Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (1.001)
Φιλτράρισμα κριτικών
1.001 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
296
409
215
59
22
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
296
409
215
59
22
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
2 - 7 από 1.001 κριτικές
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε από: Αγγλικά. Προβολή πρωτότυπου
Η κριτική έγινε: 22 Δεκεμβρίου 2010

Κολλήσαμε στη Στουτγάρδη με τη γυναίκα μου λόγω του άσχημου καιρού που είχε πρόσφατα στην Ευρώπη. Οι British Airways (οι υπάλληλοι τους εδώ μας εξυπηρέτησαν πάρα πολύ) έκλεισαν το ξενοδοχείο Maritim για 2 βράδια. Η εξυπηρέτηση σε όλο το ξενοδοχείο ήταν πολύ καλή. Οι υπάλληλοι ήταν φιλικοί, έδειξαν πολλή κατανόηση για την κατάσταση και έκαναν ό,τι μπορούσαν για να περάσουμε καλά. Το φαγητό στα εστιατόρια ήταν πολύ καλό. Το μόνο μας "παράπονο" ήταν ότι το δωμάτιό μας ήταν στην πτέρυγα business και μύριζε τσιγαρίλα. Ήταν δωμάτιο καπνιστών, αφού είχε τασάκι, αν και είχαμε ζητήσει δωμάτιο μη καπνιστών. Δεν είπαμε τίποτα όμως, λόγω της κατάστασης.

Ευχαριστούμε, PinnerTraveller
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.Υποβλήθηκε αρχικά σε Αγγλικά στις www.tripadvisor.co.uk. Προβολή πρωτότυπου
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 18 Αυγούστου 2018

Ημερομηνία διαμονής: Ιούνιος 2018
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η mmaier_stu, Leiter Öffentlichkeitsarbeit του Maritim Hotel Stuttgart, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 4 Σεπτεμβρίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 12 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2018
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι χωρίς παρέα
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η mmaier_stu, Leiter Öffentlichkeitsarbeit του Maritim Hotel Stuttgart, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 14 Αυγούστου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 26 Ιουλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Ιούλιος 2018
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η mmaier_stu, Leiter Öffentlichkeitsarbeit του Maritim Hotel Stuttgart, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 31 Ιουλίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 25 Ιουλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Ιούλιος 2018
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η mmaier_stu, Leiter Öffentlichkeitsarbeit του Maritim Hotel Stuttgart, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 31 Ιουλίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές