Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Crowne Plaza Hotel Brussels - Le Palace(Saint-Josse-ten-Noode)(Ιδανικός συνδυασμός τιμής/ποιότητας!)
126 $
Booking.com
Δείτε την προσφορά
  • Δωρεάν WiFi
  • Εστιατόριο
Hotel Villa Royale(Saint-Josse-ten-Noode)
98 $
93 $
Booking.com
Δείτε την προσφορά
  • Δωρεάν WiFi
  • Μπαρ/Lounge
Best Western City Centre(Saint-Josse-ten-Noode)
80 $
76 $
Booking.com
Δείτε την προσφορά
  • Δωρεάν WiFi
  • Μπαρ/Lounge
Hotel Prestige(Saint-Josse-ten-Noode)
68 $
60 $
Booking.com
Δείτε την προσφορά
  • Δωρεάν WiFi
  • Μπαρ/Lounge
Progress Hotel(Saint-Josse-ten-Noode)
159 $
96 $
Agoda.com
Δείτε την προσφορά
  • Δωρεάν WiFi
  • Υπηρεσία δωματίου
Thon Hotel Brussels City Centre(Saint-Josse-ten-Noode)(Ιδανικός συνδυασμός τιμής/ποιότητας!)
243 $
156 $
Agoda.com
Δείτε την προσφορά
  • Δωρεάν WiFi
  • Εστιατόριο
Hotel Albergo(Saint-Josse-ten-Noode)
Κάντε κράτηση τώρα και πληρώστε κατά τη διαμονή σας
68 $
66 $
Expedia.com
Δείτε την προσφορά
  • Δωρεάν WiFi
  • Περιλαμβάνεται πρωινό
Chao Chow Palace(Saint-Josse-ten-Noode)
73 $
66 $
Agoda.com
Δείτε την προσφορά
  • Περιλαμβάνεται πρωινό
Royotel Brussels(Saint-Josse-ten-Noode)
Ακύρωση χωρίς χρέωση έως: 28/07
86 $
83 $
Travelocity
Δείτε την προσφορά
  • Δωρεάν WiFi
Κριτικές (2.665)
Φιλτράρισμα κριτικών
2.665 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
566
993
689
294
123
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
566
993
689
294
123
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
974 - 979 από 2.665 κριτικές
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 4 Φεβρουαρίου 2013

Διαμονή: Ιανουάριος 2013, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η JanJorisKriele, Manager του Hilton Brussels City, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 22 Φεβρουαρίου 2013
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 3 Φεβρουαρίου 2013

Διαμονή: Ιανουάριος 2013, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 22 Ιανουαρίου 2013

  • Διαμονή: Ιανουάριος 2013, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η JanJorisKriele, Manager του Hilton Brussels City, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 22 Φεβρουαρίου 2013
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 22 Ιανουαρίου 2013 μέσω κινητής συσκευής

  • Διαμονή: Ιανουάριος 2013
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η JanJorisKriele, Manager του Hilton Brussels City, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 22 Φεβρουαρίου 2013
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 21 Ιανουαρίου 2013

  • Διαμονή: Νοέμβριος 2012, ταξίδι με φίλους
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η JanJorisKriele, Manager του Hilton Brussels City, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 22 Φεβρουαρίου 2013
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές