Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ”
Κριτική για: Wizz Air


Η κριτική γράφτηκε 5 Μαρτίου 2021

Είχαμε κλείσει δύο συνεχόμενες πτήσεις.Πόρτο - Βιέννη και μετά Βιέννη - Πόρτο. Η πρώτη πτήση άλλαξε ημερομηνία και πήγαμε στη Βιέννη με άλλη πτήση άλλης εταιρείας την οποία πληρώσαμε πανάκριβα γιατί η αναβολή έγινε την τελευταία στιγμή. Όσο για να χρήμα τα της πτήσης που αναβλήθηκε τα πήραμε μετά από 8 μήνες !!! Επίσης, τα εισιτήρια από Βιέννη για Θεσσαλονίκη δεν μας άφηνε η εταιρεία να τα βγάλουμε ηλεκτρονικά (παρόλο που όταν τα κλείσαμε δεν μας είπε τίποτα) με αποτέλεσμα να αναγκαστούμε να πληρώσουμε 95 ευρώ στο αεροδρόμιο της Βιέννης για να εκδοθούν.

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιούλιος 2020
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
Ευχαριστούμε, givisisdim
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (16.846)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

2 - 6 από 16.846 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 25 Φεβρουαρίου 2021

Θέλετε να λέγεστε και εταιρία ;;;; Είστε τσαρλατάνοι και απατεώνες με τους χειρότερους υπαλλήλους 100 εισιτήρια δωρεάν να μου δίνατε ΔΕΝ θα τα έπαιρνα γιατί είστε απαράδεκτοι αγενέστατοι κλέφτες απατεώνες και με πολιτική μαφιόζικη να αρπάζεται χρήματα την τελευταία στιγμή εκμεταλλεύεστε την αδύναμη θέση των Πελατων σας οι οποίοι κάποια στιγμή θα σας πάρουν χαμπάρι βρομόσκυλα

Ημερομηνία ταξιδιού: Φεβρουάριος 2021
1  Ευχαριστούμε, ellinnorge
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 25 Φεβρουαρίου 2021

Πως είναι δυνατών ο κόσμος να ταξιδεύει με αυτούς ;;;;; Δεν το καταλαβαίνω αυτό εύχομαι ολόψυχα καλή πτώχευση και ποτε ξανά στην αγορά τέτοιες μη σοβαρές εταιρίες μια φορά ταξίδεψα πρώτη και τελευταία αν και νομίζω ότι είστε σε καλό δρόμο γιατί έτσι όπως πάτε σε λίγο καιρό θα σας μάθουν και οι πέτρες το τι ακριβός κάνετε δηλαδή πως χρεώνεται τον κόσμο τελευταία στιγμή ΝΤΟΠΗ σας και μόνο ΝΤΡΟΠΗ

Ημερομηνία ταξιδιού: Φεβρουάριος 2021
Ευχαριστούμε, ellinnorge
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 9 Ιανουαρίου 2021

Ταξιδεψαμε με την wizz air μαζί με τα παιδιά μας τον Αύγουστο.Παρα τις αρνητικές κρητικές που διάβαζα πηγαν ολα μια χαρά!!οικονομικη εταιρεία,ανετο και καθαρο αεροπλάνο, ευγενικο προσωπικο(Δεν μιλούν γρι ελληνικα), Αμεση εξυπηρέτηση σε ο,τι χρειαστείτε.Απλα πρωτου κλεισετε εισητηρια, ενημερωθείτε για όλα διότι δεν γίνεται επιστροφή χρηματων σε τίποτα!!Με εμας λόγω σωστής ενημέρωσης πηγαν ολα καλά!!ομορφο και ήρεμο ταξίδι!!Την συστήνω ανεπιφύλακτα!!

