Καλησπέρα σας,
Αρχικά θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τον χρόνο σας και την αξιολόγηση, αφού μας βοηθάει να βελτιωθούμε ως ομάδα και επιχείρηση.
Ευχαριστούμε πάρα πολύ και για την αναλυτική κριτική σας επίσης σας ζητάμε Συγνώμη για την απογοήτευση που νιώσατε εφόσον δοκιμάσετε την κουζίνα μας
Ο λόγος πού τα πιάτα μας δεν φάνηκαν όπως είναι περί γραμμένα σε άλλες κριτικές είναι γιατί είχαμε έλλειψη προσωπικού, λογω του κορονοιου. Εκείνη την περίοδος αντιμετώπισαμε αρκετές δυσκολίες σχετικά με τα πιάτα και τις γεύσεις.
Ο αρχιμάγειρας μας δεν ήταν μαζί μας εκείνη την στιγμή και έτσι φάνηκε μία διαφορά στην γεύση της κουζίνας μας.
Λοιπόν, έχετε απολύτως δίκαιο για την κριτική σας και ευχαριστούμε πάρα πολύ που μας ενημερώσατε.
Τέλος, θα σας ζήταγα μία άλλη ευκαιρία, να μας δοκιμάσετε για το τι είμαστε, αυτή την φορά σας υπόσχομαι ότι δεν θα απογοητευτείτε.
Καλή σας ημέρα.