Λυπούμαστε για την δυσαρεστη εμπειρία που περιγράφουν οι πελάτες μας.
Για οσο αφορά την(έλλειψη) καθαριότητα που αναφέρεται:στην διάρχεια του check-in ΟΛΟΙ οι πελάτες μας ενημερώνονται για τα καινούργια μέτρα που τηρούνται λώγο COVID, μεταξύ άλλων " Μη συχνός καθαρισμός δωματίου κατά τη διάρκεια της διαμονής "(Πρωτ.του Υπ.Τουρισμού).
Μαζί με τα υπόλοιπα μέτρα , στο ξενοδοχείο μας εφαρμόζεται αυστηρά η χρήση των ΜΑΠ,εκτώς οταν ο υπάλληλος δεν εχει επαφή με κοινό.
Tο ξενοδοχείο μας είναι βυθισμένο στην καταπράσινη εξοχή της Ζακύνθου: είναι φυσικό να υπάρχουν μέλισσες και σφήκες.
Καταπολεμούμε τις σφήκες με δολώματα,παγίδες, καταστροφή των φωλιών, με την τακτική απεντώμωση .
Και παρ'ολα αυτά μερικές φορές ,στην εποχή του τρύγου, κερδίζει η φύση...
Τότε ,για αποφυγή της ταλαιπωρίας,οι πελάτες έχουν δυνατότητα να πάρουν το πρωινό μαζί τους στο δωμάτιο.
Στους δυσαρεστημένους πελάτες που έγραψαν το σχόλιο ελπίζουμε να δωθεί ευκαιρία να τους ξαναφιλοξενήσουμε για να αναθεωρήσουν την άποψη τους.