Λυπούμαστε που είχατε τέτοια γνώμη για το Νηριης, αλλά με όλο το θάρρος και ειλικρίνεια, έχετε διαστρεβλώσει την αλήθεια. Για όλες τις κρατήσεις και για όλους τους πελάτες ζητάμε πλήρη στοιχειά (όνομα, ε-μειλ και τηλέφωνο), επιβεβαιώνουμε με ε-μειλ ημερομηνίες κράτησης και τιμή, και στέλνουμε το λογαριασμό στην τράπεζα να μας βάλετε τα χρήματα. Ζητάμε 33% προκαταβολή με δωρεάν ακύρωση 3 εβδομάδες πριν την άφιξη. Έτσι έγινε και με εσάς. Γιατί δεν μας είπατε κάτι όταν είδατε το ε-μειλ? Για αυτό στέλνουμε ε-μειλ για να αποφύγουμε παρεξηγήσεις. Παρ' όλα αυτά δεν συνέβηκε το ίδιο με εσάς. Πως συμπεράνατε ότι συχνά τα ξενοδοχεία αλλά λένε και αλλά σας χρεώνουν? Είναι άκρως αντιεπαγγελματικό, κανένα ξενοδοχείο δεν το κάνει αυτό, και για αυτό η επικοινωνία γίνεται συνήθως με ε-μειλ και όχι τηλεφωνικά.
Όσον αφορά την καθαριότητα, δεν καθαρίζουμε Κυριακές και αργίες. Το Αύγουστο του 2016, Κυριακή ήταν στις 14 Αύγουστου και αργία στις 15. Όποτε για να μην αφήσουμε τα δωμάτια ακαθάριστα για δυο μέρες, και επειδή πρέπει να δίνουμε αργία στους εργαζόμενους μας, αποφασίσαμε να μην καθαρίσουμε στις 14 και 16 Αύγουστου, και στις 15 δουλεύαμε κανονικά. Αυτά σας τα εξηγήσαμε και στη ρεσεψιόν όταν μιλήσαμε. Το ότι στις έξι μέρες καθαρίσαμε μια φορά δεν είναι αλήθεια, εκτός από τις παραπάνω μέρες η καθαρίστρια μπήκε κάθε μέρα. Αλλαγές σεντονιών γίνονται κάθε 3-4 μέρες και πετσέτες κάθε 2-3 μέρες στα δωμάτια, ανάλογα με τις ημερομηνίες κράτησης, αλλά όχι στον Κοιτώνα (Dorm η Dormitory στα Αγγλικά) όπως εσείς κλείσατε. Στον κοιτώνα σας αλλάξαμε σεντόνια και βάλαμε εξτρά πετσέτες χωρίς χρέωση, όπως επίσης και τον κλιματισμό. Αν δεν ξέρατε τι σημαίνει Κοιτώνας, δεν φταίμε εμείς, σας εξηγήσαμε κάποια πράγματα, αλλά από εκεί και πέρα η κράτηση συγκεκριμένου τύπου δωματίου είναι δική σας ευθύνη. Όσον αφορά το μπάνιο, υπάρχει εξαερισμός, έχουμε εγκαταστήσει βιομηχανικούς αποροφητήρες στην ταράτσα που συνδέονται με τα μπάνια. Αλλά όταν κάνετε μπάνιο η μια κοπέλα μετά την άλλη δεν έχει δυνατότητα να απορροφήσει όλους τους υδρατμούς άμεσα.
Όταν κάνετε κράτηση, από παροχές μέχρι τα δωμάτια, υπάρχουν πληροφορίες και φωτογραφίες στο ιντερνέτ, στο δικό μας σάιτ, αλλά και στα αλλά που έχουμε προβληθεί. Αν δεν προσέξατε καλά τι κλείνατε, συγγνώμη αλλά δεν φταίμε εμείς, όλα βρίσκονται στο ιντερνέτ. Επίσης καλό είναι να διαβάζετε τα σχόλια πελατών για να δείτε την συνολική εικόνα του ξενοδοχείου. Δωμάτια με θεά είναι μπροστά και πίσω στο ξενοδοχείο, όχι στο πλάι. Εσείς κλείσατε δυο δωμάτια, ένα δωμάτιο με θεά στον κήπο, που έχει ανεξάρτητο μπαλκόνι μπροστά στο ξενοδοχείο, και το άλλο ήταν ο κοιτώνας που παρέχει βασική διαμονή. Ο κοιτώνας (Dorm η Dormitory στα Αγγλικά) είναι ένα δωμάτιο που έχει ένα αριθμό κρεβατιών και πληρώνεις ανά κρεβάτι, όχι ανά δωμάτιο. Οι παροχές σε τέτοιους τύπους δωματίων είναι συγκεκριμένες και διαφέρουν από ξενοδοχείο η Hostel. Δυστυχώς οι Έλληνες δεν γνωρίζουν αυτόν τον τύπο δωματίου, και καθημερινά έχουμε 5-10 τηλεφωνά από Έλληνες ότι ‘Είδαν δωμάτια με 20 ευρώ τον Αύγουστο’. Κάθε φορά εξηγούμε ότι η τιμή είναι ανά κρεβάτι σε 7κλινο κοιτώνα, το οποίο φαίνεται ξεκάθαρα στον τύπο διαμονής . Αν και εσείς δεν γνωρίζατε αυτόν τον τύπο δωματίου, σας είπα μερικά πράγματα, από εκεί και πέρα είναι δική σας η ευθύνη που κλείσατε κάτι τέτοιο, είχατε όλες τις πληροφορίες. Παρ' όλα αυτά, όπως σας υποσχέθηκα, σας δώσαμε το δωμάτιο να μείνετε 5 κοπέλες, μόνο εσείς, και τα αλλά δυο κρεβάτια δεν τα πουλήσαμε, και σας κάναμε ακόμα καλύτερη τιμή από την ήδη φτηνή τιμή του δωματίου (κρεβατιού στην ουσία, που είναι ο φτηνότερος τύπος διαμονής σε ξενοδοχείο). Επίσης 15 Αύγουστου είναι το αποκορύφωμα της τουριστικής περιόδου με μέση τιμή 100 ευρώ την ημέρα. Σε εμάς κλείσατε και το δίκλινο με θεά για 67 ευρώ την ημέρα (15-20 Αύγουστου), μας ακυρώσατε την τελευταία μέρα και δεν σας χρεώσαμε, ενώ κανονικά χρεώνουμε 30% για ακυρώσεις 2 εβδομάδες πριν την άφιξη. Παρ’ όλα αυτά μας βάλατε την χειρότερη βαθμολογία στην τιμή.
Λέτε ότι υπάρχουν ξενοδοχεία με καλύτερες τιμές και πισίνες γύρω στην περιοχή μας. Κλείσατε όμως τον φτηνότερο τύπο δωματίου στο νομό Χανίων, μας ζητήσατε και σας δώσαμε επιπλέον έκπτωση. Επειδή τσεκάρουμε τις τιμές και ανταγωνισμό σε καθημερινή βάση, ξέρουμε ότι είμαστε από τους πιο φτηνους και ειδικά στον τύπο Κοιτώνα είμαστε οι πιο φτηνοί στα Χανιά από τα 4 ξενοδοχεία και δεύτερο πιο φτηνό στην Κρήτη. Μας βάλατε την χειρότερη βαθμολογία στα δωμάτια, τιμή και σέρβις, που πιστεύουμε ότι είναι εκδικητικό γιατί από δικό σας λάθος δεν μείνατε ικανοποιημένοι. Λέτε ότι είχατε κακή εξυπηρέτηση και συμπεριφορά. Ως προς τι ήταν κακή? Αν εσείς κάνατε ένα λάθος στον τύπο δωματίου η τιμή, δεν φταίμε εμείς, όλα είναι στο ιντερνέτ και η επικοινωνία έγινε με ε-μειλ και τηλεφωνικά, για να μην υπάρχουν λάθη και παρεξηγήσεις. Θεωρούμε άδικο αλλά και προσβλητικό να μας 'τιμωρείτε' με κακή βαθμολογία, σχόλια και να λέτε ότι ήμασταν κακοί και ότι σας είπαμε ψέματα. Επίσης, μπορεί να μην έχουμε πισίνα, αλλά έχουμε συμφωνία με γειτονικά ξενοδοχεία να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε πισίνα θέλετε, αρκεί να πάρετε ένα ποτό, ακόμα και καφέ.
We are sorry that you have such an opinion about Niriis, but with all honesty, you have distorted the truth. For all reservations and customers we ask full details (name, e-emails and phone), we confirm the booking, dates and price by emails, and send the bank account number to place the deposit. We ask 33% deposit with free cancellation 3 weeks before arrival. This was the case with you. Why didn’t you tell us something when you saw the e-emails? We send e-emails to avoid misunderstandings. We followed the same procedure with your reservation. Who told you that often the hotels say other price but charge you different? This is not professional, no hotel does this and for this communication is done by e-emails and not phone.
As for cleaning, we don’t clean on Sundays and holidays. In August 2016, Sunday was on 14 August and holiday on the 15. So because we can’t leave the rooms not cleaned for two days, and we have to give our employees a holiday, we decided not to clean on the 14 and 16 August, and on 15 we worked as normal. We explained this to you when we talked. That we cleaned one day out of six is not true because the maid came every day except the above days. Perhaps because you were 5, its easier to make a room dirty quicker, but we clean once per day. Linen are changed every 3-4 days and towels every 2-3 days in the rooms, depending on the booking dates, but not in the dormitory. In your dorm we changed the sheets and put extra towels free of charge, as well as air conditioning. If you do not know what Dorm or Dormitory means is not our fault, we explained some things, but from there on reserving a room type is your responsibility.
Guests can see on the internet, on our site and other websites the facilities, rooms, information and photos on the internet. If a guest does not notice carefully what they book, is not our fault, all information is on the internet. Also it is advisable to read customer reviews to see the overall picture of the hotel. Rooms overlooking the front and back to the hotel are described as garden view, not on the side. You booked two rooms, a room overlooking the garden, which has a private balcony in front of the hotel, and the other was the dormitory providing basic accommodation. Dormitory (or Dorm) is a room that has a number of beds and you pay per bed, not per room. The benefits in these types of rooms are specific and different from the Hostel hotel. Unfortunately Greeks do not know the word Dorm or Dormitory, and every day we have 5 to 10 phone calls from Greeks that "viewed rooms with 20 euro in August." We explain that the price is per bed in a dormitory of 7 beds, which is clearly seen in the type of room. If you do not know what means Dormitory (Greeks don’t usually know the word dorm even in Greek), is not our fault, we explained some things, but from there on the reservation and room type is your responsibility. We gave you the room to stay five girls, only you, and the other two beds we didn’t sell them, and we did even better price than the already cheap room rate (dorm bed is the cheapest type of accommodation in hotels). August 15th is also the peak of the season with an average price of EUR 100 per day. You booked a room with view for 67 euro per day (15-20 August), you canceled the last day and we did not charge you. Normally we charge 30% for cancelations two weeks before arrival. Nevertheless you put the lowest rate for the price.
There is ventilation in the bathroom, we have installed industrial ventilators on the roof connected to the bathrooms. But when you shower one girl after the other, the ventilator cannot absorb all the humidity straight away.
You mentioned that there are hotels with better prices and pools around our area. You booked the cheapest room type in west Crete and Chania, you requested and we gave you a further discount. Because we check prices and competition on a daily basis, we know that the dorm is the cheapest in Chania from the 4 hotels and the second cheapest in Crete. You gave the worst rating in the rooms, price and service, which we believe is a revenge to us for a mistake you made and were not satisfied. You say that we had poor service and attitude. In what terms was it bad? If you made a mistake in the type of room price, not our fault, it's all on the internet and communication was by e-emails and telephone, so there are no mistakes and misunderstandings. We consider unjust and offensive to 'punish' the hotel by giving a bad rating, comments and say that we were bad and that we told you lies. Also, we may not have a pool, but we have an agreement with neighboring hotels to use any pool you want if you order a drink, even coffee.