Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (1.842)
Φιλτράρισμα κριτικών
1.842 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1.083
545
150
46
18
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1.083
545
150
46
18
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 1.842 κριτικές
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε από: Αγγλικά. Προβολή πρωτότυπου
Η κριτική έγινε: 25 Νοεμβρίου 2014

Μας προσκάλεσαν φίλοι για ένα σαββατοκύριακο στο Ρότερνταμ και μας έκαναν έκπληξη με μια διαμονή στο ξενοδοχείο Manhattan της πόλης. Φανταστική εμπειρία. Το προσωπικό ήταν ιδιαίτερα εξυπηρετικό και φιλικό. Μας έδωσαν ένα υπέροχο δωμάτιο με θέα στην πόλη. Το μπάνιο ήταν πολύ άνετο με πολλές ευκολίες. Όλο το δωμάτιο είχε μια ατμόσφαιρα "σπιτιού".
Ευχαριστηθήκαμε το πρωινό που μας παρείχαν. Είχε βέβαια λίγο κόσμο, αλλά περιμένοντας να μας βρουν τραπέζι μας πρόσφεραν σνακς (φανταστικό σέρβις).
θα το συνιστούσα πραγματικά αυτό το ξενοδοχείο σε όποιον σκοπεύει να επισκεφτεί το Ρότερνταμ.

1  Ευχαριστούμε, Noor P
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.Υποβλήθηκε αρχικά σε Αγγλικά στις www.tripadvisor.com. Προβολή πρωτότυπου
Ο/η Sanne_ten_Wolde_TMHR, Guest Relations Manager του Rotterdam Marriott Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 5 Ιανουαρίου 2015
Μετάφραση Google

Dear Noor P,

Many thanks for this great review!

I am proud to read that you have had such an amazing stay at our hotel and that you felt at home in your comfortable room.

Thank you kindly for your recommendations and hopefully we will meet upon one of your next visits to Rotterdam.

Warm regards,

Sanne ten Wolde-Guest Relations Manager

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 18 Φεβρουαρίου 2019 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2019
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η KimberlyS2996, Guest Relations Coordinator του Rotterdam Marriott Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 18 Φεβρουαρίου 2019
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 12 Φεβρουαρίου 2019 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2019
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι χωρίς παρέα
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η CynthiaB2616, Guest Relations Manager του Rotterdam Marriott Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 14 Φεβρουαρίου 2019
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 8 Φεβρουαρίου 2019

Ημερομηνία διαμονής: Ιανουάριος 2019
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
    • Αξία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η KimberlyS2996, Guest Relations Coordinator του Rotterdam Marriott Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 10 Φεβρουαρίου 2019
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 27 Ιανουαρίου 2019 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Ιανουάριος 2019
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η KimberlyS2996, Guest Relations Coordinator του Rotterdam Marriott Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 1 Φεβρουαρίου 2019
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές