Αγαπητέ Επισκέπτη,
Σας ευχαριστούμε για τον χρόνο που αφιερώσατε προκειμένου να μοιραστείτε τις εντυπώσεις σας από την πρόσφατη διαμονή σας στο ξενοδοχείο μας.
Θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε πως πάντοτε καταβάλλουμε την καλύτερη δυνατή προσπάθεια, προκειμένου να ικανοποιήσουμε κάθε αίτημα των φιλοξενούμενων μας, βάσει της διαθεσιμότητας του ξενοδοχείου.
Λυπούμαστε που δεν ανταποκριθήκαμε στην επιθυμία σας για εξωτερικό δωμάτιο και που δεν ενεργήσαμε άμεσα, με το να προβούμε σε αλλαγή δωματίου την ημέρα που ζητήθηκε. Η διαμονή σας συνέπεσε με τη διοργάνωση του Μαραθωνίου και συγκεκριμένα την 10η Νοεμβρίου, το ξενοδοχείο μας ήταν πλήρες. Η αλλαγή σας πραγματοποιήθηκε την επομένη, όπου και πραγματοποιήθηκε δωρεάν αναβάθμισή σε εξωτερικό δωμάτιο με αυτόνομο σύστημα θέρμανσης.
Αναφορικά με τα σχόλια σας σχετικά με την θερμοκρασία στα δωμάτια και τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου, παρακαλούμε όπως σημειώσετε πως υπάρχει κεντρικό σύστημα ψύξης και θέρμανσης σε σχεδόν όλους τους ορόφους του ξενοδοχείου, το οποίο ρυθμίζεται εποχιακά. Πιο συγκεκριμένα, στις ημερομηνίες της διαμονής σας η θερμοκρασία ήταν υψηλή, οπότε δεν κρίθηκε απαραίτητη η αλλαγή ψύξης σε θέρμανση. Ωστόσο, θα έπρεπε να ενεργήσουμε άμεσα με την παροχή κινητής μονάδας θέρμανσης είτε αντίστοιχα με την παροχή δωματίου, το οποίο διαθέτει αυτόνομο σύστημα θέρμανσης/ψύξης.
Επιπροσθέτως, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που αναφέρατε τα περιστατικά, τα οποία περιγράφονται παραπάνω και αφορούν πιάτα, τα οποία σερβίρονται στο εστιατόριο μας, στο Day Bar, καθώς και στο μπουφέ πρωινού. Θα θέλαμε να επισημάνουμε πως δεν συμβαδίζουν με το επίπεδο υπηρεσιών, το οποίο μας χαρακτηρίζει και στο οποίο αδιακόπως επιδιώκουμε να ανταποκριθούμε. Οι παρατηρήσεις σας έχουν μεταφερθεί αυτούσιες στον αρμόδιο Διευθυντή Τμήματος, προκειμένου να βελτιστοποιηθούν οι έλεγχοι για την ποιότητα των πιάτων.
Μας δυσαρεστεί το γεγονός ότι δεν ανταποκριθήκαμε στις προσδοκίες σας, καθώς έχουμε θέσει υψηλά στάνταρ για εμάς και την επιχείρηση μας.
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για άλλη μία φορά που επιλέξατε να αναρτήσετε την λεπτομερή κριτική σας στο TripAdvisor, η οποία μας έχει βοηθήσει στο να εντοπίσουμε τα προβληματικά μας σημεία και να βελτιώσουμε το προϊόν μας, καθώς και τις υπηρεσίες μας.
Στην επόμενη επίσκεψη σας στην Αθήνα, θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε εκ νέου στο ξενοδοχείο μας.
Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας στο reservations@hotelstanley.gr, προκειμένου να διαχειριστούμε προσωπικά την μελλοντική κράτηση σας και να σας προσφέρουμε δωρεάν αναβάθμιση σε Junior Σουίτα.
Θα χαρούμε πολύ εάν μας τιμήσετε με την παρουσία σας και μας προσφέρετε την ευκαιρία να παραθέσουμε το επίπεδο υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση για την οποία είμαστε γνωστοί και μας αντιπροσωπεύει.
Είμαστε βέβαιοι πως θα υπερβούμε τις προσδοκίες σας, εάν μας δοθεί η ευκαιρία να σας καλωσορίσουμε πάλι στο ξενοδοχείο μας.
Με εκτίμηση,
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
The Stanley