Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Τραγικοι!!”
Κριτική για: Wizz Air


Η κριτική γράφτηκε 4 Μαρτίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ξεκιναμε με την μη προειδοποιηση οτι ο προορισμος απο θεσσνικη γινεται Καβαλα ! Παμε στα τελειως αφυσικα οριο βαλιτσων ( δεν δεχονται οποιαδηποτε τσαντα στο αεροπλανο οσο μικρη και αν ειναι χωρις να πληρωσεις )που ειναι πολυ χαμηλοτερα ισα ισα για το προστιμο κσι τελειωνουμε με το οτι μας παρατησαν Καβαλα χωρις να βαλουν κατι να μας παει θεσσνικη ευκολα ακομη και ας πληρωναμε καποιο ποσο ! Απλα απαραδεκτοι τιποτα περρισοτερο τιποτα λιγοτερο!υγ το προστιμο ειναι 75ε σε πτηση των 35ε!!!!

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
4  Ευχαριστούμε, Κώστας Κ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (9.419)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

31 - 35 από 9.419 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 26 Φεβρουαρίου 2018

Ταξίδεψα πρώτη φορά με την wizz air και έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Σχέση ποιότητας και τιμής!!!! Το αεροπλάνο καθαρό, οι αεροσυνοδοί ευγενικοί, ευχάριστη πτήση (ομαλή απογειωση- προσγειωση), τα προϊόντα που παρείχαν στην πτήση σε πάρα πολύ οικονομικες τιμές. Το μόνο αρνητικό η προφορα των αεροσυνοδων, οι ανακοινώσεις γίνονταν φυσικά στα αγγλικά αλλά δυσκολεύομουν να τους καταλάβω. Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!!!
Σίγουρα θα ξαναταξιδεψω με wizz air!!!!

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
2  Ευχαριστούμε, Fani M
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 5 Φεβρουαρίου 2018

Μια χαρά εταιρεία. όλα όπως τα έγραφε στην ιστοσελίδα της. Για όλους αυτούς που γράφουν για τις χρεώσεις στις βαλίτσες και τα λοιπά, ας προσέχατε. ΔΙΑΒΑΣΤΕ τις οδηγίες που γράφει και όταν κλείνετε το εισιτήριο και όταν σας έρχονται τα email. Το αναφέρει σε τουλάχιστον 5 σημεία μέχρι να πας να πληρώσεις, ότι επιτρέπεται μόνο μία χειραποσκευή έως 10 κιλά και τίποτα άλλο! Τι δεν καταλαβαίνεις. Είναι ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ αν δεν το διάβασες και όχι να κάνεις φασαρία στην εταιρεία και το πιο σημαντικό να συμπεριφέρεσαι ως ΖΩΟ στους αεροσυνοδούς (μου έτυχε τέτοιο περιστατικό κατά την επιστροφή) και να περιμένεις από αυτούς να συνεχίσουν να είναι ευγενικοί. Για αυτό είναι και οικονομική. Η κάθε εταιρεία έχεις τους δικούς της κανόνες. οφείλεις ή να συμφωνήσεις ή να κλείσεις κάπου αλλού.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
9  Ευχαριστούμε, Vagelis F
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 16 Ιανουαρίου 2018

Είχαμε την ατυχία να την προτιμήσουμε στην περίοδο που το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης δεν θα μπορούσε μας εξυπηρετήσει . Απερίγραπτη η ταλαιπωρία για να φύγουμε μέσω Καβάλας .
Η ψυχρολουσία όμως ήταν άλλη , όταν στο έλεγχο των καρτών επιβίβασης μας ανάγκασαν ,
ή να ταξιδέψουμε χωρίς σακκίδιο πλάτης , ή να πληρώσουμε για δεύτερη αποσκευή 65 Ευρώ .
Στην αναχώρηση μας από την Ελλάδα δεν είχε δημιουργηθεί κανένα αντίστοιχο θέμα θέμα , κι ούε και είχε γίνει σχετική ενημέρωση . Το θεωρήσαμε απαράδεκτο .

7  Ευχαριστούμε, Γεωργιος Π
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 27 Δεκεμβρίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Η πτήση μας είναι στις 3 Ιανουαρίου και φυσικά έχει μεταφερθεί στο αεροδρόμιο της Καβάλας. Αφού δεν απαντούσαν στο τηλέφωνο του SKG, αποφάσισα να πληρώσω 6 ευρώ (!!!) για να μιλήσω 4 λεπτά στο τηλέφωνο μαζί τους ώστε να είμαι βέβαιος αν υπάρχει μετακίνηση από Θεσσαλονίκη προς το αεροδρόμιο της Καβάλας. Ο υπάλληλος στο τηλέφωνο φαινόταν στα χαμένα και τελικά με διαβεβαίωσε ότι θα υπάρχουν λεωφορεία, απλώς θα πρέπει να είμαστε στο αεροδρόμιο 4:30 ώρες πριν την πτήση. Δεν πείστηκα και πολύ αλλά πάτησα "αποδοχή" στην αλλαγή της πτήσης για να μου έρθει αμέσως ΜΕΤΑ email που έλεγε πως πρέπει να φροντίσουμε για τη μεταφορά μας. Είμαι πάρα πολύ απογοητευμένος και δεν πρόκειται να ξαναταξιδεψω ποτέ με Wizzair. Ελπίζω να μη μας επιφυλάσσουν κι άλλες εκπλήξεις!

8  Ευχαριστούμε, Panagiotis P
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.