Ημερομηνία ταξιδιού: Αύγουστος 2020
1  Ευχαριστούμε, Gewrgia_Dikon
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 5 Δεκεμβρίου 2020

Η χειρότερη εταιρεία ever!!!Λιγο πριν κλείσουν τα σύνορα της Ελλάδας και εγώ να ψάχνω απεγνωσμένα εισητηριο για να γυρίσω Κέρκυρα από όπου και είμαι διότι είμαι φοιτήτρια στο Λονδίνο.
Βρίσκω εισητηριο από Λονδίνο μέσω Βουδαπεστης για να παω Θεσσαλονίκη.Διαβαζω την πολιτική,κανόνες κτλ να σιγουρευτώ ότι δεν θα αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα.Ξενοικιζω το δωμάτιο μου ξέροντας πως θα επιστρέψω μετά από αρκετό διάστημα,τα μαζεύω και την επόμενη μέρα ξεκινάω για το αεροδρόμιο.Αφού φτάνω στο αεροδρόμιο και παω στο desk της συγκεκριμένης εταιρείας ανακοινώνουν σε εμένα και σε πολλους Ελληνες ότι δεν μπορούν να μας αφήσουν να επιβιβαστούμε διότι η Βουδαπέστη δέχεται μόνο μονιμους κατοίκους.
Παρολα αυτά το εισητηριο για Ελλάδα ήταν μέσω Βουδαπέστης και όχι μόνο αυτό δεν ανέφεραν τίποτα όταν έκλεισα το εισητηριο. Παρά τις διαμαρτυρίες μας δεν μας άφησαν να επιβιβαστούμε με αποτέλεσμα ένα μεγάλο ποσοστό από εμάς να μείνουμε στο αεροδρόμιο προσπαθώντας να βρούμε λύση...μεταξύ μας!!!!Διοτι το προσωπικό της wizz air ήταν αγενέστατο ,δεν μας βοήθησαν,δεν μας παρέπεμψαν κάπου αλλου και το κερασάκι στην τούρτα;;;Μας υποσχέθηκαν πλήρης επιστροφή χρημάτων!!Πολλοι από εμάς αναγκαστήκαμε να πληρώσουμε 300- 400 ευρώ για να γυρίσουμε στις πόλεις μας ενώ άλλοι (μέσα σε αυτούς και γω) να μείνω 24ώρο στο αεροδρόμιο καθώς είχα ξενοικιασει το δωμάτιο μου. Περιττό να πω ότι μεχρι σήμερα έχω πάρει άπειρα τηλέφωνα στα κεντρικά της εταιρείας με το προσωπικό να μου λέει ότι δεν φταινε σε κάτι ,ότι δεν μπορούν να κάνουν απολύτως τπτ και ότι δεν θα επιστρέψουν ούτε έστω ένα μέρος των χρημάτων του εισιτηρίου διότι δεν ήταν δικός τους λάθος. Εκανα τοσα τηλεφωνήματα που όχι μόνο έχασα τα 150 ευρώ του εισιτηρίου της πτήσης μου αλλά φουσκωσα και τον λογαριασμό του σταθερού τηλεφώνου μου στα 100 ευρώ για να βγάλω ακρη με μια αντιεπαγγελματική και αναξιόπιστη εταιρεία που πραγματικά δεν την προτείνω σε κανέναν.Είναι απατεώνες και σε τέτοιες δύσκολες μέρες κοιτάνε μόνο να επωφεληθούν και όχι να δείξουν λίγη ανθρωπιά και επαγγελματισμό όπως κάνουν άλλες εταιρείες!!!Και όσο για όλους εσάς που αναρωτιέστε αν θα πάρετε πίσω τα λεφτά σας ..Guess what??Μολις τους κάναμε το καλύτερο δώρο μιας και διανύουμε δύσκολες στιγμές μεγάλης κρίσης.

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2020
3  Ευχαριστούμε, Tailanddreamer
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
© 2021 TripAdvisor LLC Με την επιφύλαξη όλων των νόμιμων δικαιωμάτων.

Αυτή είναι η έκδοση του ιστότοπού μας που απευθύνεται σε όσους ομιλούν Ελληνικά και βρίσκονται εδώ: Ελλάδα. Αν είστε κάτοικος άλλης χώρας ή περιοχής, επιλέξτε την κατάλληλη έκδοση του Tripadvisor για τη χώρα σας στο αναπτυσσόμενο μενού.