Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης: Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Συμβουλή:There was a bar, although we didn't use it...
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδεψε ως ζευγάρι
Ποιότητα
Δωμάτια
Τοποθεσία
Καθαριότητα
Εξυπηρέτηση
Ποιότητα ύπνου
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Hotel- cmanager, Owner του Hilton Brussels Grand Place, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτική
Απάντηση: 16 Σεπ 2024
Dear Jewel, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.
We are delighted that you appreciated the welcome amenities and the helpfulness of our front desk team, along with our delectable breakfast offerings featuring both American and European options. Our team at Hilton Brussels Grand Place strives to provide an array of choices to start your day right, from freshly baked croissants to our famed Belgian waffles.
However, we understand the inconvenience you experienced with luggage unloading due to the busy front area. While we are located in a bustling part of the city, we acknowledge that this can occasionally pose challenges for our guests. For future visits, please note that our parking facility, Interparking Grand Place, offers direct lift access to the hotel for a smoother arrival experience.
Finally, we are pleased that you found our location convenient for enjoying the nearby Grand Place square and the multitude of shops just across the street. Our central position in the heart of Brussels is something we are very proud of, and it is gratifying to know that it enhanced your stay with us.
The entire team really hope we can welcome you back on a future occasion. Kindest regards,
Ellen Deboeck, General Manager
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC.
Οι καταχωρίσεις των προσφορών κράτησης για κάθε επιχείρηση λαμβάνουν υπόψη την αποζημίωση που καταβάλλεται σε εμάς από τους συνεργάτες μας. Οι τιμές που εμφανίζονται ενδέχεται να ισχύουν για διαφορετικούς τύπους δωματίων. Οι τιμές που εμφανίζονται είναι οι χαμηλότερες διαθέσιμες, που αντιστοιχούν στον λιγότερο ακριβό τύπο δωματίου που παρέχεται από τους συνεργάτες μας την ώρα της αναζήτησης του χρήστη.
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Αυτή η υπηρεσία ενδέχεται να περιλαμβάνει μεταφράσεις που υποστηρίζονται από τη Google. Η Google αποποιείται όλες τις εγγυήσεις που σχετίζονται με τις μεταφράσεις, ρητές ή σιωπηρές, συμπεριλαμβανομένων τυχόν εγγυήσεων ακρίβειας, αξιοπιστίας και τυχόν σιωπηρών εγγυήσεων εμπορευσιμότητας, καταλληλότητας για συγκεκριμένο σκοπό και μη παραβίασης.
teriannes
Chowchilla, California, United States
34
Η κριτική έγινε: 27 Αυγούστου 2024 μέσω κινητής συσκευής
Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2024
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
Ρωτήστε το χρήστη teriannes για το Hilton Brussels Grand Place
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Hotel- cmanager, Owner του Hilton Brussels Grand Place, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 28 Αυγούστου 2024
Μετάφραση Google
Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστηςΕυχαριστούμε. Εκτιμούμε τη συμβολή σας.
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Anja J
Gloucestershire, Ηνωμένο Βασίλειο
91
Η κριτική έγινε: 20 Αυγούστου 2024
Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2024
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Ποιότητα
Τοποθεσία
Ποιότητα ύπνου
Δωμάτια
Καθαριότητα
Εξυπηρέτηση
Ρωτήστε το χρήστη Anja J για το Hilton Brussels Grand Place
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Hotel- cmanager, Owner του Hilton Brussels Grand Place, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 21 Αυγούστου 2024
Μετάφραση Google
Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστηςΕυχαριστούμε. Εκτιμούμε τη συμβολή σας.
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Marisol G
Βανκούβερ, Καναδάς
4
Η κριτική έγινε: 13 Αυγούστου 2024
Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2024
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Ρωτήστε το χρήστη Marisol G για το Hilton Brussels Grand Place
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Hotel- cmanager, Owner του Hilton Brussels Grand Place, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 14 Αυγούστου 2024
Μετάφραση Google
Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστηςΕυχαριστούμε. Εκτιμούμε τη συμβολή σας.
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Jennifer S
Redondo Beach, Καλιφόρνια
2937
Η κριτική έγινε: 14 Μαΐου 2024
Ημερομηνία διαμονής: Μάιος 2024
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Ρωτήστε το χρήστη Jennifer S για το Hilton Brussels Grand Place
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Hotel- cmanager, Owner του Hilton Brussels Grand Place, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 16 Μαΐου 2024
Μετάφραση Google
Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστηςΕυχαριστούμε. Εκτιμούμε τη συμβολή σας.
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
marcwinet
74
Η κριτική έγινε: 27 Απριλίου 2024 μέσω κινητής συσκευής
Ημερομηνία διαμονής: Απρίλιος 2024
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
Ρωτήστε το χρήστη marcwinet για το Hilton Brussels Grand Place
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Hotel- cmanager, Owner του Hilton Brussels Grand Place, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 29 Απριλίου 2024
Μετάφραση Google
Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστηςΕυχαριστούμε. Εκτιμούμε τη συμβολή σας.
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.