Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ”
Κριτική για: Wizz Air


Η κριτική γράφτηκε 5 Φεβρουαρίου 2018

Μια χαρά εταιρεία. όλα όπως τα έγραφε στην ιστοσελίδα της. Για όλους αυτούς που γράφουν για τις χρεώσεις στις βαλίτσες και τα λοιπά, ας προσέχατε. ΔΙΑΒΑΣΤΕ τις οδηγίες που γράφει και όταν κλείνετε το εισιτήριο και όταν σας έρχονται τα email. Το αναφέρει σε τουλάχιστον 5 σημεία μέχρι να πας να πληρώσεις, ότι επιτρέπεται μόνο μία χειραποσκευή έως 10 κιλά και τίποτα άλλο! Τι δεν καταλαβαίνεις. Είναι ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ αν δεν το διάβασες και όχι να κάνεις φασαρία στην εταιρεία και το πιο σημαντικό να συμπεριφέρεσαι ως ΖΩΟ στους αεροσυνοδούς (μου έτυχε τέτοιο περιστατικό κατά την επιστροφή) και να περιμένεις από αυτούς να συνεχίσουν να είναι ευγενικοί. Για αυτό είναι και οικονομική. Η κάθε εταιρεία έχεις τους δικούς της κανόνες. οφείλεις ή να συμφωνήσεις ή να κλείσεις κάπου αλλού.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
9  Ευχαριστούμε, Vagelis F
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (9.371)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

33 - 37 από 9.371 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 16 Ιανουαρίου 2018

Είχαμε την ατυχία να την προτιμήσουμε στην περίοδο που το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης δεν θα μπορούσε μας εξυπηρετήσει . Απερίγραπτη η ταλαιπωρία για να φύγουμε μέσω Καβάλας .
Η ψυχρολουσία όμως ήταν άλλη , όταν στο έλεγχο των καρτών επιβίβασης μας ανάγκασαν ,
ή να ταξιδέψουμε χωρίς σακκίδιο πλάτης , ή να πληρώσουμε για δεύτερη αποσκευή 65 Ευρώ .
Στην αναχώρηση μας από την Ελλάδα δεν είχε δημιουργηθεί κανένα αντίστοιχο θέμα θέμα , κι ούε και είχε γίνει σχετική ενημέρωση . Το θεωρήσαμε απαράδεκτο .

7  Ευχαριστούμε, Γεωργιος Π
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 27 Δεκεμβρίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Η πτήση μας είναι στις 3 Ιανουαρίου και φυσικά έχει μεταφερθεί στο αεροδρόμιο της Καβάλας. Αφού δεν απαντούσαν στο τηλέφωνο του SKG, αποφάσισα να πληρώσω 6 ευρώ (!!!) για να μιλήσω 4 λεπτά στο τηλέφωνο μαζί τους ώστε να είμαι βέβαιος αν υπάρχει μετακίνηση από Θεσσαλονίκη προς το αεροδρόμιο της Καβάλας. Ο υπάλληλος στο τηλέφωνο φαινόταν στα χαμένα και τελικά με διαβεβαίωσε ότι θα υπάρχουν λεωφορεία, απλώς θα πρέπει να είμαστε στο αεροδρόμιο 4:30 ώρες πριν την πτήση. Δεν πείστηκα και πολύ αλλά πάτησα "αποδοχή" στην αλλαγή της πτήσης για να μου έρθει αμέσως ΜΕΤΑ email που έλεγε πως πρέπει να φροντίσουμε για τη μεταφορά μας. Είμαι πάρα πολύ απογοητευμένος και δεν πρόκειται να ξαναταξιδεψω ποτέ με Wizzair. Ελπίζω να μη μας επιφυλάσσουν κι άλλες εκπλήξεις!

8  Ευχαριστούμε, Panagiotis P
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 17 Δεκεμβρίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Το μόνο θετικό της συγκεκριμένης αεροπορικής είναι τα οικονομικά εισητήρια.

Κατά τα άλλα:
1. Η πτήση της επιστροφής μας άλλαξε ώρα ξαφνικά γιατί έτσι
2. Δύο μέρες πριν αναχωρήσουμε για το ταξίδι οι πτήσεις αναχώρησης και άφιξης αλλάζουν αεροδρόμιο και από εκεί που πετούσαμε από και προς Θεσσαλονίκη βρισκόμαστε να πετάμε αντίστοιχα από και προς Καβάλα
3. Κάνουμε ωραιότατο τσεκ ιν στην Καβάλα με την χειραποσκευή μας και την τσάντα ώμου με τα πορτοφόλια μας και τα σχετικά χωρίς να μας πει κανείς τίποτα, αλλά στο τσεκ ιν στη Βουδαπέστη μας πληροφορούν ότι αν δεν εξαφανίσουμε ως δια μαγείας την τσάντα ώμου θα μας την χρεώσουν 65€
4. Μετά το τσεκ ιν στη Βουδαπέστη μας έχουν να περιμένουμε για 30 λεπτά μέσα στον παγετό και όρθιοι σε μια ουρά έξω από ένα container όπου γινόταν ο "έλεγχος" προκειμένου να επιβιβαστούμε στο αεροπλάνο
5. Καμία οργάνωση στο αεροδρόμιο της Βουδαπέστης και αγενέστατο προσωπικό εντός και εκτός αεροπλάνου (συμπεριλαμβανομένων και των οδηγών των λεωφορείων που μας μετέφεραν από και προς Καβάλα)

Διαβάζοντας και τα υπόλοιπα σχόλια που έχουν γίνει διαπιστώνω ότι δεν πρόκειται για τυχαίο περιστατικό, αλλά για τυπική συμπεριφορά της συγκεκριμένης αεροπορικής.

Συμπέρασμα: πάρτε όσο το δυνατόν μικρότερη βαλίτσα και ελέγχετε τα email σας συνεχώς γιατί όλα είναι στον αέρα κυριολεκτικά και μεταφορικά.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
7  Ευχαριστούμε, Despoina M
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 11 Δεκεμβρίου 2017

ειχαμε πολυ κακη εμπειρια απο ακυρωση που εντελει δεν ηταν ακυρωση με αυτα που γινονται στο αεροδρομιο μακεδονια ακομη μια low cost καθολου αξιοπισυτη πλεον μετα απο αυτο και καποιες αλλες νηλες που παθαμε με ραιν μονο aegean για να χουμε το κεφαλι αμς ησυχο...

    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Φαγητό και ποτό
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
3  Ευχαριστούμε, manoscreates
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.