Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3 άτομα βλέπουν αυτό το ξενοδοχείο
Booking.com
137 $
Με πλήρη επιστροφή χρημάτων πριν τις Παρ 15 Δεκ
Δεν χρειάζεται προπληρωμή
Priceline
137 $
Με πλήρη επιστροφή χρημάτων πριν τις Παρ 15 Δεκ
Δεν χρειάζεται προπληρωμή
Go to your Happy Price
ZenHotels.com
97 $
Expedia.com128 $
StayForLong120 $
Trip.com116 $
Προβολή και των 16 προσφορών
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Οι τιμές παρέχονται από τους συνεργάτες μας και αντικατοπτρίζουν τις τιμές των δωματίων ανά διανυκτέρευση, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων και τελών που είναι γνωστά στους συνεργάτες μας. Ανατρέξτε στους συνεργάτες μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (582)
Φιλτράρισμα κριτικών
582 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
252
201
86
22
21
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
252
201
86
22
21
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
9 - 14 από 582 κριτικές
Η κριτική έγινε: 5 Ιανουαρίου 2020

Μείναμε για 2 βράδια στο ξενοδοχείο σε δωμάτιο πολύ ήσυχο και πολύ ζεστό. Το ξενοδοχείο συνεχίζει την ανακαίνιση και αυτή τη φορά είδαμε και την αλλαγή του μπάνιου που έχει γίνει. Σε ένα αίτημα που εκφράσαμε, αμέσως υπήρξε λύση από τον υπεύθυνο στο front office και στη συνέχεια μας έστειλε στο δωμάτιο κρασί, φρούτα και γλυκά. Ήταν πολύ ευγενικό από μέρους του και συμπεραίνω ότι είναι πολύ σημαντικό για το ξενοδοχείο να είναι πλήρως ευχαριστημένος ο πελάτης. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα και είναι η πρώτη μου επιλογή για διαμονή στην Αθήνα.

Συμβουλή για το δωμάτιο: τα δωμάτια είναι πολύ ήσυχα γιατι υπάρχουν δύο σειρές παραθύρων
Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2019
    • Αξία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
3  Ευχαριστούμε, Effie P
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η APsouchlou, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες του The Stanley, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 7 Ιανουαρίου 2020

Αγαπητέ Επισκέπτη,

Σας ευχαριστούμε θερμά που επιλέγετε να μοιραστείτε τα εποικοδομητικά σχόλια σας σχετικά με την διαμονή σας με την κοινότητα του TripAdvisor.

Αναφορικά με τις παρατηρήσεις σας, θα θέλαμε να επισημάνουμε πως ο σημαντικότερος στόχος μας είναι η εκπλήρωση των προσδοκιών των φιλοξενούμενων μας, καθώς και η διασφάλιση μιας άνετης και αξιομνημόνευτης διαμονής. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που μέσω της κριτικής σας πληροφορηθήκαμε για τις άμεσες ενέργειες του άριστα καταρτισμένου προσωπικού μας, το οποίο πάντοτε καταβάλλει την καλύτερη δυνατή προσπάθεια, προκειμένου να πραγματοποιήσει κάθε αίτημα των επισκεπτών μας. Η επίτευξη του στόχου που έχουμε θέσει επιβεβαιώνεται από τα καλά σας σχόλια και μας ενθαρρύνει στο να συνεχίσουμε να εντείνουμε τις προσπάθειες μας, στοχεύοντας πάντοτε στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Εκτιμούμε τον χρόνο που αφιερώσατε για την κοινοποίηση αυτής της κριτικής και ελπίζουμε να έχουμε την ευκαιρία να σας καλωσορίσουμε στο ξενοδοχείο μας στο προσεχές μέλλον.

Με εκτίμηση,
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
The Stanley


Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 13 Δεκεμβρίου 2019

Σε μιά πολύ καλή τοποθεσία στο Κεντρο της Αθήνας, το ξενοδοχείο ειναι άριστο με πεντακάθαρα δωμάτια και σκευη, δωρεάν καφέ στο δωμάτιο και WiFi, τέλειο εξυπηρετικότατο πρωσωπικό, το δε πρωινό μπορώ να πώ ειναι από τα πλουσιώτερα πρωινά που εχω δεί, δεν λειπει τίποτα. Μπράβο στην διαχείρηση, συγχαρητήρια!!

Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2019
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
1  Ευχαριστούμε, George C
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η APsouchlou, Guest Relations Manager του The Stanley, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 13 Δεκεμβρίου 2019

Αγαπητέ Επισκέπτη,

Σας ευχαριστούμε θερμά που επιλέγετε να μοιραστείτε τα καλά σχόλια σας σχετικά με την διαμονή σας με την κοινότητα του TripAdvisor.

Χαιρόμαστε που λαμβάνουμε πολύ θετικές εντυπώσεις αναφορικά με την διαμονή σας στο κατάλυμα μας και πιο συγκεκριμένα με την εύκολα προσβάσιμη τοποθεσία μας, το υψηλό επίπεδο καθαριότητας, τα δωμάτια μας και το ποικίλο πρωινό. Επιπροσθέτως, αισθανόμαστε περήφανοι που μείνατε ικανοποιημένοι με το φιλικό και άριστα καταρτισμένο προσωπικό μας, καθώς και με το επίπεδο υπηρεσιών που παρέχουν.

Ο βασικότερος σκοπός μας είναι η εξασφάλιση μιας άνετης διαμονής και η εκπλήρωση των προσδοκιών των επισκεπτών μας. Η επίτευξη αυτού του στόχου επιβεβαιώνεται από τα καλά σας σχόλια και μας ενθαρρύνει στο να συνεχίσουμε να εντείνουμε τις προσπάθειες μας στοχεύοντας στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Εκτιμούμε τον χρόνο που αφιερώσατε για την κοινοποίηση αυτής της κριτικής και ελπίζουμε να έχουμε την ευκαιρία να σας καλωσορίσουμε στο ξενοδοχείο μας στο προσεχές μέλλον.

Με εκτίμηση,
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
The Stanley

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 8 Δεκεμβρίου 2019

πολυ ωραιο ανακαινισμενο δωματιο,πολυ καλη ποιοτητα υπνου ,μοντερνο μπανιο ,πολυ πλουσιο πρωινο,ευχαριστη εκλπληξη ένα μπουκαλι κρασι,κατα το check in όπως και τσαι και καφες
γενικα ολα πολυ καλα,και ολα πολυ προσεγμενα.

Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2019
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
1  Ευχαριστούμε, 23.102.015
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η APsouchlou, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες του The Stanley, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 13 Δεκεμβρίου 2019

Αγαπητέ Επισκέπτη,

Σας ευχαριστούμε θερμά που επιλέγετε να μοιραστείτε τα καλά σχόλια σας σχετικά με την διαμονή σας με την κοινότητα του TripAdvisor.

Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που μείνατε ικανοποιημένοι από το μοντέρνο δωμάτιο που σας προσφέρθηκε και από τις δωρεάν παροχές του, καθώς και από το ποικίλο πρωινό.

Εκτιμούμε τον χρόνο που αφιερώσατε για την κοινοποίηση αυτής της κριτικής και ελπίζουμε να έχουμε την ευκαιρία να σας καλωσορίσουμε στο ξενοδοχείο μας στο προσεχές μέλλον.

Με εκτίμηση,
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
The Stanley


Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 1 Δεκεμβρίου 2019 μέσω κινητής συσκευής

Έχει γίνει ανακαίνιση στο ξενοδοχείο που όντως το χρειαζόταν. Ωραίο μεγάλο κ καθαρό δωμάτιο στον τρίτο όροφο με ωραία θέα στη πλατεία. Κάθε χρόνο ομως κ πιο ακριβό. Πολύ καλό πρωινό. Οι άντρες της υποδοχής παγερά αδιάφοροι, αγέλαστοι κ με υπεροπτικό ύφος. Οι καθαρίστριες ευγενικές.

Ημερομηνία διαμονής: Νοέμβριος 2019
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με φίλους
1  Ευχαριστούμε, 555katerina976
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η APsouchlou, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες του The Stanley, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 3 Δεκεμβρίου 2019

Αγαπητέ Επισκέπτη,

Σας ευχαριστούμε θερμά που επιλέγετε να μοιραστείτε τα εποικοδομητικά σχόλια σας σχετικά με την διαμονή σας με την κοινότητα του TripAdvisor.

Χαιρόμαστε που μείνατε ικανοποιημένη από το μέγεθος, την καθαριότητα και την θέα του δωματίου σας, καθώς και από το πλούσιο και ποικίλο πρωινό που παρατίθεται στο ξενοδοχείο μας.

Αναφορικά με τις παρατηρήσεις σας, θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε πως το προσωπικό μας φημίζεται για τον επαγγελματισμό του και την φιλική εξυπηρέτηση του. Τα σχόλια σας σχετικά με το προσωπικό της Υποδοχής μας αφήνουν έκπληκτους και προφανώς η αντιμετώπιση που περιγράφεται παραπάνω, δεν συμβαδίζει με το επίπεδο υπηρεσιών στο οποίο αδιακόπως επιδιώκουμε να ανταποκριθούμε και το οποίο μας χαρακτηρίζει. Θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε πως όλες οι παρατηρήσεις των επισκεπτών μας αντιμετωπίζονται με δέουσα σοβαρότητα. Η κριτική σας έχει μεταφερθεί αυτούσια στον αντίστοιχο Διευθυντή Τμήματος, προκειμένου να προβεί σε αντίστοιχες ενέργειές.

Επιπροσθέτως, θα θέλαμε να επισημάνουμε πως το μεγαλύτερο μέρος του ξενοδοχείου έχει υποβληθεί σε ανακαίνιση, με την αναβάθμιση των παροχών & εγκαταστάσεων μας και έχοντας θέσει ως κύριο στόχο την μέγιστη ικανοποίηση των επισκεπτών μας. Φροντίζουμε να προσφέρουμε την πιο ανταγωνιστική και χαμηλή δυνατή τιμή, παραθέτοντας πάντοτε την υψηλότερη δυνατή ποιότητα.

Εκτιμούμε τον χρόνο που αφιερώσατε για την κοινοποίηση αυτής της κριτικής και ελπίζουμε να έχουμε την ευκαιρία να σας καλωσορίσουμε στο ξενοδοχείο μας στο προσεχές μέλλον.

Με εκτίμηση,
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
The Stanley

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 19 Νοεμβρίου 2019

Μείναμε πρόσφατα την εβομάδα μεταξύ 8-13 Νοεμβρίου εγώ και ο σύζυγός μου. Αρχικά είχα στείλει ενα e-mail λέγοντας και διευκρινίζοντας ότι 8α θέλαμε ένα δωμάτια με παραθυρο να αερίζεται και εαν υπάρχει και θέα για λόγους υγείας. Το να αερίζεται το δωμάτιο ηταν το πιο σημαντικό.Μας είχανεπιβαιβεώσει μέσς μαιλ ότι το αίτημά μας ήαν εφικτό. Μόλιs γτάσαμε και κάναμε check in και πηγμε στο δωμάτιο διαπιστώσαμε οτιμας έδωσαν δωμάτιο που να βλέπει πίσω στο κλιμακοστάσιο και στο φουαγέ που μόλις άνοιγεσ το παράθυρο να βγεις στο μπαλκονάκι οι μυρωδιές ηταν απαισιες που έμεναν μέσα στο δωμάτιο όλη μέρα και ήταν αδύνατον να αεριστεί και να φύγουν. Αυτό σαν αποτέλεσμα μας έφερνε δυσφορία και το βράδυ ήταν δύσκολο να κοιμηθούμε. Οταν το ειπαμε στη ρεσεψιον μασ είπαν ότι δεν υπήρχαν διαθέσιμα δωμάτια στην παρόυσα φάση διότι διεξαγόταν ο μραθώνιος και δωμάτια τα έδωσαν . Τους είπαμε ότι εμείς δεν είμαστε για 2 μέρες εδώ αλλα για 5 βράδια !. Επίσης του επισυμάναμε ότι το βράδυ λόγω τις υγρασίας δεν μπορούσαμε να αναψουμε την θέρμανση. Αρχικά η απάντηση ήταν λοτι δεν έχουν γυρίσει σε θερμανση το ξενοδοχειο και ηταν ακομα με το καλοκαιρινο καθεστώς του air condition. Εμείς όμως γνωρίζαμε ότι σε κάποια δωμάτια ηταν εφικτη η ψυξη - θέρμανση απλά δεν ήταν στο δικό μας. Επίσης όταν μας ειπαν ότι δεν υπήρχαν διαθέσιμα δωμάτια για να μας αλλάξουν μετα απο μερικά λεπτά αργότερα ηρθαν κάποιοι γνωστοι μας (ζευγάρη) που τους έδωσαν δωμάτιο μπροστα που δεν υπήρχε κανένα πρόβλήμα να ανοιξουν και να αεριστεί το δωμάτιο. Μας είπαν ότι μολις υπάρχει διαθέσιμο δωμάτιο θα μας αλλαξουν. Πράγματι αυτό έγιμε την 3 μέρα της διαμονης μας οποτε μείναμε για 2 νύχτες σε αλλο δωμάτιο πολύ καλύτερο απο το αρχικό! Επίσης σε αυτό το δωμάτιο λειτουργούσε και η θέρμανση!Επίσης μας άλλαξαν και αίθουσα πρωινούκαι έχω να πω ότι ηταν καλύτερο (πρωινό) απο την πρώτη αιθυσα που παρόλο που εόχαν αρκετά ιδια προοιόντα ηταν παγωμένα και ιδίως τα σφολιατοειδή πολύ σκληρά!.
Φάγαμε 3 φορές μέσα στο ξενοδοχείο και αρκετές φορές επισκεφτήκαμε το πάνω όροφο του ξενοοχειου που πρεπει να πω έχει ωραία θέα την ακρόποληκαι το λυκαβητο.όπως επισης και το κάτω χωρο στο μπαρ, Μια απο τις φορές που παραγγείλαμε πίτσα πριντην παραγγελία ρωτήσαμε την σερβιτόρα εαν η πίτσα ειναι φρεσκια (την φτιάχνουν οι ιδιοι) η κατεψηγμένη - ,ας απάντησε φρέσκια την φτιάχνουμε εμείς ! Ωραια ας παραγγείλουμε μία, Οταν ηρθε η πίτσα και φάγαμε το πρώτο κομμάτι διαπιστώσαμε ότι το κάτω μέρος 'ηταν άψητο! Φων΄ξαμε τον σερβοτόρο ένα ευγενέστατο κύριο και του εξηγήσαμε το προβλημα το οποίο το αντιληφτηκε και ο ιδιος και την πηρε πίσς ζητωντας συγνώμη. Μας έφεραν άλλη με ένα κλίκ παραπάνω ψημένη αλλα όχι εντελώς. Ντραπήκαμε την φαγαμε πληρώσαμε και φύγαμε. Ηταν η τρίτη φορά που είχαμε επισκεφτεί τον όροφο οποτέ είπαμε τη επόμενη α πάμε κάτω. Καθώς είχα ξαναφάειπάνω κλαμπ σαντουιτς και ηταν καλο ειπα να ξαναπαραγγείλω και την επόμενη βραδια ένα κάτω, Εκανε κρύο όσες φορές θέλαμε να καθίσουμε κάτω έκανε κρύο ολοι είμασταν με ζακέτες ακομα και το προσωπικο κρύωνε. Υποτίθετε το λομπυ του ξενοδοχείου πρεπει να σου παρέχει θαλπωρή και ζεστασια. ¨ακουγε άτομα διπλα μπυ που το έλεγαν για το κρύο. Δεν είχαν ακομα αποφασίσει να ανοιξουν θέμανση (το βράδυ τουλάχιστον δεν το συζυτάμε για την δειαρκεια της ημερας. Τελοςπαντων τώρα η συνέεια με το φαφητο Το κλαμπ ηρθε αλλα δυχτυχώς το ψωμι ηταν αψητο!. Φώναξα την σερβιτόρα και ο έδειξα και διαπίστωσε και αυτή ευγενέσταση κοπέλα ότι ειχαμε δίκο. Δεν ζητήσαμε τίποτα ούτε να μην πληρώσουμε ουτε είμαστε παραξενοι. Απλά λογω του ότι είμαστε τις δουλείας και ιδίως εγω ταξιδεύω αρκετά συχνά μένω σε πολλά ξενοδοχεία και ειναι και η δουλεία μου ο εισερχόμενος τουρισμος τμημα κρατησεων και εκδρομων αρκετα χρόνια μπορώ να κρίνω και να γνωρίζω τι και πως. Δεν ξανα ασχοληθηκαμε δεν ξανα φάγαμε έτσι και αλλίως φεύγαμε σε 2 μερες αλλα όλο αυτό μας αφησε με μια γλυκοπικρη εμπειρία.
Στα θετικα το ξενοδοχεια έκανε καταπληκτικη δουλεία στην ανακαινηση (μαθαμε οτι 8α ανακαινιστεί) και ο τελευταιος όροφος το προσωπικο ευγενέστατο ιδιως τα παιδια που δουλεύουν στο κάτω μπαρ και στο roof top snack bar.

Ημερομηνία διαμονής: Νοέμβριος 2019
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
1  Ευχαριστούμε, O3465ACgeorgep
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η APsouchlou, Guest Relations Manager του The Stanley, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 13 Δεκεμβρίου 2019

Αγαπητέ Επισκέπτη,

Σας ευχαριστούμε για τον χρόνο που αφιερώσατε προκειμένου να μοιραστείτε τις εντυπώσεις σας από την πρόσφατη διαμονή σας στο ξενοδοχείο μας.

Θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε πως πάντοτε καταβάλλουμε την καλύτερη δυνατή προσπάθεια, προκειμένου να ικανοποιήσουμε κάθε αίτημα των φιλοξενούμενων μας, βάσει της διαθεσιμότητας του ξενοδοχείου.

Λυπούμαστε που δεν ανταποκριθήκαμε στην επιθυμία σας για εξωτερικό δωμάτιο και που δεν ενεργήσαμε άμεσα, με το να προβούμε σε αλλαγή δωματίου την ημέρα που ζητήθηκε. Η διαμονή σας συνέπεσε με τη διοργάνωση του Μαραθωνίου και συγκεκριμένα την 10η Νοεμβρίου, το ξενοδοχείο μας ήταν πλήρες. Η αλλαγή σας πραγματοποιήθηκε την επομένη, όπου και πραγματοποιήθηκε δωρεάν αναβάθμισή σε εξωτερικό δωμάτιο με αυτόνομο σύστημα θέρμανσης.

Αναφορικά με τα σχόλια σας σχετικά με την θερμοκρασία στα δωμάτια και τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου, παρακαλούμε όπως σημειώσετε πως υπάρχει κεντρικό σύστημα ψύξης και θέρμανσης σε σχεδόν όλους τους ορόφους του ξενοδοχείου, το οποίο ρυθμίζεται εποχιακά. Πιο συγκεκριμένα, στις ημερομηνίες της διαμονής σας η θερμοκρασία ήταν υψηλή, οπότε δεν κρίθηκε απαραίτητη η αλλαγή ψύξης σε θέρμανση. Ωστόσο, θα έπρεπε να ενεργήσουμε άμεσα με την παροχή κινητής μονάδας θέρμανσης είτε αντίστοιχα με την παροχή δωματίου, το οποίο διαθέτει αυτόνομο σύστημα θέρμανσης/ψύξης.

Επιπροσθέτως, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που αναφέρατε τα περιστατικά, τα οποία περιγράφονται παραπάνω και αφορούν πιάτα, τα οποία σερβίρονται στο εστιατόριο μας, στο Day Bar, καθώς και στο μπουφέ πρωινού. Θα θέλαμε να επισημάνουμε πως δεν συμβαδίζουν με το επίπεδο υπηρεσιών, το οποίο μας χαρακτηρίζει και στο οποίο αδιακόπως επιδιώκουμε να ανταποκριθούμε. Οι παρατηρήσεις σας έχουν μεταφερθεί αυτούσιες στον αρμόδιο Διευθυντή Τμήματος, προκειμένου να βελτιστοποιηθούν οι έλεγχοι για την ποιότητα των πιάτων.

Μας δυσαρεστεί το γεγονός ότι δεν ανταποκριθήκαμε στις προσδοκίες σας, καθώς έχουμε θέσει υψηλά στάνταρ για εμάς και την επιχείρηση μας.

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για άλλη μία φορά που επιλέξατε να αναρτήσετε την λεπτομερή κριτική σας στο TripAdvisor, η οποία μας έχει βοηθήσει στο να εντοπίσουμε τα προβληματικά μας σημεία και να βελτιώσουμε το προϊόν μας, καθώς και τις υπηρεσίες μας.

Στην επόμενη επίσκεψη σας στην Αθήνα, θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε εκ νέου στο ξενοδοχείο μας.

Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας στο reservations@hotelstanley.gr, προκειμένου να διαχειριστούμε προσωπικά την μελλοντική κράτηση σας και να σας προσφέρουμε δωρεάν αναβάθμιση σε Junior Σουίτα.

Θα χαρούμε πολύ εάν μας τιμήσετε με την παρουσία σας και μας προσφέρετε την ευκαιρία να παραθέσουμε το επίπεδο υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση για την οποία είμαστε γνωστοί και μας αντιπροσωπεύει.

Είμαστε βέβαιοι πως θα υπερβούμε τις προσδοκίες σας, εάν μας δοθεί η ευκαιρία να σας καλωσορίσουμε πάλι στο ξενοδοχείο μας.


Με εκτίμηση,
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
The Stanley

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές