Η πτήση ήταν προγραμματισμένη για τις 18.50 όμως για λόγο που δεν μας διευκρίνισαν ποτέ η αναχώρηση καθυστέρησε 1 ώρα με αποτέλεσμα να χάσω ένα ιδιαίτερα σημαντικό ραντεβού
Η πτήση ήταν προγραμματισμένη για τις 18.50 όμως για λόγο που δεν μας διευκρίνισαν ποτέ η αναχώρηση καθυστέρησε 1 ώρα με αποτέλεσμα να χάσω ένα ιδιαίτερα σημαντικό ραντεβού
14 - 18 από 37.856 κριτικές
Αλλη μία ευχάριστη εμπειρία σε διακεκριμένη θέση με Turkish, την προτιμάμε στα μακρινά ταξίδια μας.
Business lounge: ένα απο τα καλύτερα που έχουμε επισκεφθεί.
Το αεροπλάνο: Καινούργιο απο τα πλέον σύγχρονα, πολύ καθαρό, άνετα καθίσματα πλήρως ανακλινόμενα, άψογη εξυπηρέτηση, καταπληκτικό service, στρώσανε τα κρεβάτια μας, wifi σε όλο το ταξίδι, ψυχαγωγία, κορυφαία γεύματα, πρόσφεραν τα πάντα!
Καθ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού η ατμόσφαιρα και η εξυπηρέτηση ήταν άψογες! Είχε προσωπική τηλεόραση στο κάθισμα με ταινίες, καλό φαγητό και ο χώρος του αεροπλάνου αρκετά μεγάλος και άνετος
Φτάνοντας σε ενδιάμεσο σταθμό την Κουάλα Λουμπούρ , δεν υπάρχει το όνομα μας για την πτήση προς Αυστραλία.
Το αποτέλεσμα 12 ώρες αναμονής μέχρι να βρεθεί άλλη πτήση, την επόμενη μέρα και η εταιρεία δεν θέλει σε να καλύψει κανένα κόστος ξενοδοχείου διατροφής
Επίσης η επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο ήταν η χειρότερη όλων μιας και το μόνο που μπορούσαν να μας που σαν απάντηση σε όλο το δραμα μας ήταν να στείλετε μαιλ και να περιμένετε απάντηση σε αυτό.
Μιλάμε για ταξίδι που άρχισε από Αθήνα με δυο ενδιάμεσους σταθμούς και μεγάλο κόστος πτήσης
Δυστυχώς είχαμε μια άσχημη εμπειρία με την εταιρία Turkish airlines, ξεκινώντας από Αθήνα για Πράγα ώρα απογείωσης 10:00 προσγείωση 12:25 στην Κωνσταντινούπολη (ενδιάμεση ανταπόκριση στο αεροδρόμιο της Τουρκίας), ενώ υπήρξε μια 15 λεπτη καθυστέρηση στην Αθήνα και έχοντας ρωτήσει εάν θα προλάβουμε την επόμενη πτήση είτε κάποια βοήθεια να φτάσουμε έγκαιρα στην πύλη η απάντηση ήταν ότι έχετε χρόνο (για όποιον δεν έχει πάει το αεροδρόμιο στην Κωνσταντινούπολη είναι ίσως ένα από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια ρίξαμε ιδρώτα για να φτάσουμε στην πύλη). Και να προσθέσω ότι υπάρχει διαφορά ώρας μια ώρα μπροστά από την Ελλάδα. Από Τουρκία για Πράγα η πτήση μας έφευγε 13:50 και φτάναμε 14:35. Ήμασταν στην πύλη 13:32 και δεν μας άφησαν να μπούμε μέσα λέγοντας μας με ύφος ότι αυτή είναι η πολιτική της εταιρίας και ότι η πύλη κλείνει 20 λεπτά πριν την πτήση. σα να μην έφτανε αυτό δεν υπάρχει free wifi, οπότε εάν είστε με δεδομένα θα πληρώσεις ακριβά. Και μόνο εάν έχεις διαβατήριο έχεις για μια ώρα δωρεάν wifi. Μετά μας έστειλαν στα γραφεία για να μας βάλουν στην επόμενη πτήση ευτυχώς δωρεάν χωρίς κάποια επιβάρυνση αλλά η αναμονή στο αεροδρόμιο δεν είναι ωραία και επίσης εάν κάποιος πήγαινε για δουλειά θα καθυστερούσε αρκετά. Εμείς ευτυχώς ή δυστυχώς χάσαμε μια κράτηση που είχαμε κάνει 17:00 για φαγητό (τώρα μεταξύ μας όχι και λίγο εφόσον δεν βρίσκεις και εύκολα τέτοιες μέρες 31/12/2022) έχοντας την καινούρια πτήση απογείωση 17:30 ώρα Τουρκίας, ξεκίνησε να βάζει κόσμο 17:08 πράγμα που αναιρεί ότι είναι πολιτική της εταιρίας όπως μας είχε πει η κυρία της προηγούμενης πτήσης. Άκρως απαράδεκτη συμπεριφορά και αντιμετώπιση που είχαμε από την Turkish airlines.