Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (2.056)
Φιλτράρισμα κριτικών
2.056 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
541
886
376
144
109
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
541
886
376
144
109
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 2.056 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 28 Αυγούστου 2018

Ημερομηνία διαμονής: Ιούλιος 2018
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
    • Αξία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Virgilio C, Front Office Manager του Radisson Blu Hotel, Lisbon, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 29 Αυγούστου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 28 Αυγούστου 2018

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2018
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Virgilio C, General Manager του Radisson Blu Hotel, Lisbon, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 29 Αυγούστου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 27 Αυγούστου 2018

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2018
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Virgilio C, General Manager του Radisson Blu Hotel, Lisbon, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 28 Αυγούστου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 23 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2018
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Virgilio C, General Manager του Radisson Blu Hotel, Lisbon, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 24 Αυγούστου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 22 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2018
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Virgilio C, General Manager του Radisson Blu Hotel, Lisbon, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 23 Αυγούστου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές