Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Booking.com
Priceline
Προβολή και των 13 προσφορών
Οι τιμές παρέχονται από τους συνεργάτες μας και αντικατοπτρίζουν τις τιμές των δωματίων ανά διανυκτέρευση, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων και τελών που είναι γνωστά στους συνεργάτες μας. Ανατρέξτε στους συνεργάτες μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
885 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
429
289
94
47
26
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
429
289
94
47
26
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
6 - 11 από 885 κριτικές
Η κριτική έγινε: 5 Σεπτεμβρίου 2021

Πληρώσαμε για δωμάτιο με θέα θάλασσα και η θέα του ήταν το κεντρικό μπαρ. Το δωμάτιο ήταν μέτριο, χωρίς κάποια ιδιαίτερη διακόσμηση και η αποχέτευση στο μπάνιο μύριζε όλο το 24ωρο. Το δωμάτιο δεν έχει παντζούρια με αποτέλεσμα μόλις χαράζει να ξυπνάς. Η καθαριότητα του δωματίου ήταν καλή, παρόλο που στις 8 μέρες διαμονής μας τα σεντόνια αλλάχθηκαν μόνο μια φορά. Άσχημη η εικόνα του διαδρόμου με ποτήρια και πιάτα με φαγητά να βρίσκονται στο πάτωμα μια ολόκληρη μέρα. Όσον αφορά το φαγητό, ήταν σε σχετικά καλό επίπεδο με πολλά πιάτα να επαναλαμβάνονται σχεδόν καθημερινά. Στο πρωινό οι μύγες αλώνιζαν πάνω από τις μαρμελάδες , το μέλι, τα κρουασάν, το ζαμπόν, τα τυριά κ.λ.π. Κάποιοι σερβιτόροι έβαζαν σερβίτσια για τους επόμενους πελάτες χωρίς πριν να έχουν απολυμάνει το τραπέζι. Δυστυχώς αυτή η εικόνα επικράτησε όλες τις μέρες της διαμονής μας, πρωί, μεσημέρι και βράδυ. Η χειρότερη εικόνα που αντίκρισα ήταν στην παραλία. Ξαπλώστρες βρώμικες, φθαρμένες, χωρίς ίχνος απολύμανσης. Ευτυχώς που είχα μαζί μου απολυμαντικό και έκανα τη δουλειά που ο ανύπαρκτος υπάλληλος όφειλε να κάνει. Επίσης 2 φορές μόνο στις 8 μέρες καταφέραμε να αλλάξουμε πετσέτες θαλάσσης, ή δεν είχαν έρθει ή μέσα σε μισή ώρα είχαν τελειώσει. Αναρωτιέμαι εαν ο manager έχει κατέβει στην παραλία, άραγε τον ικανοποιεί το θέαμα; Οι πισίνες αρκετά μικρές για να ικανοποιήσουν πολύ κόσμο.
Το 1 αστέρι το βάζω καθαρά και μόνο για το φιλικό και πρόσχαρο προσωπικό.

Συμβουλή για το δωμάτιο: Στο κεντρικό κτίριο τα δωμάτια έχουν απίστευτη φασαρία
Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2021
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, manina1997
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η ioannis avdelas, Γενικός Διευθυντής του Grecotel Casa Marron, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 6 Σεπτεμβρίου 2021

Καλή σας ημέρα.

Σας ευχαριστούμε αρχικά για την επιλογή του Grecotel Casa Marron για τις καλοκαιρινές οικογενειακές σας διακοπές και για το χρόνο που διαθέσατε να μοιραστείτε μαζί μας την εμπειρία σας από την επίσκεψή σας. Εκτιμούμε πάρα πολύ τα καλά σας λόγια για το προσωπικό του ξενοδοχείου μας, το οποίο λειτουργεί πάντα με διάθεση φιλοξενίας, με κέφι και μεράκι στη δουλειά και με διαρκή προσπάθεια προσφοράς στους φιλοξενούμενούς μας, ώστε να νιώθουν όλοι άνετα. Λυπούμαστε όμως που δεν καταφέραμε να ανταποκριθούμε στις αρχικές σας προσδοκίες και αφού διαβάσαμε με προσοχή τα σχόλιά σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως θα τα συζητήσουμε και θα τα ερευνήσουμε εκτενώς με τα αρμόδια τμήματα. Παρακαλούμε να δεχτείτε την ειλικρινή συγνώμη που δεν καταφέραμε να σας ικανοποιήσουμε με τις υπηρεσίες μας. Τα σχόλιά σας θα είναι πολύτιμα για εμάς. Μη διστάσετε να αφήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας μέσω ταχυδρομείου στο reservations.ma@grecotel.com ή να καλέσετε + 30 2693051713 ώστε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Με εκτίμηση
Αβδελάς Ιωάννης

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 4 Σεπτεμβρίου 2021

Μόνο καλά λόγια μπορώ να πω για την παραμονή μας στο Casa Marron. Πέραν της σχολαστικότητας στην καθαριότητα σε Covid-19 συνθήκες που μας καθησύχαζε, τα προγράμματα και οι υπηρεσίες μας δώσανε την ενήλικη ανάσα που χρειαζόμαστε ως γονείς και την παιδική απασχόληση που έχουν ανάγκη τα παιδιά.Εξαιρετικες η Σοφία Παύλου στην γυμναστική και η Καρολίνα ( Παιδαγωγός) . Όλο το προσωπικό ευγενέστατο και εξυπηρετικό καθώς και το φαγητό αξιοπρεπές!! Φυσικά...ξαναερχόμαστε!!!

Ημερομηνία διαμονής: Σεπτέμβριος 2021
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
Ευχαριστούμε, dimosp828
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η ioannis avdelas, Γενικός Διευθυντής του Grecotel Casa Marron, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 6 Σεπτεμβρίου 2021

Καλημέρα σας,

Σας ευχαριστούμε που διαλέξατε το Casa Marron για τις καλοκαιρινές σας διακοπές και για τα καλά σας λόγια, τα οποία είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Χαιρόμαστε που η διαμονή σας στο ξενοδοχείο μας ήταν ευχάριστη. Θέλουμε να είστε σίγουροι ότι όλο το προσωπικό του ξενοδοχείου, προσπαθεί για το καλύτερο, πάντα με διάθεση προσφοράς, αφού η εξυπηρέτηση και η φιλοξενία σας είναι απόλυτη προτεραιότητα για εμάς. Μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους που μείνατε ικανοποιημένοι και από τις υπόλοιπες υπηρεσίες μας. Θα χαρούμε να σας έχουμε ξανά κοντά μας και να σας προσφέρουμε ακόμα μία όμορφη Grecotel εμπειρία.

Με εκτίμηση
Αβδελάς Ιωάννης

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 3 Σεπτεμβρίου 2021

Και τις δυο φορές περάσαμε όμορφα. Καλό all inclusive με αρκετές επιλογές για την κατηγορία του ξενοδοχείου. Τα δωμάτια μέτρια, οι πισίνες υπερβολικά μικρές για να ευχαριστήσουν τόσα πολλά άτομα. Χαμογελαστό, πρόθυμο και εξυπηρετικό προσωπικό στην πλειοψηφία του. Άψογες υπηρεσίες από τον κ. Βασίλη στο beach bar , την Λαμπρινή στο κεντρικό μπαρ με τα ωραία κοκτέιλς, τον κ. Γιώργο captain στο service , την κυρία Αρετή, τον κ. Δημήτρη τον καφετζή, τον κ. Κώστα στην κουζίνα του πρωινού, την Ανθή στις κρέπες και πολλούς άλλους. Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στις κυρίες Σία & Τούλα για την άριστη καθαριότητα του δωματίου. Όμως θα ήθελα να εκφράσω τη δυσαρέσκεια μου για την εικόνα της παραλίας. Σύμφωνα με το portal θα έπρεπε οι ξαπλώστρες να είναι απολυμασμένες & με ειδική σήμανση. Αυτό δεν το είδα ποτέ κατά τη διάρκεια της διαμονής μου τόσο τον Ιούλιο όσο και τον Αύγουστο. Αντίθετα αντίκρυσα φθαρμένες και πανβρώμικες ξαπλώστρες με το προσωπικό της παραλίας να κάθεται μονίμως στα θαλάσσια αθλήματα ή μαζί με τους ναυαγοσώστες. Πόσο κοστίζει μια βούρτσα ώστε να καθαρίζονται οι ξαπλώστρες; Αυτό που επίσης μου έκανε αρνητική εντύπωση είναι πως οι ναυαγοσώστες τρώνε κανονικό φαγητό κατά την εργασία τους. Εαν συμβεί κάποιο περιστατικό στη θάλασσα ή στη πισίνα πως θα κολυμπήσουν με γεμάτο στομάχι; ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ!!! Αφήνω τελευταίο το γεγονός πως στην πισίνα και στη θάλασσα υπάρχουν μονίμως πετσέτες χωρίς ποτέ κόσμο. Έλεγχος δεν υπάρχει;
Φαίνεται πως η παραλία δουλεύει στον αυτόματο. Η πραγματική μου βαθμολογία είναι 3,5 αστέρια.

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2021
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Ευχαριστούμε, Ioanna227
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η ioannis avdelas, Γενικός Διευθυντής του Grecotel Casa Marron, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 4 Σεπτεμβρίου 2021

Kαλή σας ημέρα,
Σας ευχαριστούμε που περάσατε στο Grecotel Casa Marron τις καλοκαιρινές σας διακοπές και για τον προσωπικό σας χρόνο να μοιραστείτε μαζί μας τις εντυπώσεις σας, οι οποίες είναι πολύ σημαντικές για εμάς, καθώς πάντα προσπαθούμε για το καλύτερο.
Χαιρόμαστε που βρήκατε το προσωπικό του ξενοδοχείου μας άψογο και που επισημαίνετε τη φιλική μας εξυπηρέτηση. Διαβάσαμε με προσοχή τις υπόλοιπες εντυπώσεις σας και θα θέλαμε στο σημείο αυτό να σας πούμε ότι λυπούμαστε ιδιαίτερα για τα πράγματα που δεν σας άφησαν απόλυτα ικανοποιημένη. Για μία ακόμη φορά σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στο ξενοδοχείο μας, ελπίζουμε να σας καλωσορίσουμε και πάλι στο Grecotel Casa Marron και να σας προσφέρουμε την «αυθεντική» αίσθηση της φιλοξενίας Grecotel.

Με εκτίμηση
Αβδελάς Ιωάννης

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 3 Σεπτεμβρίου 2021 μέσω κινητής συσκευής

Είναι η 6η χρονια που πάμε με την οικογενεια μου και δεν το αλλάζουμε με τίποτα …ότι και να θελήσετε μπορούν να σας το παρέχουν…απεριόριστη ποικιλία σε πρωινό ,μεσημεριανο και βραδυνο,πίτσες κρέπες,παγωτά,σφολιάτες ,γλυκα,ποτά ,κοκτέιλ κλπ…όλα σε αφθονία .αυτό που μας κάνει τοσα χρονια εντύπωση είναι η επιλογή του προσωπικού του ξενοδοχείου …είναι παντα χαμογελαστοί και πρόθυμοι χωρίς να δυσανασχετούν σε ότι κι αν θελήσουμε …και οταν τους ζητάμε συγγνωμη για την ταλαιπωρία ,ολοι απαντούν : μην το ξαναπείτε είναι υποχρέωση μας να σας κάνουμε να περασετε καλα!!!

Ημερομηνία διαμονής: Σεπτέμβριος 2021
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
Ευχαριστούμε, irini34
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η ioannis avdelas, Γενικός Διευθυντής του Grecotel Casa Marron, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 3 Σεπτεμβρίου 2021

Καλησπέρα σας,
Σας ευχαριστούμε που διαλέξατε το Casa Marron για τις καλοκαιρινές σας διακοπές για έκτη συνεχή φορά και για τα καλά σας λόγια, τα οποία είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Χαιρόμαστε που η διαμονή σας στο ξενοδοχείο μας ήταν ευχάριστη. Θέλουμε να είστε σίγουροι ότι όλο το προσωπικό του ξενοδοχείου προσπαθεί για το καλύτερο, πάντα με διάθεση προσφοράς, αφού η εξυπηρέτηση και η φιλοξενία σας είναι απόλυτη προτεραιότητα για εμάς. Μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους που μείνατε ικανοποιημένοι και από τις υπόλοιπες υπηρεσίες μας. Θα χαρούμε να σας έχουμε ξανά κοντά μας και να σας προσφέρουμε ακόμα μία όμορφη Grecotel εμπειρία.

Με εκτίμηση
Αβδελάς Ιωάννης

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 29 Αυγούστου 2021 μέσω κινητής συσκευής

Το ξενοδοχείο είναι σε καλό σημείο και οι εγκαταστάσεις είναι ικανοποιητικές. Θα έχανε ένα αστέρι γιατί σίγουρα χρειάζεται ανακαίνιση σε πολλά σημεία. Το φαγητό ήταν κάτω του μετρίου με πολύ φτηνές επιλογές.. απαράδεκτο δε ήταν πόση ώρα έπρεπε να περιμένεις για απλά πράγματα όπως πχ μια κρέπα που καθημερινά έπρεπε να είσαι στημένος τουλάχιστον 30 λεπτά αναμονή όρθιος έξω από ένα πόστο ενώ υπήρχε και άλλο μηχάνημα το οποίο δεν το λειτουργούσαν. Το κυριότερο θέμα που είχαμε όμως ήταν με τη συμπεριφορά αρκετών μελών του προσωπικού. Δυστυχώς ήταν σε πολλές περιπτώσεις απληροφόρητοι, δεν μπορούσαν να βοηθήσουν και κάποιοι ήταν απλά τρομαχτικά αγενείς. Πραγματικά απαράδεκτη συμπεριφορά. Αν η διαμονή στοιχίζει 50-70 ευρώ το άτομο είναι οκ για παραπάνω πηγαίντε κάπου άλλου.

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2021
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
Ευχαριστούμε, 436vassilist
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η ioannis avdelas, Γενικός Διευθυντής του Grecotel Casa Marron, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 30 Αυγούστου 2021

Αγαπητέ κύριε, καλημέρα.

Σας ευχαριστούμε που περάσατε στο Grecotel Casa Marron τις καλοκαιρινές σας διακοπές και για τον προσωπικό σας χρόνο να μοιραστείτε μαζί μας τις εντυπώσεις σας, οι οποίες είναι πολύ σημαντικές για εμάς, καθώς πάντα προσπαθούμε για το καλύτερο.
Διαβάσαμε με προσοχή τις εντυπώσεις σας και θα θέλαμε στο σημείο αυτό να σας πούμε ότι λυπούμαστε ιδιαίτερα για την αρνητική εμπειρία που είχατε στο ξενοδοχείο μας. Θα θέλαμε να σας τονίσουμε πως το ξενοδοχείο μας φημίζεται για την εξυπηρέτηση που παρέχει σε όλους τους διαμένοντες και ειδικά για τη συμπεριφορά του προσωπικού του, παρόλα αυτά θα διερευνήσουμε εκτενώς το εν λόγω θέμα διότι πρώτη μας προτεραιότητα είναι η φροντίδα των επισκεπτών μας. Για μία ακόμη φορά σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στο ξενοδοχείο μας, ελπίζουμε να σας καλωσορίσουμε και πάλι στο Grecotel Casa Marron και να σας προσφέρουμε την «αυθεντική» αίσθηση της φιλοξενίας Grecotel.

Με εκτίμηση
Αβδελάς Ιωάννης

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές