Κάναμε μια σχετική κριτική για τη συμπεριφορά του προσωπικού , και αφού το θέμα «διευθετήθηκε» την ίδια μέρα , οι σερβιτόροι γελούσαν μαζί μας. Στο δωμάτιο μας υπήρχαν αμέτρητα μυρμήγκια και αφού έκαναν μια υποτιθέμενη απολύμανση , τα μυρμήγκια ήταν ακόμα εκεί , την τελευταία μέρα σαν «χάρη» για να σβήσουμε και την αρνητική κριτική που είχαμε κάνει μας έβαλαν σ ένα άλλο δωμάτιο μέχρι την αναχώρηση , στην αρχή μείναμε άναυδοι με το δωμάτιο , καθώς ήταν ανώτερο απο αυτό που μέναμε αλλά διακρίναμε μεγαλύτερο πρόβλημα με τα μυρμήγκια , τόσο που το βιντεοσκοπισαμε ,καθώς σκαρφάλωναν στα παπούτσια μας . Πήγαμε λοιπόν στη ρεσεψιόν αμέσως διότι ήδη είχαμε βίωσει μια τραγική εμπειρία με το προσωπικό και την καθαριότητα ώστε να φύγουμε οσο τον δυνατόν πιο γρήγορα , ζητήσαμε τον διευθυντή ώστε να του δείξουμε το βίντεο και μας είπαν πως ξεκουράζεται και έμμεσα μας είπαν να μην τον ενοχλήσουμε . Απαράδεκτο για έναν διευθυντή 5αστερου ξενοδοχείου να είναι απών απο την εργασία του και επίσης να μην μπορείς να επικοινωνήσεις και μαζί του, να τονίσω πως ο διευθυντής ήταν γενικώς άφαντος σε σχέση με αλλά ξενοδοχεία όπου ο διευθυντής είναι φιλόξενος και μιλάει στον κόσμο . Βάση της δικιάς μας εμπειρίας σε ξενοδοχεία ήταν απλά απαράδεκτο . Μετα απο την αρχική τηλεφωνική επικοινωνία με τον διευθυντη , ήρθε στο ξενοδοχείο και η αντιμετώπιση του προς αυτά που αναφέραμε ήταν άκρως επιθετική , τόσο που μας έβαλε τις φωνές . Επίσης , μια κυρία που πιθανώς να είναι η γραμματέας του μας απάντησε πως «σιγα μυρμήγκια είναι» και της απαντήσαμε να πάει εκείνη να μείνει μαζί τους . Πραγματικά το προσωπικό χαλάει όλη την εικόνα του ξενοδοχείο , ο μόνος άξιος εργαζόμενος που αντιλαμβάνεται και γνωρίζει το αντικείμενο είναι ο μετρ του εστιατορίου. Να επιλέγετε με μεγαλύτερη προσοχή το προσωπικό σας και να δέχεστε τις κριτικές ή τουλάχιστον να έχετε λίγο φιλότιμο , οχι όλα να αφορούν τα χρήματα . Καταφέρατε να χαλάσετε τις διακοπές ενός ζευγαριού με την αποτρόπαια συμπεριφορα σας.