Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (2.558)
Φιλτράρισμα κριτικών
2.558 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1.922
429
132
41
34
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
1.922
429
132
41
34
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
107 - 112 από 2.558 κριτικές
Η κριτική γράφτηκε 25 Φεβρουαρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Πριν λίγες μέρες γυρίσαμε από τον "παράδεισο". ήταν η τρίτη φορά που πηγαίναμε στο Costa Navarino και θα Ξαναπάμε συντομα! Στην υποδοχή παρόλο που έπρεπε να περιμένουμε πολλή ώρα για να κάνουμε το check in, η κοπέλα που μας εξυπηρετησε ήταν πάρα πολύ ευγενική και χαμογελαστή. Το πρωινό ήταν απίστευτο με τόσες πολλές επιλογές που δυσκολευομασταν να διαλέξουμε τι θα πρωτοφαμε. Όπως είπαμε και σε μια πολύ ευγενική κοπέλα με μπλε κουστούμι, η μόνη επισήμανση που έχουμε να κάνουμε είναι ότι είναι το καλύτερο πρωινό που έχουμε δει και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Επειδή τις προηγούμενες φορές είχαμε πάει καλοκαίρι, οι επιλογές που είχαμε για φαγητό και δραστηριοτητες ήταν περιορισμένες αλλά παρόλα αυτά περάσαμε υπέροχα και ανυπομονουμε να ξαναπάμε το καλοκαίρι να φάμε στο Barbouni και να περνάμε όλη μέρα στις πισίνες!

Διαμονή: Φεβρουάριος 2018
1  Ευχαριστούμε, Chara J
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 23 Φεβρουαρίου 2018

Στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο, το οποίο είναι υπέροχο και απίστευτα ενσωματωμένο στο φυσικό περιβάλλον, έχουμε πάει ήδη τρεις φορές, κατά τις οποίες διαπίστωσα βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών.
Την πρώτη φορά που πήγαμε, μου έκανε εντύπωση η συμπεριφορά του προσωπικού. Οι οδηγοί που μας πήγαιναν στα δωμάτια, μας βομβάρδιζαν με συνεχείς ερωτήσεις, θέλοντας να γίνουν φιλικοί. Μας ρώταγαν αν πηγαίναμε πρώτη, φορά, πόσο θα μέναμε κ.λ.π, οι οποίες ήταν ιδιαίτερα αδιάκριτες και τελικά ενοχλητικές. Πιστεύω πως ο πελάτης θα πρέπει να μπορεί, αν θέλει, να ρωτήσει κάποια πράγματα για το χώρο που πηγαίνει και όχι το προσωπικό για αδιάκριτα θέματα, Η συμπεριφορά αυτή παρέπεμπε σε συνοικιακό κομμωτήριο, όπου για να "σπάσει ο πάγος", γίνονται πάντα τυποποιημένες και άνευ φαντασίας ερωτήσεις, όπως "τι θα κάνετε τις γιορτές", "που θα πάτε", "πόσο θα μείνετε".. Οι τέτοιου τύπου ερωτήσεις, αφενός ξεπερνούν τα όρια της διάκρισης και αφετέρου κουράζουν τον πελάτη, ο οποίος μπορεί να θέλει να χαλαρώσει και να μην απαντά σε ερωτήσεις.
Πέραν αυτού, όταν το βράδυ πήγαμε στο ιταλικό εστιατόριο για φαγητό, ήρθε το γκαρσόνι (ηλικίας 22-24ετών περίπου) και είπε στο σύζυγό μου (ηλικίας 52 ετών) ότι το τραπέζι που καθίσαμε (τρία άτομα και ενώ είχε ακόμη πολλά άδεια τραπέζια) "ΜΠΟΡΕΙ" να είναι ρεζερβέ και έπρεπε να πάει να ρωτήσει τη "hostess" αν μπορούμε να καθίσουμε. Δεν πίστευα στα αυτιά μου και πραγματικά ήμουν έτοιμη να πω στο σύζυγό μου να σηκωθούμε να φύγουμε. Εκείνος, πάντα πιο ψύχραιμος, σηκώθηκε στωικά και πήγε να ρωτήσει τη "hostess"!!!, η οποία μας επέτρεψε να καθίσουμε. ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ. Σηκώνεις τον πελάτη, για να πάει να ρωτήσει την κοπέλα στην είσοδο! Τι να πω; ΔΕΝ υπάρχουν λόγια. Το ΔΗΘΕΝ σε όλο του το μεγαλείο.
Κρίμα, Γιατί ο άνθρωπος που έφτιαξε ένα τόσο υπέροχο ξενοδοχείο, για να αναδείξει τον τόπο του, δεν νομίζω είχε τέτοιες συμπεριφορές στο μυαλό του. Η πραγματική ομορφιά υπάρχει στην απλότητα.
Τέλος, ας επαναπροσδιορίσουν λίγο τις τιμές των παροχών, γιατί μπορεί να πηγαίνουμε για ένα τριήμερο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούμε να ξοδέψουμε και άλλα τόσα χρήματα εντός του ξενοδοχείου. Ένα τόσο όμορφο μέρος, επιβάλλεται να είναι προσιτό σε όσον το δυνατό περισσότερο κόσμο και να μην αφορά μόνο μια συγκεκριμένη κοινωνική και οικονομική τάξη.

Συμβουλή: Ολα τα δωμάτια είναι υπέροχα. Αυτά που είναι κοντά στη θάλασσα και έχουν δική τους πισίνα είναι τέλεια
  • Διαμονή: Μάρτιος 2017, ταξίδι με οικογένεια
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
1  Ευχαριστούμε, Maria D
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 27 Ιανουαρίου 2018

Θαυμασιο,υπεροχη παρουσιαση πρωινου,,πολυ αναυπαυτικα στρωματα και μαξιλαρια!!Ευγεναστατο και φιλικο προσωπικο που εδινε αμασα λυση σε οποιοδηποτε προβλημα.Απο τα καλυτερα ξενοδοχεια που εχουμε επισκεφθει.Θα ξαναπαμε σιγουρα!!!!!

Διαμονή: Σεπτέμβριος 2017
Ευχαριστούμε, 2.013.354
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 25 Ιανουαρίου 2018

Οτι και να πω λιγο αν δεν το δεις στην πραγματικοτητα...πραγματικό στολίδι όλο το συγκρότημα που σε κάνει να ερωτευτείς να ονειρευτεί..να μην θέλεις να φύγεις!!!!οι παροχές απίστευτες.η καθαριότητα παντού!τα facilities πολλά!!το service τέλειο!!!!Ανυπομονώ να ξαναπάω και αυτήν την φορά να μείνω στο Romanos!!!

Διαμονή: Μάιος 2017
1  Ευχαριστούμε, ΔΗΜΗΤΡΑ Π
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 15 Ιανουαρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ένα εξαιρετικό resort χτισμένο σε μια μαγευτική τοποθεσία ιδανικό για οικογένεια, το πρωσοπικο πάντα πρόθυμο να εξυπηρετήσει και μια γκαμα υπηρεσιών που θα ικανοποιήσει και τον πιο δύσκολο ταξιδιώτη!!!

Διαμονή: Αύγουστος 2017, ταξίδι με οικογένεια
Ευχαριστούμε, Dimitrios N
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές