Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (2.707)
Φιλτράρισμα κριτικών
2.707 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1.618
799
207
56
27
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
1.618
799
207
56
27
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
56 - 61 από 2.707 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 11 Νοεμβρίου 2017

  • Διαμονή: Οκτώβριος 2017, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Hyatt Hotels
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η HRKyoto2017, Guest Experience Manager του Hyatt Regency Kyoto, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 27 Νοεμβρίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 10 Νοεμβρίου 2017

  • Διαμονή: Νοέμβριος 2017, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η HRKyoto2017, Guest Experience Manager του Hyatt Regency Kyoto, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 21 Νοεμβρίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 6 Νοεμβρίου 2017

  • Διαμονή: Νοέμβριος 2017, ταξίδι σόλο
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η HRKyoto2017, Guest Experience Manager του Hyatt Regency Kyoto, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 19 Νοεμβρίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 6 Νοεμβρίου 2017

  • Διαμονή: Νοέμβριος 2017, ταξίδι με φίλους
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Hyatt Hotels
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η HRKyoto2017, Guest Experience Manager του Hyatt Regency Kyoto, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 19 Νοεμβρίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 6 Νοεμβρίου 2017

  • Διαμονή: Νοέμβριος 2017, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Hyatt Hotels
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η HRKyoto2017, Guest Experience Manager του Hyatt Regency Kyoto, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 14 Νοεμβρίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές