Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (3.067)
Φιλτράρισμα κριτικών
3.067 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1.091
1.544
341
61
30
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
1.091
1.544
341
61
30
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
739 - 744 από 3.067 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 20 Φεβρουαρίου 2014

  • Διαμονή: Φεβρουάριος 2014, ταξίδι με οικογένεια
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Petra-De-Meyere, General Manager του Novotel Brugge Centrum Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 25 Φεβρουαρίου 2014
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 16 Φεβρουαρίου 2014 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Φεβρουάριος 2014, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Petra-De-Meyere, General Manager του Novotel Brugge Centrum Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 18 Φεβρουαρίου 2014
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 14 Φεβρουαρίου 2014 μέσω κινητής συσκευής

  • Διαμονή: Φεβρουάριος 2014
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Petra-De-Meyere, General Manager του Novotel Brugge Centrum Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 17 Φεβρουαρίου 2014
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 4 Φεβρουαρίου 2014

  • Διαμονή: Φεβρουάριος 2014, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Petra-De-Meyere, General Manager του Novotel Brugge Centrum Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 10 Φεβρουαρίου 2014
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 5 Ιανουαρίου 2014

  • Διαμονή: Ιούνιος 2013, ταξίδι με οικογένεια
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Petra-De-Meyere, General Manager του Novotel Brugge Centrum Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 11 Ιανουαρίου 2014
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές