Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (2.838)
Φιλτράρισμα κριτικών
2.838 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
617
1.038
730
315
138
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
617
1.038
730
315
138
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
979 - 984 από 2.838 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 4 Φεβρουαρίου 2013

Διαμονή: Ιανουάριος 2013, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η JanJorisKriele, Manager του Hilton Brussels City, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 22 Φεβρουαρίου 2013
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 3 Φεβρουαρίου 2013

Διαμονή: Ιανουάριος 2013, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 22 Ιανουαρίου 2013

  • Διαμονή: Ιανουάριος 2013, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η JanJorisKriele, Manager του Hilton Brussels City, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 22 Φεβρουαρίου 2013
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 22 Ιανουαρίου 2013 μέσω κινητής συσκευής

  • Διαμονή: Ιανουάριος 2013
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η JanJorisKriele, Manager του Hilton Brussels City, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 22 Φεβρουαρίου 2013
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 21 Ιανουαρίου 2013

  • Διαμονή: Νοέμβριος 2012, ταξίδι με φίλους
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η JanJorisKriele, Manager του Hilton Brussels City, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 22 Φεβρουαρίου 2013
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές