Ειχαμε κάνει κράτηση 2 μήνες πριν για το συγκεκριμένο κατάλυμα και ΜΙΑ μέρα πριν την άφιξή μας, έπειτα απο δικη μας πρωτοβουλία να επικοινωνήσουμε μαζι τους τηλεφωνικώς για την ώρα άφιξής μας κτλπ (μετά από πολλές προσπάθειες γιατί δεν σήκωναν ούτε τα τηλέφωνα), ΜΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ η υπεύθυνη ότι η κράτηση μας είναι για αλλη τοποθεσία και άλλο κατάλυμα με λιγότερες παροχές... (Η συγκεκριμένη διαθέτει 2 καταλύματα σε 2 διαφορετικές περιοχές)... Η μόνη επιλογή που μας έδινε ηταν να μας δώσει πίσω την προκαταβολή που τους ειχαμε δωσει, χωρίς να αναφερθεί σε κάποια εκτύπωση λόγω της αναστάτωσης που μας προκάλεσε και των χαμηλότερων παροχών που διέθετε το καταλυμα που μας μετέφερε. Να μας έδινε πίσω την προκαταβολή να την καναμε τι? ΜΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΩ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΑΛΛΟ ΚΑΤΑΛΥΜΑ... Ή μήπως να ακυρώσω το ταξίδι μου που εχω ηδη προπληρώσει τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και έχω κανονίσει το πρόγραμμα μου? Επιλογή...Μονόδρομος...
Δυστυχώς, η πράξη αυτη δεν είναι ενα τυχαίο γεγονός απο λάθος, αλλα γίνεται σε επαναλαμβανόμενη βαση... Και φυσικά για προφανείς λόγους... Οι οποίοι ειναι: το ότι θέλουν να βολεψουν τους δικούς τους που διαμένουν και περισσότερο καιρό. Σκοπός μόνο το κέρδος.
Η υπεύθυνη δεν ζήτησε ούτε συγγνώμη ούτε ηρθε να μας υποδεχτεί παρά μόνο εμφανίστηκε την τελευταία μερα καθότι έπρεπε να πληρωθεί.
ΜΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣΠερισσότερα
2
0
0
0
2