Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (1.812)
Φιλτράρισμα κριτικών
1.812 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1.067
536
146
46
17
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1.067
536
146
46
17
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
2 - 7 από 1.812 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 18 Φεβρουαρίου 2019 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2019
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η KimberlyS2996, Guest Relations Coordinator του Rotterdam Marriott Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 18 Φεβρουαρίου 2019
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 12 Φεβρουαρίου 2019 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2019
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι χωρίς παρέα
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η CynthiaB2616, Guest Relations Manager του Rotterdam Marriott Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 14 Φεβρουαρίου 2019
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 8 Φεβρουαρίου 2019

Ημερομηνία διαμονής: Ιανουάριος 2019
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
    • Αξία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η KimberlyS2996, Guest Relations Coordinator του Rotterdam Marriott Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 10 Φεβρουαρίου 2019
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 27 Ιανουαρίου 2019 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Ιανουάριος 2019
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η KimberlyS2996, Guest Relations Coordinator του Rotterdam Marriott Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 1 Φεβρουαρίου 2019
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 21 Ιανουαρίου 2019

Ημερομηνία διαμονής: Ιανουάριος 2019
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
    • Αξία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η CynthiaB2616, Guest Relations Manager του Rotterdam Marriott Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 23 Ιανουαρίου 2019
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές