Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (1.087)
Φιλτράρισμα κριτικών
1.087 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
347
548
144
23
25
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
347
548
144
23
25
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
2 - 7 από 1.087 κριτικές
Η κριτική έγινε: 2 Ιουλίου 2017

Τυπικό Ολλανδικό μοντέρνο ξενοδοχείο , μικρά πολύ καθαρά δωμάτια , ήσυχο , προσφέρει πρωινό , διαθέτει πάρκινγκ , καλο wifi , με ευκολία μπορεί να μετακινηθει σε οτι χρειαστεί καποιος στο Ρότερνταμ....

Διαμονή: Ιανουάριος 2017
Ευχαριστούμε, ANTONIS1967
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Marijn N, Front Office Supervisor του Holiday Inn Express Rotterdam - Central Station, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 5 Ιουλίου 2017
Μετάφραση Google

Dear,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Holiday Inn Express Rotterdam.

we would like to see you again in the future

With warm regards,

Milou van Overveld
Front Office Supervisor

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 14 Φεβρουαρίου 2017

Το ξενοδοχείο βρίσκεται σε πολύ προνομιούχα θέση της πόλης. Μόλις 5-6' από τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό. Ακριβώς μπροστά περνούν τραμ και λεωφορεία προς την αγορά , το λιμάνι κ.λ.π. Τα δωμάτια είναι πολύ συμπαθητικά, το μέγεθος ικανοποιητικό. Το πρωινό ήταν επαρκέστατο για μας με πολύ καλή ποικιλία καφέδων.

Διαμονή: Ιανουάριος 2017
Ευχαριστούμε, VickyP55
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 23 Ιουλίου 2015

Επισκέφτηκα το συγκεκριμένο ξενοδοχείο για δεύτερη φορά τα τελευταία χρονια πριν λίγες μέρες στα πλαίσια ενός business trip.
Το περιβάλλον δεν μου ήταν άγνωστο: 5' από τον κεντρικό σταθμό της πόλης, στο κέντρο της πόλης. Ένα μεγάλο ξενοδοχείο, απλό και λιτό σε ολα: στη διακόσμηση, στα facilities, στις υπηρεσίες του.
Ειναι φτιαγμένο για να υποστηρίζει express staying. Για παράδειγμα, στα δωμάτια δεν υπάρχει ψυγειακι να αποθηκευσεις κάτι, δεν υπάρχουν ντουλάπες για να φτιάξεις τα πράγματα σου αλλα υπάρχουν σημαντικές ανέσεις για να δουλέψεις και να μη χάσεις την επαφή με τον κόσμο: ευρύχωρο περιβάλλον για να λειτουργήσει ως γραφείο μεσα στο δωμάτιο και πολυ γρήγορο internet που στηρίζει και πολλές συσκευές ταυτόχρονα.
Θέα και τις 2 φορές που πήγα δεν είχα από το δωμάτιο, αλλα ενιωθα ασφάλεια και ησυχία να αναπαυθω.
Το προσωπικό της υποδοχής και του πρωινού πολυ εξυπηρετικό, αλλα δυστυχώς αν χρειαστεί κάποιος snack ή γεύμα μετά το πρωινό έχει πολυ limited επιλογές: να πάρει κάτι από 5 προϊόντα (σάντουιτς και σαλάτες) που υπάρχουν σε ένα ψυγείο στην υποδοχή ή να πάρεις delivery (!!!!).
Αν με ρωτουσατε πιο πριν θα έλεγα και ότι από καθαριότητα ειναι ΟΚ. Αυτή τη φορά βρήκα 1 μέρα το δωμάτιο μου να μην έχει καθαριστεί και άρχισα να αναρωτιέμαι...
Το κόστος ειναι γύρω στα 100€ τη βραδιά με πρωινό και Internet, γενικώς ΟΚ για ένα μεγάλο ξενοδοχείο σε κεντρικό σημείο μεγάλης Ευρωπαϊκης πόλης.
Να το επισκεφθείτε αν πάτε στο Rotterdam για 3 μέρες maximum. Για περισσότερες θα σας λείψουν οι ανέσεις...

Συμβουλή: Επιλέξτε δωμάτιο στη μπροστινή πλευρά, σε ψηλό όροφο και ζητήστε ακόμα και στο μονόκλινο να υπάρχει διπλό κρεβάτι.
  • Διαμονή: Ιούλιος 2015, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Αξία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, ΕΛΕΝΗ Τ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η GMHIEXRotterdamCS, General Manager του Holiday Inn Express Rotterdam - Central Station, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 24 Ιουλίου 2015
Μετάφραση Google

Dear Guest,

thank you for leaving a review after your second stay. I am sorry to see we dropped the ball on cleaning your room. Cleanliness has top priority for us, so I would like to ask you to please inform us right away when anything is not up to par. This enables us to correct immediately while you are still here.

Kind greetings,
Marijn Neelen
General manager

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε από: Αγγλικά. Προβολή πρωτότυπου
Η κριτική έγινε: 21 Νοεμβρίου 2014

Ήμουν εκεί την περασμένη εβδομάδα σε επαγγελματικό ταξίδι. Η τοποθεσία ήταν τέλεια. Πήραμε το διπλό δωμάτιο και ήταν άθλιο. Ήταν τόσο μικρό για δύο άτομα. Το δωμάτιο ήταν τόσο άσχημα σχεδιασμένο για να τακτοποιήσουν δύο άτομα τα πράγματά τους. Την πέμπτη μέρα, επικρατούσε ένα χάος. Αρχικά, ζήτησα σίδερο και σιδερώστρα. Είπα ότι ήταν αδύνατο και θα έπρεπε να κατέβω σε ένα δωμάτιο, όπου βρίσκεται το σίδερο. Πήγα εκεί και ήταν δωμάτιο συνεδριάσεων, όπου σε μία γωνία είχαν εγκαταστήσει μια σιδερώστρα. Χρειάστηκε να την χρησιμοποιήσω με μεγάλη δυσφορία. Στις επόμενες δύο ώρες, ο συνάδελφός μου με τον οποίο μοιραζόμαστε το δωμάτιο, ζήτησε το ίδιο πράγμα και του ζητήθηκε να σηκώσει το σίδερο και την σιδερώστρα. Πήγε κάτω και τα πήρε. Πώς θα το λέγατε όλο αυτό;

1  Ευχαριστούμε, syedfarhadh
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.Υποβλήθηκε αρχικά σε Αγγλικά στις www.tripadvisor.in. Προβολή πρωτότυπου
Ο/η GMHIEXRotterdamCS, General Manager του Holiday Inn Express Rotterdam - Central Station, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 24 Νοεμβρίου 2014
Μετάφραση Google

Dear Guest,

Thank you for your feedback regarding your stay. I see you were disappointed with the iron arrangements we made. As we want to ensure 24/7 access to an iron and iron board, we provide a room with an iron board set up for all our guests to use. When we are sold out, we do use a different area to ensure access. I am sorry to read this did not work for you as wished.

Warm regards,
Marijn Neelen
General Manager

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 3 Αυγούστου 2018

  • Διαμονή: Ιούλιος 2018, ταξίδι με οικογένεια
    • Ποιότητα ύπνου
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές