Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Καθυστέρηση κ στις 4 πτήσεις,χωρίς αποζημίωση”
Κριτική για: Turkish Airlines


Η κριτική γράφτηκε 2 Ιανουαρίου 2025

Τέσσερις πτήσεις με αργοπορία όλες!!Χάσαμε 2 μέρες ξενάγηση κ πολλές ώρες ταλαιπωρία κ αναμονή. Δεν δίνουν αποζημίωση

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2024
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
Ευχαριστούμε, 606effied
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Κριτικές (37.856)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

3 - 7 από 37.856 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 20 Δεκεμβρίου 2024

Εάν επιλέξετε την πτήση Αθήνα Νέα Υόρκη - Νιούαρκ μέσω Κωνσταντινούπολης να είστε προετοιμασμένοι ότι οι βαλίτσες σας θα μείνουν στην Κωνσταντινούπολη. Ταξιδέψαμε στις 18/12 με τα δρομολόγια TK1850 ATH -IST 15:50-18:30 ( το δρομολόγιο έφτασε 30 λεπτά νωρίτερα στην IST από τον προγραμματισμένο) και μετά πήραμε το TK29 19:30 - 22:35 IST-NEWARK. Όσοι επιβάτες ήμασταν από Αθήνα κάνεις δεν παρέλαβε βαλίτσες. Το δρομολόγιο αυτό το κάνει κάθε ημέρα οπότε καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό. Όσο για το NEWARK συμπληρώσαμε κάτι μπακαλόχαρτα για να δηλώσουμε απωλεσθέντα. Ουδέποτε πήραμε αριθμό αναφοράς. Φυσικά ακόμα δεν έχουμε παραλάβει κάτι και η εξυπηρέτηση πελατών αυτοματοποιημένη. Μακριά.

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2024
3  Ευχαριστούμε, 939christosb
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Η κριτική γράφτηκε 26 Αυγούστου 2024

μεγάλη καθυστέρηση, ανεπαρκής ενημέρωση, προσπάθεια αποφυγής της αποζημίωσης που οφείλουν, απόν προσωπικό κατά τη διάρκεια της πτήσης, μενού που δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιούλιος 2024
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
Ευχαριστούμε, Stefanos P
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Η κριτική γράφτηκε 17 Αυγούστου 2024

Μας ακυρωσαν αγορασμενες θεσεις 6 ατομων που ειχαμε αγορασει επιτηδες ολοι μαζι για να ειμαστε η παρεα. Ακομα κ τα ανηλικα τα εβαλαν να κατσουν μονα τους. Παιρνω τηλ για επιστροφη χρηματων κ μια απαντηση. δεν μπορω να τους βρω κ στο μαιλ δεν απαντουν επισης. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. 8 ατομα τα αφησαν εκτος αεροπλανου γιατι ηταν overbooking . Δυστυχως αρχισε κ αυτη η αεροπορικη να κανει τα ιδια λαθη

Ημερομηνία ταξιδιού: Αύγουστος 2024
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
Ευχαριστούμε, Alexia K
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Η κριτική γράφτηκε 3 Ιουνίου 2024

Δουλεύω ως Αρχηγός Γκρουπ σε χώρες της Ασίας εδώ και 25 χρόνια και έχω περάσει χιλιάδες ώρες μέσα σε αεροπλάνα. Ωστόσο, αυτό που μου συνέβη δύο φορές με τις τουρκικές αερογραμμές μέσα σε 4 μήνες είναι πρωτόγνωρο και άκρως εξοργιστικό.
Στις 6 Φεβρουαρίου έκανα αρκετά νωρίς check in με το γκρουπ μου στο αεροδρόμιο της Κατμαντού του Νεπάλ για την πτήση της επιστροφής στην Αθήνα. Η πτήση έφυγε με 90 λεπτά καθυστέρηση και όταν φτάσαμε στην Κωνσταντινούπολη το βράδυ, μας ενημέρωσαν ότι είχαμε χάσει την ανταπόκρισή μας και πως θα διανυκτερεύαμε στη Κωνσταντινούπολη. Το επόμενο πρωί φτάσαμε στο Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, αλλά κανένα από τα 23 άτομα του γκρουπ δεν είχε τη βαλίτσα του. Τελικά οι βαλίτσες έφτασαν 52 ώρες αργότερα.
Ακριβώς το ίδιο συνέβη στις 30 Μαΐου, πάλι στο αεροδρόμιο της Κατμαντού για την ίδια πτήση. Αυτή τη φορά είχαμε φροντίσει να έχουμε περισσότερο χρόνο στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης για να μην έχουμε απρόοπτα και χάσουμε την πτήση για την Αθήνα. Όταν φτάσαμε στην Αθήνα, μόνο ένα από τα 17 άτομα είχε τις αποσκευές του. Αυτό που μας εξόργισε όμως όλους ήταν όταν συνειδητοποιήσαμε ότι οι αποσκευές μας είχαν φορτωθεί στο αεροπλάνο στην Κατμαντού, αλλά για κάποιον περίεργο λόγο, είχαν ξεφορτωθεί. Η εφαρμογή που χρησιμοποιήσαμε έγραψε "OFFLOADED"! Τελικά, οι περισσότεροι λάβαμε τις αποσκευές μας 88 ώρες από την ώρα που φτάσαμε στο αεροδρόμιο των Αθηνών, οι υπόλοιποι αύριο!
Με ποιο δικαίωμα το κάνει αυτό η Turkish Airways που υποτίθεται πως είναι και μέλος της Star Alliance? Τελικά αποδεικνύεται ότι είναι μόνο μάρκετινγκ και παχιά λόγια, αλλά από έργα μηδέν…

Ημερομηνία ταξιδιού: Μάιος 2024
Ευχαριστούμε, W4859HYchristopherp
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Τα έσοδα επηρεάζουν τις εμπειρίες που εμφανίζονται στην παρούσα σελίδα, μάθετε περισσότερα.