Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (1.058)
Φιλτράρισμα κριτικών
1.058 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
239
556
208
44
11
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
239
556
208
44
11
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 1.058 κριτικές
Η κριτική έγινε: 4 Ιουλίου 2016 μέσω κινητής συσκευής

Πολυ ωραια ηταν ολα...το προσωπικο ηταν πολυ φιλικο και ευγενικο...αν και μειναμε μολις μια μερα μειναμε πολυ ευχαριστημενοι και θα ειναι σιγουρα το ξενοδοχειο που θα ξαναμεινουμε στο Ροττερνταμ...2 λεπτα με τα ποδια απο τα περισσοτερα μαγαζια της πολης...αξιζει τον κοπο

Ημερομηνία διαμονής: Ιούνιος 2016
Ευχαριστούμε, Michaill M
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η DanielleJongenburger, Manager του Novotel Maastricht, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 11 Ιουλίου 2016
Μετάφραση Google

Dear Mr. Michaill,
Thank you for writing about your stay in our hotel and we are happy that you enjoyed your stay with us.
We hope to welcome you back very soon.
Kind regards,

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 27 Ιανουαρίου 2016

Ενα ησυχο ξενοδοχειο ,το στρωμμα ηταν πολυ καλο και το μπανιο πολυ καλο επισης ,καθαρο και ευχαριστο με χωρο παρκινγκ μπροστα απο την εισοδο του ξενοδοχειου με χρεωση ,κλιματισμος και ζεστο νερο παντα και καθημερινη καθαριοτητα και αλαγη στις πετσετες.

Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2015
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
    • Αξία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, CHRISOULA G
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 1 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2018
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 1 Αυγούστου 2018

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2018
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Accorhotels.com
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 22 Ιουλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Ιούλιος 2018
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Dewi N, General Manager του Novotel Maastricht, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 22 Ιουλίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές