Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Αποθήκευση
Δείτε τα καλύτερα
Αγενείς!

HONDOS CENTER οδός Ομήρου 11/2/2020 Πήγα να δοκιμάσω ένα μέικ απ μιας εταιρίας.. Η ξανθια υπάλληλος... διαβάστε περισσότερα

Η κριτική έγινε: 12 Φεβρουαρίου 2020
HeleneGreece
,
Αθήνα, Ελλάδα
μέσω κινητής συσκευής
Πολύ κακή

Απαράδεκτοι εντελώς!!!!!!!! Αναφέρομαι στο κατάστημα Ηρακλείου Κρήτης, αλλα και γενικά στην... διαβάστε περισσότερα

Η κριτική έγινε: 11 Φεβρουαρίου 2021
kiriakix2021
Διαβάστε και τις 137 κριτικές
  
Φιλτράρισμα κριτικών
137 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
33
47
26
9
22
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
33
47
26
9
22
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 137 κριτικές
Η κριτική έγινε: 11 Φεβρουαρίου 2021

Απαράδεκτοι εντελώς!!!!!!!! Αναφέρομαι στο κατάστημα Ηρακλείου Κρήτης, αλλα και γενικά στην πολιτική που ακολουθείται απο τα hondos center. Θα ήθελα να αναφερθώ στην δικη μου την εμπειρία, πήρα απο το ραφι λοιπόν ενα κονσίλερ αξίας 15€ πηγα στο ταμείο το χτύπησε η ταμίας και πριν το πληρώσω και το παρω στα χερια μου έπεσε στο πάτωμα κι έσπασε, ρώτησα λοιπόν την ταμία τι γίνεται σε αυτη την περίπτωση και εκείνη ειδοποίησε την υπεύθυνη η οποία μου είπε οτι θα πρέπει να το πληρώσω και να το πάρω παρόλο που ηταν σπασμένο είδη , μάλιστα μου ειπε οτι αν δεν το πληρώσω θα το χρεωθεί η ταμίας...Εγω λοιπόν το πηρα πανω μου και το πλήρωσα ( καθως θεώρησα οτι δεν έφταιγε η κοπέλα στο ταμείο αλλα ουτε κι εγω εννοείτε ,μονο του επεσε κι έσπασε) , μάλιστα μου το έβαλαν σ ενα σακουλάκι και μου ειπαν να το πάρω κι εννοείτε μόλις βγηκα εξω το πέταξα στον πρωτο καδο που βρήκα καθως ηταν αδύνατον να χρησιμοποιηθεί... Απαράδεκτοι και πάλι και δεν ζήτησαν καν συγγνώμη...

Ημερομηνία εμπειρίας: Φεβρουάριος 2021
Ευχαριστούμε, kiriakix2021
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 2 Φεβρουαρίου 2021 μέσω κινητής συσκευής

τα λογια περιττα.. δεν σου αλλαζουν το προιον οτι κ να γινει. ισχυριζονται οτι χρησιμοποιηθηκε... ελεος...

Ημερομηνία εμπειρίας: Φεβρουάριος 2021
Ευχαριστούμε, magdakix
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 29 Δεκεμβρίου 2020

Τι να πω για την ανεπάρκεια του eshop; Έχω κάνει μία παραγγελία από 26 Νοεμβρίου, δηλ. περισσότερο από 1 μήνα πριν..και δεν την έχω παραλάβει ακόμη..!!! Παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις μου, δεν βρέθηκε κανείς αρμόδιος να με ενημερώσει πού είναι τα πράγματα που έχω ήδη προπληρώσει!!;; Φυσικά, ούτε ένα συγγνώμη...Θα επανέλθω ΟΤΑΝ και ΑΝ παραλάβω ποτέ...

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2020
1  Ευχαριστούμε, Vathina
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 23 Δεκεμβρίου 2020

Παρήγγειλα ως χριστουγεννιάτικο δώρο για την κόρη μου, μια παλέτα σκιών lancome Chiara ferragni με δώρο τσαντάκι από τα τέλη Νοεμβρίου. Η παραγγελία ήρθε είκοσι ημέρες μετά χωρίς το δώρο. Η καθυστέρηση αναμενόμενη όμως απογοητεύτηκα πολύ που δεν έδιναν αυτό που υποσχόταν. Μετά από δύο τηλεφωνικές επικοινωνίες η απάντηση είναι πως το δώρο δίνεται μόνο εφόσον υπάρχει απόθεμα (?) Και πως θα μου απαντήσουν με mail για ποιον λόγο δεν ήρθε το δώρο....εν καιρώ..να κάνω υπομονή (?)..το άκουσα από την υπάλληλο τουλάχιστον δέκα φορές...της εξήγησα πως έκανα νωρίς την παραγγελία για να υπάρχει διαθέσιμο...αλλά καμία ευαισθησία...!ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ.. λυπάμαι που το επέλεξα.. γιατί υποτίθεται είναι γνωστό κατάστημα... άρα εγκυρο...κατά τα άλλα υπέροχο ταξίδι... κοροϊδίας..!

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2020
1  Ευχαριστούμε, _F8214SD
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 12 Αυγούστου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Κάθε φορά που επισκέπτομαι το Hondos Ερμού φεύγω με νευρα!!..οι δε πωλήτριες άσχετες σε Ολα τα πόστα και στον κόσμο τους!!η μια σήμερα μου δίνει ένα προϊόν πίσω που δεν διάλεξα από όλα,να το τοποθετήσω εγώ στη θέση του!!απλα έπρεπε να μην ψωνίσω τίποτα τελικά κ να πληρώνονται από όλους εμάς ολες οι άχρηστες !!

Η αλλάξτε προσωπικό η κλείστε το,εγώ μετά απο αρκετά περιστατικά ούτε που θα ξανά πατήσω!!θα ψωνίζω από αλλου!!

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2020
Ευχαριστούμε, dimitras2015
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές