Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lisbon Marriott Hotel
Προβολή τιμών
Σας αρέσει να εξοικονομείτε χρήματα; Ψάχνουμε σε έως και 200 ιστότοπους για να βρούμε τις χαμηλότερες τιμές
Κοντινά ξενοδοχεία
SANA Metropolitan Hotel(Λισαβόνα)
Προβολή ξενοδοχείου
  • Δωρεάν WiFi
  • Περιλαμβάνεται πρωινό
Corinthia Hotel Lisbon(Λισαβόνα)
Προβολή ξενοδοχείου
  • Δωρεάν WiFi
  • Πισίνα
Mercure Lisboa(Λισαβόνα)
Προβολή ξενοδοχείου
Πιστοποιητικό διάκρισης
  • Δωρεάν WiFi
  • Πισίνα
Προβολή ξενοδοχείου
  • Δωρεάν WiFi
  • Εστιατόριο
Hotel Açores Lisboa(Λισαβόνα)
Προβολή ξενοδοχείου
Πιστοποιητικό διάκρισης
  • Δωρεάν WiFi
  • Εστιατόριο
SANA Malhoa Hotel(Λισαβόνα)
Προβολή ξενοδοχείου
Πιστοποιητικό διάκρισης
  • Δωρεάν WiFi
  • Εστιατόριο
Προβολή ξενοδοχείου
  • Πισίνα
  • Εστιατόριο
Novotel Lisboa(Λισαβόνα)
Προβολή ξενοδοχείου
  • Δωρεάν WiFi
  • Πισίνα
Προβολή ξενοδοχείου
  • Δωρεάν WiFi
  • Εστιατόριο
VIP Executive Zurique Hotel(Λισαβόνα)
Προβολή ξενοδοχείου
  • Δωρεάν WiFi
  • Πισίνα
Κριτικές (2.416)
Φιλτράρισμα κριτικών
2.416 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
724
1.072
422
132
66
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
724
1.072
422
132
66
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΌλες
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 2.416 κριτικές
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 1 εβδομάδα

  • Διαμονή: Μάρτιος 2018, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Αξία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Susana M, Guest Relations Manager του Lisbon Marriott Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: σήμερα
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 14 Μαρτίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Μάρτιος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Susana M, Guest Relations Manager του Lisbon Marriott Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 15 Μαρτίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 5 Φεβρουαρίου 2018

  • Διαμονή: Ιανουάριος 2018, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Ποιότητα ύπνου
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Susana M, Guest Relations Manager του Lisbon Marriott Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 6 Φεβρουαρίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 14 Ιανουαρίου 2018

  • Διαμονή: Ιανουάριος 2018, ταξίδι με οικογένεια
    • Ποιότητα ύπνου
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Susana M, Guest Relations Manager του Lisbon Marriott Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 17 Ιανουαρίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 10 Ιανουαρίου 2018

  • Διαμονή: Ιανουάριος 2018, ταξίδι με οικογένεια
    • Τοποθεσία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Susana M, Guest Relations Manager του Lisbon Marriott Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 11 Ιανουαρίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές