Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (3.611)
Φιλτράρισμα κριτικών
3.611 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1.544
1.420
419
143
85
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
1.544
1.420
419
143
85
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
6 - 11 από 3.611 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 5 Αυγούστου 2017

  • Διαμονή: Ιούνιος 2017, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Ποιότητα ύπνου
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η DTFallsview, Manager του DoubleTree Fallsview Resort & Spa by Hilton - Niagara Falls, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 10 Αυγούστου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 3 Αυγούστου 2017

  • Διαμονή: Αύγουστος 2017, ταξίδι με οικογένεια
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το DoubleTree by Hilton
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η DTFallsview, Manager του DoubleTree Fallsview Resort & Spa by Hilton - Niagara Falls, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 10 Αυγούστου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 3 Αυγούστου 2017

  • Διαμονή: Ιούλιος 2017, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Ποιότητα ύπνου
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 1 Αυγούστου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Αύγουστος 2017, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η DoubletreeNiagara, Front Office Manager του DoubleTree Fallsview Resort & Spa by Hilton - Niagara Falls, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 7 Αυγούστου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 30 Ιουλίου 2017

Διαμονή: Ιούλιος 2017
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές