Προσπαθήσαμε να κλείσουμε δωμάτιο μέσω μιας εφαρμογής του ξενοδοχείου με τιμή μη επιστρέψιμη .Τα χρήματα κρατήθηκαν αλλά η κράτηση δεν φαινόταν πουθενά. Προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε με το ξενοδοχείο τηλεφωνικά αλλά μας είπαν να τους στείλουμε e mail. Στείλαμε e mail και απάντησαν οτι δεν βλέπουν καμιά κράτηση. Στείλαμε πάλι e mail αλλά δεν μας απάντησε κανείς. Αναγκαστήκαμε και κλείσαμε σε άλλο ξενοδοχείο δωμάτιο για να μη χάσουμε και τα αεροπορικά εισιτήρια. Όταν φτάσαμε στο Μιλάνο πήγαμε στο ξενοδοχείο να ζητήσουμε να μας επιστραφούν τα χρήματά μας πίσω. Τους δείξαμε τα mails και κανένας δεν μπορούσε να μας εξυπηρετήσει στη reception. Tελικα μας έλυσε το πρόβλημα η προισταμένη η οποία ήταν ομολογουμένως πολύ ευγενική. Αλλά είχαμε χάσει ήδη το μισό πρωινό μας για μια υπόθεση 10 λεπτών .Για το άγχος που μας δημιούργησε όλη αυτή η κατάσταση ,τί να πώ. Καταλαβαίνετε! Αν δεν πηγαίναμε από εκει δεν νομίζω οτι θα βρίσκαμε άκρη με τα χρήματα μας. Λυπάμαι γιατί είχαμε ξαναμείνει στο ξενοδοχείο και μας άρεσε.