Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ”
Κριτική για: TUI fly Belgium (formerly Jetairfly)


Η κριτική γράφτηκε 21 Ιουλίου 2016

Ταξίδευα για πρώτη φορά με την μόλις 6 μηνών κόρη μου και τους γονείς μου.
Είχα προπληρώσει συγκεκριμένες θέσεις και μπροστά μέσα στο αεροπλάνο για να εξασφαλίσω περισσότερο χώρο για την μικρή μου μιας και δεν είχε δικαίωμα σε ξεχωριστή θέση στο αεροπλάνο.
Η εν λόγω αεροπορική εταιρεία έκρινε σκόπιμο να τροποποιήσει δύο μέρες πριν την αναχώρηση την πτήση και από απευθείας πτήση που ήταν αρχικά, να την μετατρέψει σε πτήση με ενδιάμεσο σταθμό (stopover) την Θεσσαλονίκη χωρίς καν να μας ενημερώσει.
Αλλάζοντας την πτήση όμως θεώρησε καλό γιατί την βόλευε, να ναυλώσει μεγαλύτερο αεροσκάφος για την συγκεκριμένη πτήση και να πουλήσει έτσι σε βάρος κάποιων πελατών της όπως εμάς παραπάνω θέσεις.
Κατά συνέπεια και χωρίς πάλι κανείς να μας ενημερώσει καθ'οιονδήποτε τρόπο, μας άλλαξε τις θέσεις μας από την τρίτη και τέταρτη σειρά και μας τοποθέτησε αυθαιρέτως στην δέκατη τρίτη σειρά, μη λαμβάνοντας υπ'όψιν καν το γεγονός ότι εγώ είχα πληρώσει για να προκρατήσω για ευνόητους λόγους τις συγκεκριμένες θέσεις (ταξίδι με βρέφος).
Καθ'όλη την διάρκεια του ταξιδιού μας οι υπάλληλοι της εταιρείας δεν ήταν καθόλου εξυπηρετικοί καίτοι έβλεπαν ότι ταξίδευα με ένα βρέφος. Το μωρό μου ταξίδεψε από Βρυξέλλες προς Θεσσαλονίκη και για δύο ώρες ενώ κοιμόταν πάνω στον ώμο του πατέρα μου και ενώ ο ίδιος, εγώ και η μητέρα μου βρισκόμασταν στριμωγμένοι στην δέκατη τρίτη σειρά όπως προείπα χωρίς να έχουμε καθόλου περιθώρια να ξεμουδιάσουμε έστω τα πόδια μας απλώνοντάς τα για λίγα δευτερόλεπτα η κουνώντας τα επιτόπου.
Μετά την επιστροφή μας σην Αθήνα, προέβην σε καταγγελία-διαμαρτυρία συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα στο site της εν λόγω εταιρείας προκειμένου να καταγγείλω όλα όσα εξέθεσα εδώ και προκειμένου επίσης να ζητήσω την επιστροφή των 21 ευρώ που είχα καταβάλει προκειμένου να εξασφαλίσω θέσεις για εμένα και την οικογένειά μου στο μπροστινό μέρος του αεροσκάφους.
Μέχρι και σήμερα, Πέμπτη 21 Ιουλίου, κανένας από την εταιρεία δεν εδέησε να επικοινωνήσει μαζί μου εκ μέρους της εταιρείας προκειμένου να με ενημερώσει για το αποτέλεσμα της καταγγελίας μου.
Αποφάσισα ότι θα ήταν και η τελευταία φορά που θα ταξίδευα με την εν λόγω εταιρεία .

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
1  Ευχαριστούμε, Melelef
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (1.919)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

1 - 5 από 1.919 κριτικές

Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 12 Ιουλίου 2017

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 8 Ιουλίου 2017

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 30 Ιουνίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 28 Ιουνίου 2017

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.