Οι φωτογραφίες που είχαμε δει πριν κάνουμε την κράτηση δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα. Μέναμε στο ισόγειο: στενότητα χώρου και δυσοσμία από την αποχέτευση (προφανώς) ήταν αυτά που μας έμειναν... Γενικά, καταβάλλεται προσπάθεια για το μέγιστο κέρδος με το λιγότερο δυνατό κόστος. Ενδεικτικά, αναφέρουμε τη δυσφορία του ξενοδόχου, όταν του ζητήσαμε ένα ρολό χαρτί υγείας (κόστους 0,50!!!), επειδή μας τελείωσε, αλλά και την απάντησή του: "εδώ δεν είναι ξενοδοχείο", όταν μετά από 3 μέρες ζητήσαμε καθαρές πετσέτες. Ωστόσο, θα είμασταν άδικοι να μην αναφερθούμε στην άμεση ανταπόκρισή τους να μας εξυπηρετήσουν στο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε με την έλλειψη ζεστού νερού.