Παρήγγειλα μία τούρτα γενεθλίων που παρέλαβα σήμερα. Αυτή η κριτική αφορά αποκλειστικά την συμπεριφορά απέναντι στον πελάτη και όχι την ποιότητα του προϊόντος, καθώς ακόμα δεν την έχουμε δοκιμάσει. Μετά από πολύ ψάξιμο, αποφάσισα να παραγγείλω από αυτό το κατάστημα γιατί, σύμφωνα με τη σελίδα τους για παραγγελίες πάνω από 35 ευρώ, δεν χρεώνουν μεταφορικά σε ορισμένες περιοχές.
Βλέποντας με τον ταχυδρομικό κώδικα ότι είναι η περιοχή μου στη λίστα τους, παρήγγειλα από αυτούς. Χρεώθηκα 10 ευρώ μεταφορικά, που μάλλον έπρεπε να είχα αρνηθεί να πληρώσω και να στείλω την τούρτα πίσω. Τους κάλεσα αμέσως μετά που παρέλαβα, να ρωτήσω γιατί συνέβη αυτό. Η κοπέλα στο τηλέφωνο, αν και ευγενέστατη, μου εξήγησε ότι, μέσες-άκρες, είναι δικό μου το λάθος, γιατί δεν παρήγγειλα μέσω e-shop. Κοιτώντας ξανά το site τους, αυτό ακριβώς έκανα.
Κυριολεκτικά, "πάτησα" e-shop, επέλεξα τις τούρτες γενεθλίων από τη λίστα και συμπλήρωσα τη φόρμα που ακολουθεί. Η κοπέλα επέμεινε ότι η παραγγελία έγινε τηλεφωνικά, εννοώντας ότι με κάλεσε για να μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα. Όταν την ρώτησα εάν η χρέωση προκύπτει από το 5άλεπτο τηλεφώνημα μας, μου ξαναείπε ότι ήταν τηλεφωνική η παραγγελία.
Στο τηλέφωνο, ενώ είχε αναφέρει την τιμή περίπου της τούρτας (65 ευρώ), παρέλειψε να κάνει την οποιαδήποτε αναφορά σε χρέωση για έξοδα αποστολής. Τελικά κατέληξα να πληρώσω 81 ευρώ (25% επιπλέον χρέωση), τα οποία, αν το είχα σκεφτεί καλύτερα, θα έπρεπε να είχα αρνηθεί να πληρώσω και να στείλω πίσω το γλυκό.