Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (1.672)
Φιλτράρισμα κριτικών
1.672 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
514
603
328
154
73
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
514
603
328
154
73
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 1.672 κριτικές
Η κριτική γράφτηκε 24 Νοεμβρίου 2010

Ένα όμορφο ξενοδοχείο στο κέντρο του Λονδίνου... Καθαρό και άνετο... Εξυπηρετικό προσωπικό... Συστήνω ανεπιφύλακτα το πρωινό... καταπληκτικό και είχε περισσότερα απο " τα πάντα"!!! Έμενα στον 10 όροφο και είχα σχετικά ωραία θέα στην γύρω περιοχή του Λονδίνου με τα τούβλινα χαρακτηριστικά κτήρια... Υπήρχε ένα μπαλκονάκι όμως οι μπαλκονόπορτες δεν άνοιγαν πάνω από μερικά εκατοστά για λόγους ασφαλείας μάλλον... Τουλάχιστον αεριζόταν το δωμάτιο!!

  • Διαμονή: Νοέμβριος 2010, ταξίδι με φίλους
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, monsieur42
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 29 Ιουλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Ιούλιος 2018, ταξίδι με οικογένεια
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η RadissonBluPortman, Guest Relations Executive του Radisson Blu Portman Hotel, London, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 4 Αυγούστου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 26 Ιουλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Ιούνιος 2018
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η RadissonBluPortman, Guest Relations Coordinator του Radisson Blu Portman Hotel, London, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 28 Ιουλίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 4 Ιουνίου 2018

  • Διαμονή: Μάιος 2018, ταξίδι με φίλους
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η RadissonBluPortman, Guest Relations Executive του Radisson Blu Portman Hotel, London, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 10 Ιουλίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 3 Ιουνίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Ιούνιος 2018, ταξίδι με οικογένεια
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η RadissonBluPortman, Guest Relations Supervisor του Radisson Blu Portman Hotel, London, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 6 Ιουνίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές