Μία από τις χειρότερες ταξιδιωτικές εμπειρίες που είχαμε εδώ και 20 χρόνια. Είχαμε κάνει κράτηση για δίκλινο δωμάτιο με διπλό κρεβάτι. Φθάνουμε στο κατάλυμα 15:00 και το δωμάτιο δεν ήταν έτοιμο προς παράδοση. Καθόμαστε μέσα στο ήλιο στην οικογενειακή ταβέρνα μέχρι μα ετοιμαστεί το δωμάτιο. Μετά από 1 ώρα ( και αφού έψαχνα τον ιδιοκτήτη στο τηλέφωνο ) μας δώσανε λάθος δωμάτιο με 2 μόνα κρεβάτια. Η απάντηση της μητέρας της οικογένειας « εμένα αυτό μου είπαν να σας δώσω και δεν υπάρχει ούτως η άλλως διαθέσιμο άλλο δωμάτιο». Σε επανειλλημένες οχλήσεις μου να μιλήσω με τον υιό της οικογένειας ο οποίος είναι υπεύθυνος για τα δωμάτια η απάντηση που πήρα ήταν « και εμείς τον ψάχνουμε». Τον βρήκα στο τηλέφωνο μετά από 3 ώρες και αρκετές κλήσεις μου προς τον αριθμό κινητού που μου είχε δώσει. Μου δικαιολογήθηκε ότι έγινε λάθος και θα γίνει άμεσα αλλαγή δωμάτιου. Όντως και έγινε. Διπλό κρεβάτι, αυτή τη φορά όμως σε ένα βρόμικο δωμάτιο με τρίχες στο πάτωμα. Ξεπερνώντας και αυτό το μειονέκτημα είπαμε να κάνουμε ένα ντουζ. Οι πετσέτες που ήταν στο δωμάτιο και πάνω στο κρεβάτι (2 από τις 4) ήταν βρεγμένες λες κι είχαν βγει 10 λεπτά πριν από το πλυντήριο. Σε οχλήση μου για στεγνές πετσέτες, η απάντηση που πήρα από όλη την οικογένεια (πλην του υπευθύνου υιού ο οποίος ήταν πάλι άφαντος) ήταν «κύριε μου κάντε λίγη υπομονή, καταλάβετε μας δεν έχουμε άλλες στεγνές πετσέτες». Μείναμε ένα βράδυ...Μία από τις χειρότερες ταξιδιωτικές εμπειρίες που είχαμε εδώ και 20 χρόνια. Είχαμε κάνει κράτηση για δίκλινο δωμάτιο με διπλό κρεβάτι. Φθάνουμε στο κατάλυμα 15:00 και το δωμάτιο δεν ήταν έτοιμο προς παράδοση. Καθόμαστε μέσα στο ήλιο στην οικογενειακή ταβέρνα μέχρι μα ετοιμαστεί το δωμάτιο. Μετά από 1 ώρα ( και αφού έψαχνα τον ιδιοκτήτη στο τηλέφωνο ) μας δώσανε λάθος δωμάτιο με 2 μόνα κρεβάτια. Η απάντηση της μητέρας της οικογένειας « εμένα αυτό μου είπαν να σας δώσω και δεν υπάρχει ούτως η άλλως διαθέσιμο άλλο δωμάτιο». Σε επανειλλημένες οχλήσεις μου να μιλήσω με τον υιό της οικογένειας ο οποίος είναι υπεύθυνος για τα δωμάτια η απάντηση που πήρα ήταν « και εμείς τον ψάχνουμε». Τον βρήκα στο τηλέφωνο μετά από 3 ώρες και αρκετές κλήσεις μου προς τον αριθμό κινητού που μου είχε δώσει. Μου δικαιολογήθηκε ότι έγινε λάθος και θα γίνει άμεσα αλλαγή δωμάτιου. Όντως και έγινε. Διπλό κρεβάτι, αυτή τη φορά όμως σε ένα βρόμικο δωμάτιο με τρίχες στο πάτωμα. Ξεπερνώντας και αυτό το μειονέκτημα είπαμε να κάνουμε ένα ντουζ. Οι πετσέτες που ήταν στο δωμάτιο και πάνω στο κρεβάτι (2 από τις 4) ήταν βρεγμένες λες κι είχαν βγει 10 λεπτά πριν από το πλυντήριο. Σε οχλήση μου για στεγνές πετσέτες, η απάντηση που πήρα από όλη την οικογένεια (πλην του υπευθύνου υιού ο οποίος ήταν πάλι άφαντος) ήταν «κύριε μου κάντε λίγη υπομονή, καταλάβετε μας δεν έχουμε άλλες στεγνές πετσέτες». Μείναμε ένα βράδυ γιατί είχαμε πληρώσει προκαταβολή μια διανυκτέρευση και φύγαμε άρον άρον. Το χειρότερο από όλα δεν ήταν τα προβλήματα που υπήρξαν (μιας και θα δικαιολογούσα αρκετά από αυτά στα πλαίσια της ανεκτικότητάς μου) αλλά η χείριστη εξυπηρέτηση προς τον πελάτη. Το «κερασάκι στην τούρτα», η κυρία που καθάριζε τα δωμάτια, η οποία δεν μίλαγε ούτε Ελληνικά αλλά ούτε και Αγγλικά, και βέβαια ενώ προσπαθούσαμε μάταια να συνεννοηθούμε δεν τα καταφέραμε ποτέ. Η «μεγάλη εικόνα» που αποκομίσαμε από το κατάλυμα; «Φέτος πιάσαμε τα λεφτά μας και δεν πειράζει και να χάσουμε και ένα πελάτη!!!» Η επιχείρισή σας χρίζει άμεσα σεμινάρια εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης κρίσεων. Όσο για την καθαριότητα του δωματίου, η γνωστή Ελληνική παροιμία με την ...αρχοντιά, σίγουρα δεν σας αρμόζει! Αγένεια, Βρωμιά στο δωμάτιο και Ασυνέπεια στα λόγια και στις πράξεις. Ευτυχώς η διαμονή μας σε αυτό το υπέροχο νησί συνεχίστηκε σε άλλο ξενοδοχείο με ανθρώπους που γνωρίζουν τι θα πει πελάτης και διαμονή!!!Περισσότερα
Εμφάνιση λιγότερων