FX1510
,
Περιοχή Θεσσαλονίκης, Ελλάδα
μέσω κινητής συσκευής
Nissos Rodos- άσχημη εξυπηρέτηση από ρεσεψιόν

Nissos Rodos! Κατά την διάρκεια του χθεσινού ταξιδιού μου απευθύνθηκα στη ρεσεψιόν για την... διαβάστε περισσότερα

Η κριτική έγινε: 13 Σεπτεμβρίου 2021
570evageliax
μέσω κινητής συσκευής
Διαβάστε και τις 955 κριτικές
  
Φιλτράρισμα κριτικών
955 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
214
223
124
75
319
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
214
223
124
75
319
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
4 - 9 από 955 κριτικές
Η κριτική έγινε: 5 Σεπτεμβρίου 2021 μέσω κινητής συσκευής

χειρότερη εμπειρία!!!!καθυστερήσεις ατελειωτες,και γενικα όλα τριτοκοσμικά,τρισάθλια,μας φέρονται σαν ζώα

Ημερομηνία εμπειρίας: Σεπτέμβριος 2021
Ευχαριστούμε, L2118HMmarias
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 23 Αυγούστου 2021 μέσω κινητής συσκευής

Άνω των των 65 € εισιτήριο για να πλησιάσει να κάνει τις ώρες του συμβατικού. Πλήρης παραπλάνηση κι εννοείται πως δε θα βρούμε το δίκιο μας ποτέ. Ο,τι θέλουν κάνουν. Επίσης δεν υπάρχει ειδικός χώρος για καπνίζοντες.Ήταν η τελευταία φορά.

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2021
Ευχαριστούμε, D1990PR_
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 20 Αυγούστου 2021 μέσω κινητής συσκευής

Ταξίδεψα από Βόλο για Σκιάθο στις 12/08/21. Το θεωρώ αδιανόητο εν έτη 2021 να μην υπάρχει μπάρα στο πλοίο για να ανεβαίνει ο κόσμος με τα καρότσια. Ήμουν αναγκασμένη να είμαι φορτωμένη με τα πράγματα κ να κουβαλάω κ το καρότσι με το μωρο μαζί με κάποιον υπάλληλο του πλοίου (που το έκανε φανερά με το ζόρι) για να ανέβω στον πρώτο όροφο. Κ αφού φτάνω εκεί διαπιστώνω ότι δεν υπάρχει κλιματισμός. Επίσης το προσωπικό ήταν από αδιάφορο έως αγενέστατο στην πλειοψηφία του. Θεωρώ ότι είναι δυσανάλογα ακριβή η τιμή του εισιτηρίου για τις παροχές του πλοίου αλλά και για την εξυπηρέτηση του προσωπικού του. Αντίθετα δεν έχω τίποτα αρνητικό να αναφέρω για τις κοπέλες στα γραφεία του Βόλου που ήταν εκτός από εξυπηρετικοτατες και ευγενέστατες.

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2021
Ευχαριστούμε, FX1510
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 17 Αυγούστου 2021 μέσω κινητής συσκευής

Ιδιαίτερη μεταχείριση φαίνεται να έχουν κάποια άτομα που ταξιδεύουν με τα πλοία της hellenic sea ways.
Σήμερα 17.08.21 ώρα 13.00 μπήκα στο πλοίο από Αλόννησο με προορισμό τον Βόλο, το πλοίο ήταν σχεδόν άδειο.
Ακριβώς απέναντι από την θέση στην οποία βρισκόμουν κάποια στιγμή ένας κύριος από το προσωπικό πήγε και τοποθέτησε χαρτοπετσέτες, πλαστικά ποτηράκια και νεράκι σε ένα καναπέ με τραπεζάκι και μας ενημέρωσε πως η θέση είναι reserve για κάποιον που θα μπει από την Σκιαθο.
Το πλοίο έκανε στάση και σε αλλά λιμάνια, πιο συγκεκριμένα στην Γλώσσα και στην Σκόπελο και άρχισε να γεμίζει με αποτέλεσμα ο κόσμος να μην έχει που να κάτσει , έμπαιναν άνθρωποι οι οποίο προσπαθούσαν να καθίσουν εκεί αλλά συνέχιζε το προσωπικό να λέει πως ο καναπές ο συγκεκριμένος είναι reserve.
Κάποια στιγμή έκατσε μια μητέρα με δυο μικρά κοριτσάκια, το πλοίο έκανε στάση στην Σκιαθο και μπήκε ο τυχερός που του είχαν φυλάξει θέση, το προσωπικό τον συνόδευσε με την οικογένεια του στο τραπέζι, σήκωσε την μήτερα με τα δυο παιδιά και βολεύτηκαν στο καναπεδάκι τους. Στην αρχή δεν φορούσαν μάσκα , μετά από παρατηρήσεις των επιβατών τις φόρεσαν καθώς κανένας από το πλήρωμα δεν τους ενημέρωσε ότι είναι υποχρεωτικό. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν πως το πλήρωμα δέχτηκε να τους πάρει παραγγελία από το τραπέζι τους κάτι που όλοι ξέρουμε πως δεν συμβαίνει σε κανένα πλοίο και κανέναν επιβάτη
Ας ενημερώσει κάποιος το προσωπικό του Πλοίου και τους υπεύθυνους ότι όλοι πληρώνουμε το ίδιο εισιτήριο και κανένας μέσα στο πλοίο δεν μπορεί έχει διαφορετική αντιμετώπιση.

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2021
Ευχαριστούμε, Jenny1995M
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 14 Αυγούστου 2021 μέσω κινητής συσκευής

Ξεφτυλισμενοι περιμέναμε πόσες ώρες στις Σπέτσες για να έρθει το πλοίο και να μας πει ότι θα πάει Πόρτο Χέλι και θα ξαναγυρίσει. Βάλτε στην τελική δύο πλοία μην είστε μαλακες.

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2021
Ευχαριστούμε, G9734FD_
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές