Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
4 άτομα βλέπουν αυτό το ξενοδοχείο
Expedia.com
849 $
Προβολή προσφοράς
Ακύρωση χωρίς χρέωση έως: 11/12/21
Κάντε κράτηση τώρα και πληρώστε όταν φτάσετε
Booking.com
849 $
Προβολή προσφοράς
Ακύρωση χωρίς χρέωση έως: 10/12/21
Κάντε κράτηση τώρα και πληρώστε όταν φτάσετε
Priceline
787 $
Προβολή προσφοράς
Ακύρωση χωρίς χρέωση έως: 11/12/21
Hotels.com849 $
Official Site850 $
ZenHotels.com1.102 $
Προβολή και των 21 προσφορών
Οι τιμές παρέχονται από τους συνεργάτες μας και αντικατοπτρίζουν τις τιμές των δωματίων ανά διανυκτέρευση, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων και τελών που είναι γνωστά στους συνεργάτες μας. Ανατρέξτε στους συνεργάτες μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (1.884)
Φιλτράρισμα κριτικών
1.884 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1.439
291
96
28
30
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1.439
291
96
28
30
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 1.884 κριτικές
Η κριτική έγινε: 10 Ιουλίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Το δωμάτιο 406 είναι το απόλυτα γωνιακό δωμάτιο με τον τρούλο και τη σημαία... κόκκινο και υπέροχο!

Η brasserie πάνω στο ποτάμι η καλύτερη λύση για ήσυχο φαγητό, κάπως ακριβό, αλλά δεν το κρύβουν..!

Το μόνο πρόβλημα: είχα προπληρώσει τη διαμονή μου, φόρους και πρωινά, αλλά μου ζήτησαν εγγύηση 450 ευρώ.!!! Δεν την έδωσα.! Ήταν για να μην φύγω χωρίς να πληρώσω τα έξτρα. Αυτό μου είπαν ακριβώς...... κρίμα διότι κατά τα αλλά η υποδοχή και η περιποίηση ήταν άψογη.

Five stars λοιπόν στο Άμστερνταμ και ειδικά το Hotel de l ' Europe, αξίζει. Πρωινό τέλειο και το εστιατόριο γενικά υπέροχο.

Θα ξαναπάω !

Ημερομηνία διαμονής: Ιούλιος 2017
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
3  Ευχαριστούμε, Giorgos_Makis
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η DeLeurope, Guest Relations Manager του De L'Europe Amsterdam, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 21 Ιουλίου 2017
Μετάφραση Google

Dear guest,
We are happy to read that you enjoyed your room and restaurant and of your intention to be back.
Please do not hesitate to contact us when planning your next visit to Amsterdam,

with kind regards,
Jacqueline Grätz
Guest Relations Manager

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 11 Φεβρουαρίου 2020

Ημερομηνία διαμονής: Ιανουάριος 2020
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η JacquelineGratz, Manager του De L'Europe Amsterdam, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 15 Φεβρουαρίου 2020
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 9 Φεβρουαρίου 2020

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι χωρίς παρέα
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η JacquelineGratz, Guest Relations Manager του De L'Europe Amsterdam, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 15 Φεβρουαρίου 2020
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 1 Φεβρουαρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η JacquelineGratz, Guest Relations Manager του De L'Europe Amsterdam, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 6 Φεβρουαρίου 2020
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 21 Ιανουαρίου 2020

Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2019
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η JacquelineGratz, Front Office Manager του De L'Europe Amsterdam, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 22 Ιανουαρίου 2020
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές