Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (2.283)
Φιλτράρισμα κριτικών
2.284 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1.190
769
208
74
43
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
1.190
769
208
74
43
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
4 - 9 από 2.284 κριτικές
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε από: Αγγλικά. Προβολή πρωτότυπου
Η κριτική γράφτηκε 5 Οκτωβρίου 2010

Μόλις γυρίσαμε από ένα ωραίο ταξίδι στη Μπριζ, (μείναμε στο Novotel Μπριζ, πολύ ωραίο ξενοδοχείο). Δεν περιμέναμε ποτέ ότι θα βρίσκαμε τόσο κακή ποιότητα στο Sofitel - ένα ξενοδοχείο 4 αστέρων από τα Accor. Ο λόγος που παραπονιόμαστε είναι επειδή το δωμάτιο ήταν χάλια, και ο διευθυντής, κύριος Arnaud Patrick, υποσχέθηκε ότι θα μας δώσει δωρεάν καλύτερο δωμάτιο χωρίς κανένα πρόβλημα. Όταν το είπαμε στη ρεσεψιόν, του τηλεφώνησαν αλλά τους είπε ότι δεν είχε πει τίποτα τέτοιο. Προτείνουμε αυτό το ξενοδοχείο αν θέλετε να δώσετε ένα σωρό λεφτά για σπασμένα έπιπλα από το ΙΚΕΑ και τη χειρότερη υπηρεσία όλων των εποχών.

2  Ευχαριστούμε, Frederic16
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.Υποβλήθηκε αρχικά σε Αγγλικά στις www.tripadvisor.com. Προβολή πρωτότυπου
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 28 Ιουλίου 2018

  • Διαμονή: Ιούλιος 2018, ταξίδι με φίλους
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Julie B, Responsable commercial του Sofitel Brussels Le Louise, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 30 Ιουλίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 21 Ιουλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Ιούλιος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Julie B, Responsable commercial του Sofitel Brussels Le Louise, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 24 Ιουλίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 21 Ιουλίου 2018

  • Διαμονή: Ιούλιος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Αξία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Julie B, Responsable commercial του Sofitel Brussels Le Louise, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 24 Ιουλίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 2 Ιουλίου 2018

  • Διαμονή: Ιούνιος 2018, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Accorhotels.com
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Julie B, Responsable commercial του Sofitel Brussels Le Louise, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 20 Ιουλίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές