Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (1.780)
Φιλτράρισμα κριτικών
1.780 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1.364
330
64
15
7
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
1.364
330
64
15
7
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
766 - 771 από 1.780 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 11 Μαρτίου 2016 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Μάρτιος 2016
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η HoxAMSTeam, Hox_Team του The Hoxton, Amsterdam, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 14 Μαρτίου 2016
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 10 Μαρτίου 2016

Ημερομηνία διαμονής: Ιανουάριος 2016
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η HoxAMSTeam, Hox_Team του The Hoxton, Amsterdam, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 11 Μαρτίου 2016
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 10 Μαρτίου 2016 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Ιανουάριος 2016
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η HoxAMSTeam, Hox_Team του The Hoxton, Amsterdam, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 11 Μαρτίου 2016
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 9 Μαρτίου 2016

Ημερομηνία διαμονής: Μάρτιος 2016
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
    • Ποιότητα ύπνου
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η HoxAMSTeam, Hox_Team του The Hoxton, Amsterdam, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 11 Μαρτίου 2016
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 9 Μαρτίου 2016 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Μάρτιος 2016
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η HoxAMSTeam, Hox_Team του The Hoxton, Amsterdam, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 11 Μαρτίου 2016
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές